Olen 25vuotias nainen. Tapasin mieheni pikkasen ennen kun täytin 17, eli olemme olleet yhdessä 8vuotta. Muutimme yhteen puolen vuoden kulutta tapaamisestamme, minä suoraan porukoilta. Ensimmäinen lapsemme syntyi -05 ja toinen -06 ja naimisiin menimme -07. Nyt on kuitenkin vuoden ahdistanut ihan huolella. Toisaalta kaikki on ihan samalla tavalla kuin ennenkin, mutta minua kuitenkin on alkanut ärsyttämään kaikki pikku asiatkin. Kaipaan liikaakin omaa aikaa ja yksinäisyyttä ja käyn lähes joka viikko bailaamassa, koska en yksinkertaisesti kestä olla kotona. Viime syksynä melkein erosimme mieheni kanssa, mutta palasimme kuitenkin yhteen. Kaikki oli taas ok ehkä kuukauden verran.
Olen yrittänyt puhua mieheni kanssa, mutta hän ei tahdo ymmärtää minua. Hän ei halua eroa ja naureskelee minulle kun yritän puhua hänen kanssaan vakavasti. Ehdotin asumuseroa, mutta hän sanoi että jos lähtee, lähtee kokonaan, jonka toisaalta ymmärrän.
En tiedä rakastanko häntä. Toisaalta, en tiedä olenko koskaan rakastanutkaan. Toisaalta ero ahdistaa, toisaalta ajatus jäämisestä ahdistaa. Olen ihan pihalla...
Olen yrittänyt puhua mieheni kanssa, mutta hän ei tahdo ymmärtää minua. Hän ei halua eroa ja naureskelee minulle kun yritän puhua hänen kanssaan vakavasti. Ehdotin asumuseroa, mutta hän sanoi että jos lähtee, lähtee kokonaan, jonka toisaalta ymmärrän.
En tiedä rakastanko häntä. Toisaalta, en tiedä olenko koskaan rakastanutkaan. Toisaalta ero ahdistaa, toisaalta ajatus jäämisestä ahdistaa. Olen ihan pihalla...