E
ei jaksa
Vieras
Olen niin väsynyt siihen etten saa koskaan ilmaista negatiivisia tunteitani. taas tänä aamuna se tapahtui. Raivosin tietokoneelleni joka kaatui (taas), ja mies otti nokkiinsa koska hänen mielestään jotenkin kritisoin häntä!!! Kysyi mitä hän muka on minulle tehnyt?!?! En ymmärrä tätä itsekeskeisyyttä, miten kukaan voi loukkaantua siitä että olen vihainen kasalle metallia ja muovia!? Mieheni suora arvosteleminen on tietysti täysin poissuljettu vaihtoehto, vaikka aihetta joskus olisikin, ja yleensä en edes jaksa vaivautua. Hyvin harvoin sanon hänelle mistään mikä koskee nimenomaan häntä. En jaksa enää, tuntuu että elän vankilassa kun en voi ilmaista mitään negatiivista ilman että siitä on seurauksena kamala riita kun hän ottaa sen henkilökohtaisesti. Minulle taas on välttämätöntä päästää "höyryjä", en osaa enkä voi padota asioita sisälleni, enkä ymmärrä sitä että pitäisi teeskennellä että elämä on vaan kukkia ja auringonpaistetta. Ja parempikin että päästelee niitä tuollaisissa mitättömissä asioissa kun se että patoaa turhautumista sisälleen. Ja sitten MINÄ olen kuulemma "negatiivinen ihminen", kun hän se itse ottaa nokkiinsa ja loukkaantuu joka asiasta jotka eivät edes koske häntä millään tavalla! Se negatiivisuus näkyy paljon muutenkin, on kärkäs arvostelemaan muita vaikka ei edes tunne ihmistä.