On se vaan kamalaa kun kaverit on kiinnostunut sinun ja vauvan hyvinvoinnista ja haluaa sinusta huolehtia
Taidat nyt vain itse tehdä elämästäsi helvettiä noilla asenteillasi.
Sinä saisit salailla kaiken mutta anna kun arvaan niin se olet kuitenkin sinä itse joka olet ensin hehkuttanut näille ystäville että olet paksuna
Mikä järki kehua ja kertoa jos ei kertoa kuin vähän sinnepäin, olisit ollut itse jo silloin hiljaa,
on hyvin luonnollista että ihminen on utelias ja haluaa tietää koko tilanne kuvan eikä jotain sinnepäin.
Sama asia kun kaverisi kertoisi menevänsä naimisiin,
hän ei ole (edes sinun tietääksesi) seurustellut :O niin tokihan sinua luonnollisesti kiinnostaa kuka, minkä näköinen, pituinen ym.
Tai kaverisi kertoo saaneensa työpaikan pitkän työttömyyden jälkeen ja ei suostu siitä kertomaan muuta kuin että on töissä,
niin ihme salailua
Tosin etpä taida olla ainut jonka hormonit on niin sekaisin että yläpää heittää ja kohta huomaat ettei kukaan halua olla kaverisi
Miksi se on niin suuri ja mahtava salaisuus milloin lapsi syntyy?
Niin haluat itsekin kiusata kavereita minullapa on salaisuus mutta kerron vaan vähän sinnepäin asioita.
Miksi et sanonut siitä pinkistä väristä suoraan, ostakaa neutraaleja värejä jotka sopii kummalleki,
vaan ei
heti nimeät erikseen pinkin.
No kyllähän siinä saa kuvan kuinka jo tietäisitte että poika tulossa kun oikein napakka kielto pinkistä tulee.
Mitäpä jos nyt vähän miettisit mistä märiset