kaikki on niin toivotonta joulu tulossa jne..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
kaikki menee pieleen :( oon ihan poikki tuntuu välil etten jaksa edes hengittää. molemmat lapset sairastunut tänä vuonna ja jatkuvastu sairaalassa juoksuja heidän kansa, joka päivä, terapiaa,jumppaa,verikokeissa juoksuja. ja kaikkea.. ainakin joka toinen yö menee pipariksi lasten kipujen vuoksi. mä yritän työmarkkinatuella käydä koulussa, mutta tuntuu etten enää jaksa. rahahuolet painaa päälle, laskuja iso nippu joulu tulossa.. mä en kestä

Tuossa yllä on tuo "hyvä joulumieli"-ketju. Josko sitä kautta saisit edes pienen helpotuksen arkeen?

Välillä ihan pienikin apua auttaa kestämään taas vähän eteenpäin :)

Voi raasua, kyllä tulee paha mieli sun puolesta :( Seurakunnan diakoniatoimistosta voi saada vähän apua, ja joulun alla jostakin (olikohan mll) vähävaraiset voi saada lahjakortin jouluostoksia varten. Et saisi nyt stressata, kun se vie vähätkin voimat. Mä oon löytäny tytölle kirpparilta tosi kivoja lahjoja, mitään en varmaan osta uutena.

työkkärin mielestä olen päätoiminen opiskelija ja kelan mielestä en... töitä en ole vielä löytänyt ja harjoittelu menee orjapalkalla=matkakorvaukset saan.Luojan kiitos miehellä töitä... mutta rahan puute on kyllä raastavaa. Vielä en ole käynyt leipäjonossa tai muualla olen kyllä harkinnut alkaisiko dyykkaamaan lähikaupan bioroskista...

Voimia. Miten lapsesi ovat sairastuneet, onko luultavaa, että tilanne paranee tulevaisuudessa? Toivottavasti sinulla on tukiverkkoa. Itselläni on yksi lapsistani vammainen, joten osaan eläytyä tilanteeseesi, vaikka toki voi olla aivan eri asiasta kyse..

Täällä kans! Erosin elokuussa, vaikka olin raskaana, sillä miehestä paljastui sangen julmia ja vaikeita piirteitä/tapoja. Itselläni kolme lasta ed. liitosta. Opiskelen opintotuella, supistaa, työharjoittelu tuntuu siltä kuin tervassa tarpois (osittain pitkien matkojen ja kuopuksen liian pitkien hoitopäivien vuoksi) ja rahaa ei kertakaikkiaan ole. Nytkin mennään käytännössä tili tyhjänä lapsilisiin.

Silti pitää nähdä niitä hyviä puolia: on hyvä olla lasten kanssa keskenään ja nää viikonloput on ihania. Mullakin esikoisella pitkäaikaissairaus. Sen kanssa jo tullaan toimeen. Tsemppiä sulle ap!

Yhteistyössä