Kaikki menee päin h**vettiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei jaksa:/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nipsu";25716667]voi helvetti kun on kurjaa, kissa ja kani byhhyhyyy ne on vaan eläimiä! Ei niiden kuulu olla kenenkään koht 18v elämän pääasia!

Sä et viimesessäkään valitusketjussas vastannut mitään opiskelupaikan hakemiseen, NIIN MIKSI ET HAE OPISKELUPAIKKAA???

Miksi? sä oot ite vastuussa elämästäs, eikä se turhasta valittamalla parane. Yhteishaussa haet opiskelemaan matalousalan perustutkinto,eläintenhoitajan koulutusohjelmaan!! pääset hoitaa niit eläimiä, saat asuntolapaikan ja ilmaisen ruuan![/QUOTE]

Minunpa elämän yks tärkeimmistä asioista on ELÄIMET!! Eikä ne oo VAAN eläimiä. Tiesitkö ihminenkin on eläin. Meillä oli joskus koulun bilsan kirjassa otsikko, että Ihminenkin on eläin. Ihmiset polveutuu apinoista, että revi siitä!! Ihminenkin on vaan byhyhy ELÄIN!! Vielä vaarallisempia toisilleen kun mitkään eläimet!!

Toisaalta eläimet on suurimmaks osaks parempia kun ihmiset, ei ne tapa toisiansa varmaan niin usein kun ihmiset!? Ja niille kun puhuu, niin ei ne tule sanomaan mitään vastaan. Mun kissat 9v ja 12v osaa kyllä vastata kun niille puhuu. Sanovat aina, että purr!

Mä en ymmärrä niitä, jotka ei tykkää eläimistä. Eläimet ei pidä sellasista, joka ei pidä eläimistä. Enkä pidä minäkään. Mun elämässä tulee aina olemaan eläimiä, AINA!!!!!!

Äitikään ei tykkää mun kissasta, mut se kuulemma menee sen viereen nukkumaan, kun mä en oo siellä. Ja äiti eikä sisko tykkää kaneista, kun molemmat pelkää sitä. Ja kun se oli meinannu purasta siskoo.

Kyllä se kanikii ihmettelee, että minne se sen hoitaja aina häviää ja käy taas välillä. Kyllä eläimetkii pystyy miettimään ja ajattelemaan ja etenkin ikävöimään.
Kerrankii tuo mun kaniherra teki syömälakon, ku olin iskän luona 2vk, heti kun tulin takas sen luo, ni ruoka maistu!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25716676:
Jos sä olet oikeast tosissasi etkä nyt palstalaisia vedätä, niin saan mä tarvittaessa kuskin Kuopiosta Iisalmeen. Vaikka sekä minä että se kuski ollaan Vantaalla. Nyt se isäsi ei sitten olisikaan kissallesi ja kanillesi pidempiaikainen hoitaja vaan kenties veljesi...kai ymmärrät, että juttusi ei kuullosta enää kovin uskottavalta? Eläinrakkaana voisin tarjota sijaiskodin niin kissallesi kuin kanillesikin (mulla on ennenkin ollut samaan aikaan kissoja ja kani) ja voisit taas noutaa kissasi ja kanisi, kun saat omat asiasi kuntoon, mutta kiskaisen kyllä kasvimaan keuhkoihini, jos vedätät. Jos et vedätä, rekkaudu ja laita y-viestiä.

Oletpas sä herttainen ja avulias, ventovieraalle.

Varmaan löytyy lähempääkin väliaikainen koti. Vantaa on ihan turhan kaukana. :/ Pakko kuitenkii väh. 3krt viikossa nähä kisua ja pupua. Pisin aika minkä oon ollut kissastani erossa oli miltei 3kk ja se aika oli yhtä h**vettiä. :( Kanikii tekee nälkälakon, jos ei oo tutun ihmisen luona.

[QUOTE="uskomatonta";25718379]Oletpas sä herttainen ja avulias, ventovieraalle.[/QUOTE]
Mä sain ekan kissani ollessani 13-vuotias ja tiedän, miten tärkeäksi lemmikki voi omistajalleen tulla. Ja tiedän, miten tyhjää on, jos ei ole mitään lemmikkiä. Pidän eläimistä, mulla on tilaa ja mulla on mahdollisuus, kokemustakin, joten miksi en tarjoaisi apuani silloin, jos joku sitä tarvitsee? Onhan noita sijaisperheitä ihmislapsillekin, miksei sitten kissoille ja kaneille :)

Varmaan löytyy lähempääkin väliaikainen koti. Vantaa on ihan turhan kaukana. :/ Pakko kuitenkii väh. 3krt viikossa nähä kisua ja pupua. Pisin aika minkä oon ollut kissastani erossa oli miltei 3kk ja se aika oli yhtä h**vettiä. :( Kanikii tekee nälkälakon, jos ei oo tutun ihmisen luona.
Sitten vaan etsimään väliaikaista kotia :) Oletko kokeillut Apulaa ja muita?

Voi vittu mikä marisija. Ootko ikinä kuullu sellasesta ku TYÖPAIKKA?? Siellä tienataan rahaa, että voi ITSE maksaa laskunsa, asumisensa sun muut. Itse olin sun ikäsenä painamassa duunia enkä valittamassa missään keskustelupalstalla. HÄPEÄ!! Vitun sossupummi, kadulle sut pitäs heittää eikä mtn yrittää auttaa. Onneks olkoon, oot jo 18v täys nolla!

[QUOTE="just";25721778]Voi vittu mikä marisija. Ootko ikinä kuullu sellasesta ku TYÖPAIKKA?? Siellä tienataan rahaa, että voi ITSE maksaa laskunsa, asumisensa sun muut. Itse olin sun ikäsenä painamassa duunia enkä valittamassa missään keskustelupalstalla. HÄPEÄ!! Vitun sossupummi, kadulle sut pitäs heittää eikä mtn yrittää auttaa. Onneks olkoon, oot jo 18v täys nolla![/QUOTE]

Etpä sinäkään kovin fiksu oo, kun tuut nettiin toisia haukkumaan. Eikä sitä paitsi luulis sun persettä kutkuttavan, että mistä rahani saan..

Se Starttipaja on mun tämän hetkinen TYÖPAIKKA!! Että revi siitä!!

Ihmiset polveutuu apinoista, mut ne apinat polveutuu ilmeisesti sinusta..

HANKI ELÄMÄ!!!!

Minunpa elämän yks tärkeimmistä asioista on ELÄIMET!! Eikä ne oo VAAN eläimiä. Tiesitkö ihminenkin on eläin. Meillä oli joskus koulun bilsan kirjassa otsikko, että Ihminenkin on eläin. Ihmiset polveutuu apinoista, että revi siitä!! Ihminenkin on vaan byhyhy ELÄIN!! Vielä vaarallisempia toisilleen kun mitkään eläimet!!

Toisaalta eläimet on suurimmaks osaks parempia kun ihmiset, ei ne tapa toisiansa varmaan niin usein kun ihmiset!? Ja niille kun puhuu, niin ei ne tule sanomaan mitään vastaan. Mun kissat 9v ja 12v osaa kyllä vastata kun niille puhuu. Sanovat aina, että purr!

Mä en ymmärrä niitä, jotka ei tykkää eläimistä. Eläimet ei pidä sellasista, joka ei pidä eläimistä. Enkä pidä minäkään. Mun elämässä tulee aina olemaan eläimiä, AINA!!!!!!

Äitikään ei tykkää mun kissasta, mut se kuulemma menee sen viereen nukkumaan, kun mä en oo siellä. Ja äiti eikä sisko tykkää kaneista, kun molemmat pelkää sitä. Ja kun se oli meinannu purasta siskoo.

Kyllä se kanikii ihmettelee, että minne se sen hoitaja aina häviää ja käy taas välillä. Kyllä eläimetkii pystyy miettimään ja ajattelemaan ja etenkin ikävöimään.
Kerrankii tuo mun kaniherra teki syömälakon, ku olin iskän luona 2vk, heti kun tulin takas sen luo, ni ruoka maistu!! :)

no itseasiassa tykkään eläimistä ja minulla on myös työkokemusta alalta ja tukinto alalta, itsellänikin on eläimiä, mutta silti minusta on todella lapsellista jos elämän pääasia on eläimet, Jos meillä tulisi lapsista joku allergiseksi niin eläimet sais lähtee, sulla vissiin lähtisi lapset jos sellaisia olisi.

Joskus täytyy kasvaa aikuiseksi, sä voit hommata uudet eläimet sitten kun olet saanut muun elämän järjestykseen.

Ja btw kaikki ei usko evoluutio satuun.

[QUOTE="nipsu";25722094]no itseasiassa tykkään eläimistä ja minulla on myös työkokemusta alalta ja tukinto alalta, itsellänikin on eläimiä, mutta silti minusta on todella lapsellista jos elämän pääasia on eläimet, Jos meillä tulisi lapsista joku allergiseksi niin eläimet sais lähtee, sulla vissiin lähtisi lapset jos sellaisia olisi.

Joskus täytyy kasvaa aikuiseksi, sä voit hommata uudet eläimet sitten kun olet saanut muun elämän järjestykseen.

Ja btw kaikki ei usko evoluutio satuun.[/QUOTE]

Miks pitäs luopua nykyisistä eläimistä, voit hommata sit uuet. Ei mene minun päähän tollanen.

Mä oon sen päättänyt, että en lemmikeistä luovu minkään helv*tin äitin takia, kun se ei meinaa niitä aina hoitaa. Kun on kerran lemmikin ottanu, niin se pitää sit myös pitää. Niin me ollaan aina tehty, yhtä koiraa lukuunottamatta. Äitin pitää VAAN antaa kissalle 2krt pvä ruoka puhistaa pari kertaa viikossa hiekkis ja kanin vessa ja antaa kanille heinää ja vettä. EIkä ees käytä omia rahojaan niihin, joten ei luulis kovinkaan vaikeeta olevan.

Varmaan joo eri asia on sitten, jos on joskus lapsia, nytpä ei ole!! Yleensäkii kun eläinilmotuksia lukee, että "otettiin kissa/koira, sit syntykii lapsi, eikä aika riitä." Sellasta en ainakaan ikinä koskaan tekis ite.

ELÄIMILLÄKIN ON TUNTEET!! Mitenkä nimittäin muuten mun kani lopetti syömisen, kun olin siitä 2viikkoo erossa ja sit rupes syömään, kun näki taas minut.

Miks pitäs luopua nykyisistä eläimistä, voit hommata sit uuet. Ei mene minun päähän tollanen.

Mä oon sen päättänyt, että en lemmikeistä luovu minkään helv*tin äitin takia, kun se ei meinaa niitä aina hoitaa. Kun on kerran lemmikin ottanu, niin se pitää sit myös pitää. Niin me ollaan aina tehty, yhtä koiraa lukuunottamatta. Äitin pitää VAAN antaa kissalle 2krt pvä ruoka puhistaa pari kertaa viikossa hiekkis ja kanin vessa ja antaa kanille heinää ja vettä. EIkä ees käytä omia rahojaan niihin, joten ei luulis kovinkaan vaikeeta olevan.

Varmaan joo eri asia on sitten, jos on joskus lapsia, nytpä ei ole!! Yleensäkii kun eläinilmotuksia lukee, että "otettiin kissa/koira, sit syntykii lapsi, eikä aika riitä." Sellasta en ainakaan ikinä koskaan tekis ite.

ELÄIMILLÄKIN ON TUNTEET!! Mitenkä nimittäin muuten mun kani lopetti syömisen, kun olin siitä 2viikkoo erossa ja sit rupes syömään, kun näki taas minut.

Kannattaisko nyt tsempata ja hakea kouluun ja alkaa miettiä omaa asuntoa ym. jotta saat eläimesi mukaan. Pitää itse ottaa vastuu ja nyt kun olet kohta täysikäinen niin sulla on kaikki mahdollisuudet tehdä mitä haluat.

Sä olet selkeesti joku provo, mutta vastaanpa nyt kuitenkin. Hanki itelles opiskelupaikka, ja eläimilles toinen koti. Turhaan sä siitä märiset että et niitä näe ja olet liian kaukana ja porukat on kauheita ja siellä ei voi olla. Mieti realiteetit ja ajattele mitä voit asialle tehdä. Alkaa kuulostaa et sulle pitäis tulla kaiken kuin manulle illallinen, yhteiskunnan rahoilla.

Sä olet selkeesti joku provo, mutta vastaanpa nyt kuitenkin. Hanki itelles opiskelupaikka, ja eläimilles toinen koti. Turhaan sä siitä märiset että et niitä näe ja olet liian kaukana ja porukat on kauheita ja siellä ei voi olla. Mieti realiteetit ja ajattele mitä voit asialle tehdä. Alkaa kuulostaa et sulle pitäis tulla kaiken kuin manulle illallinen, yhteiskunnan rahoilla.

Entäpä ku en oo mikään v***n provo!!! Miks ottaa eläintä, jos ei voi pitää niitä? Kerro mulle toi.

En voinut saada sitäpaitsi YKSIÖÖ, koska niitä ei ollut vapaana. Niin sano sossu.

[QUOTE="eee";25722679]Aiotko vastata kysymykseen siitä, miksi et hae opiskelupaikkaa?[/QUOTE]

Oonko muka sanonut, etten ole hakemassa? Aion kyllä hakea sellaseen, jossa voi korottaa ysin tokarin numeroita.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25716676:
Jos sä olet oikeast tosissasi etkä nyt palstalaisia vedätä, niin saan mä tarvittaessa kuskin Kuopiosta Iisalmeen. Vaikka sekä minä että se kuski ollaan Vantaalla. Nyt se isäsi ei sitten olisikaan kissallesi ja kanillesi pidempiaikainen hoitaja vaan kenties veljesi...kai ymmärrät, että juttusi ei kuullosta enää kovin uskottavalta? Eläinrakkaana voisin tarjota sijaiskodin niin kissallesi kuin kanillesikin (mulla on ennenkin ollut samaan aikaan kissoja ja kani) ja voisit taas noutaa kissasi ja kanisi, kun saat omat asiasi kuntoon, mutta kiskaisen kyllä kasvimaan keuhkoihini, jos vedätät. Jos et vedätä, rekkaudu ja laita y-viestiä.

Aika mahtavaa että joku auttaisi tuntematonta näin! Todella epätavallista. Hienoa.

[QUOTE="just";25721778]Voi vittu mikä marisija. Ootko ikinä kuullu sellasesta ku TYÖPAIKKA?? Siellä tienataan rahaa, että voi ITSE maksaa laskunsa, asumisensa sun muut. Itse olin sun ikäsenä painamassa duunia enkä valittamassa missään keskustelupalstalla. HÄPEÄ!! Vitun sossupummi, kadulle sut pitäs heittää eikä mtn yrittää auttaa. Onneks olkoon, oot jo 18v täys nolla![/QUOTE]

Jotain rajaa sullekin! Työpaikkako sinut oikeuttaa haukkumaan ketään nollaksi?
Häpeä itse!

Toivottavasti ap saa tarvitsemaansa apua, oli se sitten minkä laatuista tahansa.

Entäpä ku en oo mikään v***n provo!!! Miks ottaa eläintä, jos ei voi pitää niitä? Kerro mulle toi.

En voinut saada sitäpaitsi YKSIÖÖ, koska niitä ei ollut vapaana. Niin sano sossu.

Miksi ihmeessä sun sitten olisi pitänyt saada yksiö? Ole iloinen, että sait yhtään minkään kämpän!

Kyllä vapailta vuokramarkkinoilta varmasti yksiöitä löytyy - niiden vuokra vaan täytyy maksaa ihan itse, omilla rahoilla.

[QUOTE="eee";25724537]Miksi ihmeessä sun sitten olisi pitänyt saada yksiö? Ole iloinen, että sait yhtään minkään kämpän!

Kyllä vapailta vuokramarkkinoilta varmasti yksiöitä löytyy - niiden vuokra vaan täytyy maksaa ihan itse, omilla rahoilla.[/QUOTE]

No vaikka siks, että on eläimiä, eikä yleensä saa ottaa eläimiä soluun.
Niinhän mä maksan ite nytkii vuokran. Tai no toimeentulotuesta mut silti.

Tää on vaan väliaikainen paikka. En mä tässä kauaa aio asua.. Mun koti on siellä missä mun kissatkin. Tällä hetkellä 2eri paikassa.

[QUOTE="vieras";25724522]Jotain rajaa sullekin! Työpaikkako sinut oikeuttaa haukkumaan ketään nollaksi?
Häpeä itse!

Toivottavasti ap saa tarvitsemaansa apua, oli se sitten minkä laatuista tahansa.[/QUOTE]

Niin, jotkut ne vain kuvittelevat olevansa parempia kuin toiset, vaikkei näin todellisuudessa ole...

Keskitä nyt energiasi siihen uuden asunnon etsimiseen. Parin kuukauden tukiasumisen jälkeen voit täysi-ikäisenä ihmisenä solmia normaalin vuokrasopimuksen minkä tahansa tahon kanssa ilman vanhempiesi suostumista.

Mihin kaikkialle sinulla on asuntohakemus vetämässä? Kaupungille varmaankin, mutta onko VVO:lle ja Satolle? Entä oletko tarkkaillut OVV:n tarjontaa ja yksityisten markkinoiden esimerkiksi Oikotien kautta? Olisiko sinulla oikeutta hakea Kuopaksen yksiöitä?

Pikaisella bongauksella löysin vapautuvista asunnoista mm. tämän: https://www.vvo.fi/usercontrols/kohde.aspx?id=1017319&sapid=10402&mode=3&hits=1&lang=fi

VVO:lle, kaupungille ja Satolle saat viedä eläimiä asuntoosi vapaasti. Yksityiset ovat yleensä nihkeimpiä lemmikkien suhteen.

Voin neuvoa sinua enemmänkin, jos rekisteröidyt ja laitat yksityisviestiä. :)

Muistan sinun jouluisen aloituksen. Tosi kiva, että olet nyt kuitenkin sen soluasunnon saanut ja päässyt pois kotoa! Sinulla on nyt kuitenkin parempi tilanne kuin silloin jouluna!

Oletko varmistanut, että et saa viedä lemmikkejä sinne soluasuntoon? Yleensähän ei saa, mutta joskus tehdään poikkeuksia, jos se kämppiksillekin sopii. Jos se ei onnistu, niin hanki se väliaikainen koti lemmikeille jostain.. tuskin pitkään menee että saat sen oman asunnon joskus.

Minusta kaikkien täällä kannattaa muistaa, että ap on kuitenkin vasta 17.. ja on joutunut järjestämään kotoa poismuuttamisen hieman eri tavalla kuin yleensä. Eikä selvästikään kotona häntä kaipailla..

Oletko saanut kaikki tavarasi siirrettyä pois äitisi luota? Ettei satu enää noita "vahinkoja" ja katoamisia muille tavaroille?

Kyllä sinä siihen soluasuntoonkin vielä totut. Rohkeasti jää sinne yöksi jatkossa, ne ekat yöt on vaikeita, mutta totut kyllä ja helpottaa olo siellä. Oletko minkä verran tutustunut uusiin kämppäkavereihin?

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;25726379:
Muistan sinun jouluisen aloituksen. Tosi kiva, että olet nyt kuitenkin sen soluasunnon saanut ja päässyt pois kotoa! Sinulla on nyt kuitenkin parempi tilanne kuin silloin jouluna!

Oletko varmistanut, että et saa viedä lemmikkejä sinne soluasuntoon? Yleensähän ei saa, mutta joskus tehdään poikkeuksia, jos se kämppiksillekin sopii. Jos se ei onnistu, niin hanki se väliaikainen koti lemmikeille jostain.. tuskin pitkään menee että saat sen oman asunnon joskus.

Minusta kaikkien täällä kannattaa muistaa, että ap on kuitenkin vasta 17.. ja on joutunut järjestämään kotoa poismuuttamisen hieman eri tavalla kuin yleensä. Eikä selvästikään kotona häntä kaipailla..

Oletko saanut kaikki tavarasi siirrettyä pois äitisi luota? Ettei satu enää noita "vahinkoja" ja katoamisia muille tavaroille?

Kyllä sinä siihen soluasuntoonkin vielä totut. Rohkeasti jää sinne yöksi jatkossa, ne ekat yöt on vaikeita, mutta totut kyllä ja helpottaa olo siellä. Oletko minkä verran tutustunut uusiin kämppäkavereihin?

Ei tänne saa ottaa eläimiä, kun tää on joku hengitysliiton talo. Kokoajan on asuntohakemus voimassa 2eri jutussa. Ei siellä hirveesti mun tavaroita enää ole, lähinnä jotain vaatteita ja dvd:tä..

Oon ollut jo täällä 3yötä. Ja viikonlopunkii aion olla täällä kun tulee siskon tyttö 3v yökylään. :D

Eilen me tehtiin kämppiksien kanssa ruokaa yhdessä ja sen jälkeen pelattiin wiitä. Ehkä niihinkii pikkuhiljaa tutustuu.

Yhteistyössä