en tiedä mitä tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
meidän pitäisi lähteä pääsiäiseksi veljeni perheen luokse kun siellä on talkoot,mutta mua ei huvita mennä sinne lastenhoitajaksi ja mies tokaisi että ei hän koko pääsiäistä töitä ala siellä tekemään.nyt olen yrittänyt keksiä jotain syytä miksei tulla.jos sanon suoraan ettei tulla niin suuttuvat.

Hankala tilanne :/ Mun mielestä ei oo oikein valehdella mutta uskon että varmasti ottasivat nokkiinsa jos sanotte että ette vaan yksinkertaisesti jaksa tulla. Itse en ehkä alkais keksimään mitään tekosyytä vaan ennemin varovaisesti koittasin sanoa, että oma vapaa-aika perheen kanssa ois nyt vaan mielekkäämpää. Asuuko veljesi kaukana? Aattelin että jos esim. yhtenä päivänä oisitte apuna kuitenkin mutta ette koko pääsiäistä viettäisi siellä?

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Hankala tilanne :/ Mun mielestä ei oo oikein valehdella mutta uskon että varmasti ottasivat nokkiinsa jos sanotte että ette vaan yksinkertaisesti jaksa tulla. Itse en ehkä alkais keksimään mitään tekosyytä vaan ennemin varovaisesti koittasin sanoa, että oma vapaa-aika perheen kanssa ois nyt vaan mielekkäämpää. Asuuko veljesi kaukana? Aattelin että jos esim. yhtenä päivänä oisitte apuna kuitenkin mutta ette koko pääsiäistä viettäisi siellä?

veljeni asuu 600 km päässä.samoin mun koko lähisuku asuu 500-600km päässä.miehelläni alkaa pääsiäisestä 2 viikon loma ja ensin ajattelimme viettää sen maalla.

no jos teillä 2 viikon loma niin kyllähän siitä aikaa riittää auttamaan veljeäkin..ei kyllä taida olla kovin tärkeä teille kun tommosia edes mietit?
kerro edes totuus sitten et tietävät ettei teitäkään kannata ikinä auttaa.

Yhteistyössä