Kaikki levis käsiin, sattuu ja v****taa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mutta jos miehellä on tapana kähmiä muita naisia ja käyttäytyä ku idiootti kännissä, niin kannattais oikeesti miettiä kannattaako juoda. Siis sen miehen pitää miettiä. Mutta harvemmin ne mitään tajuaa...

No jos mies on tommonen niin kannattais miettiä jo hyvissä ajoin että voiko sellaisen kanssa perhettä perustaa, eli ei voi.

Alkuperäinen kirjoittaja oi voi:
Kuinka siellä tilanne edennyt?
Halauksia hurjasti!

ukko heräs kyllä kun sanoin ettei voi nukkua koko päivää kun poikakin haluisi leikkiä hänen kanssaan. Montaa sanaa ei olla vaihdettu, hetki sitten ukko tokas mulle että mieti nyt sit tosi tarkkaan haluatko lähteä..en viittiny ees vastata siihen mitään koska ois tullu kunnon riita.

just sain kuopuksen nukkumaan, mutta edelleenkään en ole kuullut mitään selittelyjä ( niinkun yleensä kuulee jos riitaa on jostain asiasta tullu ) joten luulen että häntä ei edes kiinnosta yrittää laittaa suhdetta kuntoon niinkuin muuten tekisi.
Mihinkään en voi lähteä kun ukko tarvii aamulla auton. mulla vaan kiehuu sappi kun toinen meni taas nukkumaan ja vaikka ollaan yöllä nukuttu saman verran, en mä vaan voi mennä nukkuu keskellä päivää

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta jos miehellä on tapana kähmiä muita naisia ja käyttäytyä ku idiootti kännissä, niin kannattais oikeesti miettiä kannattaako juoda. Siis sen miehen pitää miettiä. Mutta harvemmin ne mitään tajuaa...

No jos mies on tommonen niin kannattais miettiä jo hyvissä ajoin että voiko sellaisen kanssa perhettä perustaa, eli ei voi.

tästäkin asiasta kerroin aikasemmin eli pari viikkoa sitten oli ihan eka kerta..joten en ole voinut tietää asiaa yli 6 vuotta sitten kun mieheksi otin

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:

tästäkin asiasta kerroin aikasemmin eli pari viikkoa sitten oli ihan eka kerta..joten en ole voinut tietää asiaa yli 6 vuotta sitten kun mieheksi otin

No kyllä mä tosi vakavan keskustelun nyt kävisin että miksi näiden vuosien jälkeen muuttuu täysin, enkä heti heivais pihalle. Jotain on tosi pahasti nyt ukolla kun yhtäkkiä muuttuu noin täysin eri ihmiseksi.

Kerrotko muuten, miksi päätitte sen miehesi lähentelyn jälkeenkin vielä näin pian mennä saunailtaan sen lähennellyn luo? Oliko jo mennessä tiedossa että kuvioissa on alkoholi?

voimia Wiiville. Mulla oli aikoinaan samanlainen "mies". voimia se vaati, mutta sain lopulta lähdettyä kun tuli mitta täyteen, enkä jaksanut enää ollenkaan.. Voisiko esim sun joku ystävä tai vanhempasi hakea sut joksikin aikaa luokseen? Saisitte molemmat miettiä asioita ja tehtyä ehkä päätöksiäkin..

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
muuten en kantaa juttuun ota mutta kyllä 24v on aika kakara =)

Kyllä 24-v on ihan aikuinen ihminen, varsinkin kun on perhekin jo. Mä ebn kyllä aio hyväksyä pettämistä 64-vuotiaanakaan.

Ite oon 24-vuotias ja olen laittanu miehelle ehtoja kans. Minä en hyväksy jos ukko lähtis toisen naisen kanssa baariin ja vieläpä sellainen naisen joka on juuri riidelly ukkonsa kanssa.
Mun ukko on monesti kysynyt suoraan että "mitä jos oon pettäny". Lähellä on ollut etten ole turpiin lyöny.
Voimia sulle Wiivi :hug:

No kyllä mä tosi vakavan keskustelun nyt kävisin että miksi näiden vuosien jälkeen muuttuu täysin, enkä heti heivais pihalle. Jotain on tosi pahasti nyt ukolla kun yhtäkkiä muuttuu noin täysin eri ihmiseksi.

Kerrotko muuten, miksi päätitte sen miehesi lähentelyn jälkeenkin vielä näin pian mennä saunailtaan sen lähennellyn luo? Oliko jo mennessä tiedossa että kuvioissa on alkoholi?

vakava keskustelu käytiinkin silloin kun oli käpälöiny.ja sillon kaikki oli muka ok. kylään mentäessä ei tiedetty että alkoholi tulee kuulumaan illan viettoon. paitsi tietty sauna oluet miehillä on aina.

Wiivi :hug:

Tosi kurja tilanne! Mutta mä en kyllä antais miehen nukkua vaan sais keskustella tuon asian samantien selväksi. Tai ainakin yrittää selittää että mitä tekivät.. Jotenkin tuntuu että mies yrittää nyt vaan luikkia tuosta tilanteesta nukkumalla jne. että aikaa menisi enemmän. Ja tosi paskamainen että sanoo vaan että SINUN pitää miettiä tarkkaan eropäätöstä :headwall: Eikä varmaan edes pyydä anteeksi sen takia ettei muka mitään ole tehnyt.

Jos tuo olisi minun tilanteeni niin kyllä se olisi ero. Mies kun ei edes pyydä anteeksi eikä yritäkään paikata tilannetta!

vakava keskustelu käytiinkin silloin kun oli käpälöiny.ja sillon kaikki oli muka ok. kylään mentäessä ei tiedetty että alkoholi tulee kuulumaan illan viettoon. paitsi tietty sauna oluet miehillä on aina.

mutta mikä tämän hetken tilanne on?
tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
Jos tuo olisi minun tilanteeni niin kyllä se olisi ero. Mies kun ei edes pyydä anteeksi eikä yritäkään paikata tilannetta!

En minäkään krapulassa jaksais alkaa paikkailemaan ja selittelemään. Mutta tosiaan kuuden yhteisen vuoden jälkeen jos jotain noin yllättävää, täysin ennalta-arvaamatonta tapahtuisi, niin en kyllä heti pistäis välejäkään poikki, onhan tuossa nyt jotain outoa taustalla, ei ihminen muutu kuin napista painamalla!

Wiivi :hug:

Tosi kurja tilanne! Mutta mä en kyllä antais miehen nukkua vaan sais keskustella tuon asian samantien selväksi. Tai ainakin yrittää selittää että mitä tekivät.. Jotenkin tuntuu että mies yrittää nyt vaan luikkia tuosta tilanteesta nukkumalla jne. että aikaa menisi enemmän. Ja tosi paskamainen että sanoo vaan että SINUN pitää miettiä tarkkaan eropäätöstä :headwall: Eikä varmaan edes pyydä anteeksi sen takia ettei muka mitään ole tehnyt.

oonki yrittäny herättää mutta suuttu vaan entisestään mulle. ja mieshän vielä päivälläki sano mulle et miks et tullu hakemaan yöllä, ni ihan selkeesti koittaa kaiken laittaa mun syyksi.

ja mieshän vielä päivälläki sano mulle et miks et tullu hakemaan yöllä, ni ihan selkeesti koittaa kaiken laittaa mun syyksi.

Voitko ihan puhtaalla omallatunnolla ja käsi sydämellä sanoa, että sinussa itsessäsi ei ole ollut hetkeäkään mitään vikaa, ettet missään tilanteessa sanonut tai tehnyt mitään minkä mies olisi voinut tulkita yhtä lailla väärinteoksi häntä vastaan kuten sinä nyt koet miehen käytöksen? Siis jos yrittäisit ihan puolueettomasta näkökulmasta asiaa pohtia?

En minäkään krapulassa jaksais alkaa paikkailemaan ja selittelemään. Mutta tosiaan kuuden yhteisen vuoden jälkeen jos jotain noin yllättävää, täysin ennalta-arvaamatonta tapahtuisi, niin en kyllä heti pistäis välejäkään poikki, onhan tuossa nyt jotain outoa taustalla, ei ihminen muutu kuin napista painamalla!

Ei sillä mitään krapulaa enää oo. ei vaan oo nukkunu kun muutaman tunnin yöllä, ja sillä verukkeella voi kuulemma nukkua.. vaikka itekki nukuin saman verran ni en voi mennä nukkumaan.

tässähän olen koittanu selvittää mitä on käyny mutta miehen mielestä ei oo tapahtunu mitään .

tuli mieleen että jos mies haluiski erota mutta ei sano sitä ja nyt tekee kaikkensa että mä jättäisin sen????kuulostaako ihan hullulta

ja mieshän vielä päivälläki sano mulle et miks et tullu hakemaan yöllä, ni ihan selkeesti koittaa kaiken laittaa mun syyksi.

Voitko ihan puhtaalla omallatunnolla ja käsi sydämellä sanoa, että sinussa itsessäsi ei ole ollut hetkeäkään mitään vikaa, ettet missään tilanteessa sanonut tai tehnyt mitään minkä mies olisi voinut tulkita yhtä lailla väärinteoksi häntä vastaan kuten sinä nyt koet miehen käytöksen? Siis jos yrittäisit ihan puolueettomasta näkökulmasta asiaa pohtia?

Eilen eikä yöllä oo ollu mitään sellasta tilannetta.

Juopon kanssa jos elää niin aina itse tekee väärin. Joko on nipo tai liian kiltti. Siinä ne vaihtoehdot jotka kumppanille annetaan. Ei luottamusta toiseen, arvostusta ja perheen laittamista etusijalle. Vain se, että se akka aina tekee jotain väärin.

Miten tämä voisi mitenkään olla Wiivin syy?
Mikä muka oikeuttaisi tollaseen paskamaisuuteen miehen taholta?

Entäs se miehen tilanne kun on kaupungissa rahattomana ja ilman kyytiä, etkä voinut hakea tai maksaa taksia. Mikä olisi sinun mielestäsi ollut oikea teko mieheltä tuossa tilanteessa? Mitä hänen olisi pitänyt tehdä?

Onko remontti vienyt miehen voimat, painaako raha-asiat? Miten remontin kanssa on edetty, tekeekö mies töiden ohessa, tms. joka aiheuttaisi loppuunpalamisen?

ukko on ollu alkuvuoden työttömänä ja remppa ei oo sinä aikana edenny mihkää. omien sanojensa mukaan on ollu lomalla....

Entäs se miehen tilanne kun on kaupungissa rahattomana ja ilman kyytiä, etkä voinut hakea tai maksaa taksia. Mikä olisi sinun mielestäsi ollut oikea teko mieheltä tuossa tilanteessa? Mitä hänen olisi pitänyt tehdä?

EI lähteä liikenteeseen ellei ole rahaa edes palata kotiin.