Kaikki levis käsiin, sattuu ja v****taa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja häh?:
No kai sulla nyt pankkikortti on? Ois vaan ukkos hypännyt taksiin ja oisit käynyt maksaan taksikyydin kortilla.Sillä selvä.
Ei kai nykyään ole ketään jolla ei olisi pankkikorttia???

joo onhan mulla mutta mitä sillä tekee jos siellä ei rahaa ole...rahaa tulee vasta maanantaina

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
No kai sulla nyt pankkikortti on? Ois vaan ukkos hypännyt taksiin ja oisit käynyt maksaan taksikyydin kortilla.Sillä selvä.

joo onhan mulla mutta mitä sillä tekee jos siellä ei rahaa ole...rahaa tulee vasta maanantaina

Maanantainahan se olis vasta tilillä ottona näkynytkin.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Just meinasin tulla sanomaan samaa!
:D Siis tosiaankaan ei voi lasten kanssa odotella keskellä yötä missään baarin pihalla, että mies vaan pikkasen käy kaljalla.. :/

Nimenomaan! Ja sen tietää mitä se kännisen 5 minsaa on.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Maanantainahan se olis vasta tilillä ottona näkynytkin.

Tai sitten ei jos on esim. Visa Electron

no jos kerran oli aivan PAKKO lähteä sinne kaupungille vaikka kyyti kotiin oli siinä nenän edessä, ni sit ois voinu vaikka kävellä kotiin.

Sen "koti vai baari" sijaan olisit sanonut että takas autoon, nyt mennään kotiin. Kuinka pitkästi kotimatkaa olisi ollut?

siis kyllä siinä ensin ihan nätisti juteltiin mutta tuo oli sitten lopputulos kun ei miestä kiinnostanu pätkääkään.. koitti jopa ehdottaa että hän menis vain 5min ja minä odottaisin lasten ja koiran kanssa autossa NO WAY!!!

kotiin ois ollu 11km

Eli yhden oluen verran olis kipassu...

En minäkään hiprakassa yöllä noin pitkää matkaa kävelis. Selvänäkin tuo veisi pari tuntia!

Minä kävelisin, jos ainoa toinen vaihtoehto olisi mennä yöksi miehen luo, jota olen kourinut pari viikkoa aiemmin. Ongelmiahan siitä tulisi parisuhteeseen tietenkin. Siksi kyllä kävelisin, jos aviomiestäni vielä rakastaisin!

Kyllä tämä miehen valinta kertoo mielestäni jo paljon hänen halustaan jatkaa parisuhdetta/korjata sitä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:
Ymmärrä hyvä ihminen, että aina on kaksi osapuolta. Turha sitä syytä on pelkästään ap:sta kaivaa.

No suurimmaksi osaksihan tässä syytä on vaan kaadettu ukon niskaan edes kyselemättä mikä voisi olla vikana. Vaikka riitaan tarvitaan aina kaksi.

Toki jos halutaan vaan syyttää sitä ukkoa ja JSSAP -meininkiä lietsoa, niin siitä vaan. Minusta taas noinkin pitkän suhteen ja lapsien tähden vois miettiä vähän syvällisemminkin ennen kuin viskoo kaiken viemäriin.

No ensinnäkin jos toinen on noin viimeisillään raskaana ei mun mielestä ole miehellä mitään syytä toimia noin.
Ei mikään noista mitä aikaisemmin luettelit ainakaan meillä menisi läpi, en hyväksyisi. Tosin tuollaisiin tilanteisiin ei myöskään meillä edes jouduttaisi.

Syvällinen miettiminen on eri asia kun se mitä sä yritit tuossa tehdä.

Millä rahalla se mies aikoi sitten juoda, kun sinne baariin jäi? Ja millä kyydillä olisi kotiin tullut? Kysypä siltä.

Joivat talon isännän kanssa yhtäkkiä viskiä kun olin ollu laittamassa lapset nukkumaan

No siis se ukkos ei päässy baariin sisään, miksei sitä voinu siinä vaiheessa taluttaa autoon että nyt kotiin? Mitä se olis baarin pihaan jääny jos ei sisään oltais huolittu?

Millä rahalla se mies aikoi sitten juoda, kun sinne baariin jäi? Ja millä kyydillä olisi kotiin tullut? Kysypä siltä.

No eikö tuossa just sanottu ettei se päässy baariin sisään?

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Joo, mäpä haluaisin nähdä kun joku tulisi tänne sanomaan, että venailin tässä lasten kanssa baarin parkkipaikalla yöllä puoli tuntia-tunnin että mies käy pikkasen kaljalla, eihän sitä kato kävelemään voi laittaa, niin kyllä varmaan kaikki olis joukolla soittamassa lastensuojeluun.

Joo, mäpä haluaisin nähdä kun joku tulisi tänne sanomaan, että venailin tässä lasten kanssa baarin parkkipaikalla yöllä puoli tuntia-tunnin että mies käy pikkasen kaljalla, eihän sitä kato kävelemään voi laittaa, niin kyllä varmaan kaikki olis joukolla soittamassa lastensuojeluun.
Nimenomaan ja johan tulis kommenttia että se sika saa vaikka kävellä kotiin kun sinne on kerran päässytkin.

Ymmärrä hyvä ihminen, että aina on kaksi osapuolta. Turha sitä syytä on pelkästään ap:sta kaivaa.

No suurimmaksi osaksihan tässä syytä on vaan kaadettu ukon niskaan edes kyselemättä mikä voisi olla vikana. Vaikka riitaan tarvitaan aina kaksi.

Toki jos halutaan vaan syyttää sitä ukkoa ja JSSAP -meininkiä lietsoa, niin siitä vaan. Minusta taas noinkin pitkän suhteen ja lapsien tähden vois miettiä vähän syvällisemminkin ennen kuin viskoo kaiken viemäriin.

No ensinnäkin jos toinen on noin viimeisillään raskaana ei mun mielestä ole miehellä mitään syytä toimia noin.
Ei mikään noista mitä aikaisemmin luettelit ainakaan meillä menisi läpi, en hyväksyisi. Tosin tuollaisiin tilanteisiin ei myöskään meillä edes jouduttaisi.

Syvällinen miettiminen on eri asia kun se mitä sä yritit tuossa tehdä.
Minusta syiden etsiminen miehen käyttäytymiseen ei tee hänen teoistaan yhtään hyväksyttävämpiä, mutta voi auttaa ymmärtämään tapahtunutta paremmin. Kyllä masennus voi hyvinkin aiheuttaa sen, että millään ei tunnu olevan enää mitään väliä. Tunnen myös tapauksen, jossa aiemmin niin tunnollinen puoliso ja isä muuttui lyhyessä ajassa vastuuntunnottomaksi hulttioksi ja taustalta löytyi aivokasvain.

No just tuossa ihan samaa ajattelin. Samantien ois sata JSSAP kommenttia..

Totta. Tää on taas sitä palstan tekopyhää meininkiä, kyllä kivitetään minkä ehditään mutta oletetaan että ap olis herättänyt lapset tuolloin kahden jälkeen aamuyöllä että lähetäänpä hakemaan isiä, olis sitten siellä paikallisen parkkipaikalla odotellut aikansa ja pahimmassa tapauksessa joutunut vielä lasten nähden "neuvottelemaan" isukin kanssa jotta lähteekö vaimon mukaan vai meniskös SITTENKIN sen vieraan naisen matkaan..mikä olis ollut lopputulos? Nämä samat kotkat kiekumassa että ap on kynnysmatto tossukka joka laittaa sikamaisen juoppoäijän lapsiensa edelle eikä pitäisi siis näin ollen yhtään enää lisääntyä kun ei ymmärrä sen vertaa?!

Ja tottakai mies saa mennä, eikö se hyvä vaimo anna taksirahat matkaan ettei tarvi hakea lasten kanssa. Eli ap on totaalisen epäonnistunut kaikessa ilmeisesti?

Ja tottakai mies saa mennä, eikö se hyvä vaimo anna taksirahat matkaan ettei tarvi hakea lasten kanssa. Eli ap on totaalisen epäonnistunut kaikessa ilmeisesti?
No mä en ainakaan ole ollut missään vaiheessa sitä mieltä, että vika olisi ollut ap:n. Mutta en mä nyt ekana alkaisi hylkäämään itselleni rakasta ihmistä, jos hän lyhyessä ajassa muuttuu luonteeltaan tai käytökseltään erilaiseksi, vaan alkaisin selvitellä, mikä muutoksen on aiheuttanut ja voiko asialle tehdä jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä olen aika ptkälti samaa mieltä. Ajattelen myös niin, että tällä kaverilla ei yöllä ollut kuin kolme vaihtoehtoa eli jättää ap:n ukko rahattomana ja humalassa yksin ulos, ottaa ap:n ukko mukaan mökille tai tulla ap:n ukon kanssa yhdessä ap:lle. Jälkimmäistä ap ei hyväksynyt. Minkä kyllä ymmärrän.

Aika hassu sattumus että sekä ap:n mies että tämä naiskaveri lähtivät baariin niin vähissä rahoissa ja ilman minkäänlaisia pankkikortteja että olisi onnistunut kaksi taksia tai vaihtoehtoisesti sama taksi ensin yhteen ja sitten toiseen osoitteeseen....

No mä en ainakaan ole ollut missään vaiheessa sitä mieltä, että vika olisi ollut ap:n. Mutta en mä nyt ekana alkaisi hylkäämään itselleni rakasta ihmistä, jos hän lyhyessä ajassa muuttuu luonteeltaan tai käytökseltään erilaiseksi, vaan alkaisin selvitellä, mikä muutoksen on aiheuttanut ja voiko asialle tehdä jotain.

Iso peesi; varsinkin kun on ollut vuosia kelpo mies ja isä, niin valtavan huolestunut olisin.

Alkuperäinen kirjoittaja näinkö:
Eilen eikä yöllä oo ollu mitään sellasta tilannetta.

Entäs se miehen tilanne kun on kaupungissa rahattomana ja ilman kyytiä, etkä voinut hakea tai maksaa taksia. Mikä olisi sinun mielestäsi ollut oikea teko mieheltä tuossa tilanteessa? Mitä hänen olisi pitänyt tehdä?

EI lähteä liikenteeseen ellei ole rahaa edes palata kotiin.

Kuka ääliö lähtee baariin ilman rahaa, niin ettei sitten edes sinne baariin pääse eikä ole kotiokaan rahaa taksilla mennä?

Alkuperäinen kirjoittaja Aika:
Aika hassu sattumus että sekä ap:n mies että tämä naiskaveri lähtivät baariin niin vähissä rahoissa ja ilman minkäänlaisia pankkikortteja että olisi onnistunut kaksi taksia tai vaihtoehtoisesti sama taksi ensin yhteen ja sitten toiseen osoitteeseen....
Mä en yleensä ota lainkaan pankkikorttia mukaani, kun lähden baariin. Otan käteistä sen verran, kun arvelen tarvitsevani. Joten mulla ei välttämättä olisi varaa ajeluttaa ensin jotain kaverin miestä omaan kotiinsa ja sitten jatkaa taksilla omaan kotiini.

Ap:n miehen pankkikortista ketjussa ei liene ollutkaan vielä puhetta, ap:n pankkikortilla taksia ei olisi voinut maksaa, koska hänen tilillään ei ole rahaa.

no jos kerran oli aivan PAKKO lähteä sinne kaupungille vaikka kyyti kotiin oli siinä nenän edessä, ni sit ois voinu vaikka kävellä kotiin.

Sen "koti vai baari" sijaan olisit sanonut että takas autoon, nyt mennään kotiin. Kuinka pitkästi kotimatkaa olisi ollut?

siis kyllä siinä ensin ihan nätisti juteltiin mutta tuo oli sitten lopputulos kun ei miestä kiinnostanu pätkääkään.. koitti jopa ehdottaa että hän menis vain 5min ja minä odottaisin lasten ja koiran kanssa autossa NO WAY!!!

kotiin ois ollu 11km

Eli yhden oluen verran olis kipassu...

En minäkään hiprakassa yöllä noin pitkää matkaa kävelis. Selvänäkin tuo veisi pari tuntia!

Minä kävelisin, jos ainoa toinen vaihtoehto olisi mennä yöksi miehen luo, jota olen kourinut pari viikkoa aiemmin. Ongelmiahan siitä tulisi parisuhteeseen tietenkin. Siksi kyllä kävelisin, jos aviomiestäni vielä rakastaisin!
Peesi! Kävelisin ja siinä matkalla menisin itteeni ja miettisin miten järkyttävä idiootti musta on tullu jos hommaan itteni ilman takkia tai pennin jetiä keskelle kaupunkia, vaikka voisin olla kotona nukkumassa.

En ymmärrä mitä tämä ap:n ystävä teki väärin.
En todellakaan.

Ei halunnut puuttua asiaan, piste. En olis itsekään puuttunut.
Kännissä etenkään, ja just riidellyt itse, ei varmaan ole hermot ihan tallella ap:n riitoihin.

Miehestäs en tajua miksi kyselee jtn pettämishommia, en yhtään ymmärrä...

Alkuperäinen kirjoittaja Aika:
Mä en yleensä ota lainkaan pankkikorttia mukaani, kun lähden baariin. Otan käteistä sen verran, kun arvelen tarvitsevani. Joten mulla ei välttämättä olisi varaa ajeluttaa ensin jotain kaverin miestä omaan kotiinsa ja sitten jatkaa taksilla omaan kotiini.

Ap:n miehen pankkikortista ketjussa ei liene ollutkaan vielä puhetta, ap:n pankkikortilla taksia ei olisi voinut maksaa, koska hänen tilillään ei ole rahaa.

Tokihan sä tiedät että kahden hengen taksi sinne mökille on kalliimpi kun yhden. Eikö ollu mielettömän hyvä säkä että se nainen oli varannu just sopivasti rahaa kahden hengen taksimatkaan mökille? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
En ymmärrä mitä tämä ap:n ystävä teki väärin.
En todellakaan.

Ei halunnut puuttua asiaan, piste. En olis itsekään puuttunut.
Kännissä etenkään, ja just riidellyt itse, ei varmaan ole hermot ihan tallella ap:n riitoihin.

Miehestäs en tajua miksi kyselee jtn pettämishommia, en yhtään ymmärrä...

Sulle on ihan jees että sun kaveris ensin on miehes kähmittävänä ja pussattavana (yksin on pirun vaikee pussailla, tai edes kaksin jos toinen pistää kampoihin) ja sen jälkeen jää mankumaan sun miestä mukaan baariin? Jos se ei ois halunnu kaverinsa miestä baariin, niin helvettiäkö se jäi oottelemaan ja kyselemään että tuutko sä?

Minä en ottais kaverini miestä yöksi mökille, jos kaverini ei haluais että otan.