E
ev
Vieras
olen eräässä firmassa töissä, en tiedä ammattinimikettäni mutta hoidan tilauksia, vastaan puhelimeen ja laskutan. työ on TYLSÄÄ ku mikä. istun vaan ja 99% ajasta menee VAIN tilausten naputteluun. numerosarjoja, pitkiä sellaisia. EAN koodeja, hintoja jne.... Olen ollut nyt päälle 4v tuolla töissä, välillä työt menee ok, välillä ne ahdistaa niin paljon ettei elämästä meinaa tulla mitään. Työ on myös yksinäistä, minulla ei ole esim. työkavereita. Yksin istua killotan. Ei ole kahviseuraa ei ketään kelle sanoa HUOMENTA.
Joo, pitäisi tehdä jotain mullistavaa, sanoa itsensä irti, keksiä muuta. Mutta ei ole niin helposti sanottu kuin tehty. Mulla on mahtavat edut työssäni, minulla on mm. pidempi loma kuin 4vkoa mikä on mahtavaa lasten kannalta, ei tartte miettiä loma-aikoina lasten hoitokuvioita tmv...
Mutta en ole onnellinen näin, työ on tosi iso osa ihmisen elämää ja jos siellä ei voi hyvin, ei mene hyvin muutenkaan. Kun jo illalla ahdistaa mennä nukkumaan kun tietää että taas aamulla on raahauduttava sinne....
Joo, pitäisi tehdä jotain mullistavaa, sanoa itsensä irti, keksiä muuta. Mutta ei ole niin helposti sanottu kuin tehty. Mulla on mahtavat edut työssäni, minulla on mm. pidempi loma kuin 4vkoa mikä on mahtavaa lasten kannalta, ei tartte miettiä loma-aikoina lasten hoitokuvioita tmv...
Mutta en ole onnellinen näin, työ on tosi iso osa ihmisen elämää ja jos siellä ei voi hyvin, ei mene hyvin muutenkaan. Kun jo illalla ahdistaa mennä nukkumaan kun tietää että taas aamulla on raahauduttava sinne....