Te joilla FB:ssä satoja kavereita, keitä he kaikki ovat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

palma

Vieras
Eli te, joilla on vaikka 400 kaveria, kertokaas keitä kaikkia teillä listallanne on kavereiden ja sukulaisten lisäksi? Oletteko tavanneet kaikki listanne ihmiset ja tiedättekö jokaisesta jotain, siis muutakin kuin nimen ja naaman? Onko kavereissanne sellaisia ihmisiä, joiden kanssa ette rupattelisi kadulla jos törmäisitte?

Ihan uteliaisuudella kyselen, koska en itse voi käsittää, keitä omalla listallani edes olisi, jos pyytäisin sille satoja ihmisiä.

kavereita, sukulaisia, entisiä koulukavereita, muutamia miehen ystäviä, harrastuskavereita ja muutama saman rodun kasvattaja kuin meidän koirat on. :) Tosin mulla on vaan 188 kaveria, eli alle puolet sun kummastelemasta määrästä.

No, esim. yhdellä ystävällä on muutama sata. satun tietämään, että siinä on joukossa ystävien alaikäisiä lapsia, ja vanhoja ala-asteen koulukavereita, joita ei ole tavannut noin 20 vuoteen :o Eli lähestulkoon kaikkia, joita nyt nimeltä tietää ja tuntee, pyytää kavereiksi. Eikä siis tapaile näitä ihmisiä, eikä ole aikomustakaan...Outo tyyli minusta...:o Tiedän, että sitten stalkkaa esim. näitä lapsia, joista osa onkin jo tajunnut laittaa muijalle jotain sulkuja, ettei se näe kaikkea, vaikka niin luuleekin...:D

Mulla on aika paljon yhden pelin kautta, koska kavereina olevien kanssa peli toimii paremmin kuin niiden, jotka ovat pelkästään pelin sisäisiä kavereita... Olipa vaikeesti selitetty :D

En tunne kaikkia, en todellakaan, mutta heidän kanssaan keskustelen vain ko. pelin tiimoilta ja mitäpä ne muuten siellä kavereissa haittaa? =)

Ja on siis laaja kaveripiiri muutenkin, eli suurin osa on ihan oikeasti tuttuja tai kavereita/ystäviä irl.

mulla on noin 250 kaveria ja kaikki on kyllä tuttuja jotain kautta ku oon opiskellu niin paljo ja pyöriny ympäri suomea. joittenki pelien kauttahan monella on kavereita, ainaki mafia wars ja vissii farmvilleki. ite en niistä perusta enkä harrasta.

itsellä vain muutama kymmenen. En pelaa eli ei ole pelikavereita
Mutta pari kysymystä minultakin. kirjoitatteko te jotakin "oikeaakin" oikeasta elämästä siihen facebookin tilapäivitykseen vai onko sivunne täynnä vain "kuulumisia farmvillesta" tai tuloksia tehdyistä "testeistä".

Alkuperäinen kirjoittaja vzx:
No, esim. yhdellä ystävällä on muutama sata. satun tietämään, että siinä on joukossa ystävien alaikäisiä lapsia, ja vanhoja ala-asteen koulukavereita, joita ei ole tavannut noin 20 vuoteen :o Eli lähestulkoon kaikkia, joita nyt nimeltä tietää ja tuntee, pyytää kavereiksi. Eikä siis tapaile näitä ihmisiä, eikä ole aikomustakaan...Outo tyyli minusta...:o Tiedän, että sitten stalkkaa esim. näitä lapsia, joista osa onkin jo tajunnut laittaa muijalle jotain sulkuja, ettei se näe kaikkea, vaikka niin luuleekin...:D

Mun mielestä koko naamakirjan ideakin on siinä, että löytää taas ihmisiä joita ei ole tavannut esim. sitten kouluaikojen. Mitä järkeä ois pitää vaan sellasia joiden kanssa on muutenkin kokoajan tekemisissä.

Perhettä, sukulaisia, ystäviä, koulukamuja, karaoketuttuja, työkamuja, palstalaisia ja muita tuttuja... Palstalaisissa suurin osa sellasia keitä en ole nähnyt, mutta toivon joskus näkeväni :)
Miulla kavereita 370.

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Tää kysymys mua kiinnostaa ihan erityisesti: Onko kavereissanne sellaisia ihmisiä, joiden kanssa ette rupattelisi kadulla jos törmäisitte?

Mie kyllä rupattelisin ihan jokaikisen kaverilistalaisen kanssa... Miks mie hyväksyisin listalle sellasia kenen kanssa en haluaisi edes jutella :o

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Tää kysymys mua kiinnostaa ihan erityisesti: Onko kavereissanne sellaisia ihmisiä, joiden kanssa ette rupattelisi kadulla jos törmäisitte?

Mie kyllä rupattelisin ihan jokaikisen kaverilistalaisen kanssa... Miks mie hyväksyisin listalle sellasia kenen kanssa en haluaisi edes jutella :o

No sitä mäkin ihmettelen. Tiedän, että sellaisiakin ihmisiä kuitenkin on ja sekös tässä kummastuttaa:).

on. moniakin.
mutta NAAMAkirjaksihan sitä kutsutaankin..
Messengerissä ja irc-galleriassa on kaverit vain.
ja facebookissakin kuvat ja tilapäivitykset näkyy vain oikeille kavereille..

Yhteistyössä