Miksi ihmiset on niin perkeleen uteliaita!!

• Viestiketjun aloittaja ketuttaa
  • Ensimmäinen viesti
Kysymykset vain jatkuvat
Ei ihan tuohon otsikkoon istu muuten kuin uteliaisuus. Oli kuitenkin ihan pakko johonkin purkaa turhautumistani uteliaisuudesta/miesystäväni. Kohta heitän kyllä mäkeen ja ihan vain tuon kyselimisen vuoksi: mitä olet touhunnut, mitä aiot tehdä, mites se ja se? ja nämä useimmat kysymykset kysyy joka ikinen päivä...ei ..kele. itse teen vastaiskuja myös kysymyksillä ja loppupelissä mua ei edes kiinnosta mitä vastaa. Olen näin yrittänyt viestiä turhautumista, mutta kun ei ymmärrä niin ei. Että tämmöiset suuren suhdehuolet mulla :D

vinkuu vinkuuu
On se vaan kamalaa kun kaverit on kiinnostunut sinun ja vauvan hyvinvoinnista ja haluaa sinusta huolehtia ;)
Taidat nyt vain itse tehdä elämästäsi helvettiä noilla asenteillasi.
Sinä saisit salailla kaiken mutta anna kun arvaan niin se olet kuitenkin sinä itse joka olet ensin hehkuttanut näille ystäville että olet paksuna :D
Mikä järki kehua ja kertoa jos ei kertoa kuin vähän sinnepäin, olisit ollut itse jo silloin hiljaa,
on hyvin luonnollista että ihminen on utelias ja haluaa tietää koko tilanne kuvan eikä jotain sinnepäin.
Sama asia kun kaverisi kertoisi menevänsä naimisiin,
hän ei ole (edes sinun tietääksesi) seurustellut :O niin tokihan sinua luonnollisesti kiinnostaa kuka, minkä näköinen, pituinen ym.
Tai kaverisi kertoo saaneensa työpaikan pitkän työttömyyden jälkeen ja ei suostu siitä kertomaan muuta kuin että on töissä,
niin ihme salailua ;)
Tosin etpä taida olla ainut jonka hormonit on niin sekaisin että yläpää heittää ja kohta huomaat ettei kukaan halua olla kaverisi ;)
Miksi se on niin suuri ja mahtava salaisuus milloin lapsi syntyy?
Niin haluat itsekin kiusata kavereita minullapa on salaisuus mutta kerron vaan vähän sinnepäin asioita.
Miksi et sanonut siitä pinkistä väristä suoraan, ostakaa neutraaleja värejä jotka sopii kummalleki,
vaan ei
heti nimeät erikseen pinkin.
No kyllähän siinä saa kuvan kuinka jo tietäisitte että poika tulossa kun oikein napakka kielto pinkistä tulee.
Mitäpä jos nyt vähän miettisit mistä märiset ;)

kade
[QUOTE="administrator";30804147]Olisipa minulla ystäviä, jotka olisivat kiinnostuneita.[/QUOTE]

Peesi. Mun ystävät on kiinnostuneita vain omista asoistaan. Raskausasiat saan jakaa vain mieheni kanssa, ja kaikki muutkin asiani. Olen ystävilleni vain kuuntelija ja auttaja. Niinkuin äidilleni. Onneksi on sentään hyvä mies joka oikeasti välittää.

Yhteistyössä