Kaikki levis käsiin, sattuu ja v****taa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
Oltiin ystävä pariskunnan luona syömässä ja saunomassa ja piti jäädä yöks, no tälle pariskunnalle tuli riitaa ja mies siitä lähti baariin. päätettiin että lähetään sitten kotiin kun tää nainen sitten kysyi saako samalla kyydin läheiseen baariin johon sanoin että voit tulla. Baarin pihalla mun ukko toteaa että hän lähtee tän naisen mukaan, siinä vaiheessa mulla palo käämi kysyin kumman valitsee perheen vai baarin just tänään...

Ukko sitten kysyi multa että jos hän "hölmöilee" ( pettää ) niin mitä tapahtuu. Ja sitten toistin että tällä kertaa valitset joko perheen tai baarin, että nyt on tosi huono hetki. Ja kuten arvata saattaa niin ukko valkkas baarin ja tää nainen ( mun ystävä ) toteaa vaan että hän ei halua puuttua meijän riitaan ja kuitenkin odotti innolla että mun ukko lähtis hänen mukaan.

Nyt sitten sain tältä naiselta viestin että oli jättäny mun ukon yksin seikkailemaan tonne keskustaan ja tokas et ehkä sun kannattais soittaa sille... ( ukko vaan ei vastannu mun puheluun ).....
vaikka ties varsin hyvin että sillä ei ollu rahaa mukana. ja pyyteli anteeksi että sotki meijän välit...........

Kaikki ne kerrat ku mä oon tota naista tukenu kun sillä on ollu vaikeeta, ni tälläsen sitten tekee..

ajoin sitten yksin kotiin koiran ja kahen lapsen kanssa itku kurkussa..vauvan laskettu on heinäkuussa..sattuu niin kovin, ei voi käsittää että merkattiinko me ukolle noin vähän :'( :'( :'( :snotty: :ashamed: :'(

:hug: En osaa muuta sanoa kuin..et varmaan känniääliöt oli pinnalla tänä iltana. Mä en usko, et mitään sen kummepaa on tapahtunut, mut olis mies voinu kotia tulla eikä lähteä baariin kännäilemään.

Ymmärrän ihan täysin, että ottaa päähän. Ehkä mies ei halunnu vaikuttaa tossun alla olevalta, ja teki oman (huonon) ratkasunsa. Ja ehkä tämä "ystävä" oli vittuuntunut siitä, että hänen ilta meni pilalle, joten päätti pilata sinunkin illan. Harmi. Ei kyllä riitä myötätuntoa muille kuin sinulle. Toivottavasti aamulla kaikki näyttää paremmalta.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
:hug: Humalatila saa arvostelukyvyn kyllä pohjalukemiin useinki... Sitte ko ukko selvänä niin jutelkaa... En sitte tiä teän historiaa sen kummemmin mutta... Ainaki sen ystävän heivaisin. :snotty: Se mikään ystävä ole. :|

täysi peesi, mutta mä en osais antaa miehellekään anteeksi kovin helposti. Mut tän "ystävän" voisin jättää kuin nallin kalliolle :/ todella kurjasti tekivät sinulle, MOLEMMAT!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
:hug: Humalatila saa arvostelukyvyn kyllä pohjalukemiin useinki... Sitte ko ukko selvänä niin jutelkaa... En sitte tiä teän historiaa sen kummemmin mutta... Ainaki sen ystävän heivaisin. :snotty: Se mikään ystävä ole. :|

ystävä ei näköjään todellakaan ole.
siks suutuin tuosta baariin menosta kun viime viikolla ukko oli kähmässy sitä naista ja antanu suukon, ni jotenki en halunnu et ne kahestaan lähtee ja varsinki ku kaveri käyttäyty noin..

tässä ollu siis vaikeeta aikaa mutta olin ajatellu ettei toi niin vakava asia ollu et sen takii ois pitäny erota, mutta nyt mulla kiehu sappi kun mietin että miks ukko sinne haluaa ja miks tää kaveri oikein odotteli siinä vieressä hokien hän ei teijän riitaan puutu, mutta ei kuitenkaan menny sinne baariin vaan kysy mun ukolta et mitä meinaat

Taas muistin, miksi en halua enää ikinä yhtäkään miestä elämääni. Ne on kaikki itsekkäitä sikoja, lähtevät heti vieraan matkaan kun vaan tilaisuus tulee. Olen nähnyt sen ihan riittävän monta kertaa elämäni aikana. Olen mieluummin loppuikäni yksin, kuin että ottaisin tuollaista häntäheikkiä vaivoikseni. Ja tollaset nais"ystävät" saa kanssa painua ******

Kännissä kaikki olivat mutta ei se mun mielestä siltikään oo mikään selitys, eli se et huomenna sanotaan et sori mä olin vaan niin kännissä ni en tajunnu.

Mun pitäis vaan pystyy nyt rauhottumaan kun toi maha rupes supistelemaan kun itkin tossa kun sain lapset sänkyyn...

ja vaikka oon ukolle tosi vihanen niin silti oon huolissani et missä on ku ei vastaa ja sillä ei tosiaan ollu rahaa mukana...

Ei tosiaan känni ole mikään selitys.
Ehkä mies ei vaan kuule, että puhelin soi, tai sitten on mennyt jollekin kaverille yöksi ja nukkuu jo. Käy sinäkin nukkumaan jos voit, et voi kuitenkaan tehdä muuta.

Voimia.

Alkuperäinen kirjoittaja mai:
Ei tosiaan känni ole mikään selitys.
Ehkä mies ei vaan kuule, että puhelin soi, tai sitten on mennyt jollekin kaverille yöksi ja nukkuu jo. Käy sinäkin nukkumaan jos voit, et voi kuitenkaan tehdä muuta.

Voimia.

sillä ei oo yhtään kaveria täällä päin.. ja siis tää mun "kaveri" oli sit jättäny sen yksin ja menny johki toiseen baariin.

sitä vaan en ymmärrä et minkä vitun takia sen piti viel lähettää viesti että sori jos rikoin teijän välit ja et voinko tehä jotain??

Koska sillä on huono omatunto, ja se oottaa nyt, että sanoisit että "ei se mitään".

Mies on varmasti kunnossa. Ei vaan kuule, että puhelin soi, tai ei vaan viitsi vastata.

Ukko soitti ja puolistakaan en saanu selvää mutta puhelu loppu siihen että se tokas:
pärjääthän sä nyt lasten kanssa ja hänen asiat ei kuulu mulle kuulemma paskaakaa... :'( :'(

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Ukko soitti ja puolistakaan en saanu selvää mutta puhelu loppu siihen että se tokas:
pärjääthän sä nyt lasten kanssa ja hänen asiat ei kuulu mulle kuulemma paskaakaa... :'( :'(

:hug: Kannattaa mennä nukkumaan ja puhua asiat sitten selväksi kun mies on selvinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:hug: Kannattaa mennä nukkumaan ja puhua asiat sitten selväksi kun mies on selvinpäin.

mä en vaa voi sille mitään että sattuu ja itkettää..unta en saa kun on vaan niin levoton olo.mitään tietoa en siltä saanu että mihin on menossa tai mitä tekemässä..et oisin saanu ees pienen mielenrauhan kun kuitenkin rakastan niin paljon..
Mitä jos nyt lähteeki jonkun naisen matkaan?? ei saa ajatusta pois mielestä

Jos mies lähtee jonkun naisen matkaan, niin se ei ole rakastettavan arvoinen. En voi muuta sanoa kuin, et tommoset katoamisleikit ja kissa- hiiriasetelmat on lapsellisia.

nyt soitti taas ja sano et mun pitäis laittaa lapset autoon ja mennä hakemaan hänet. sanoin etten todellakaa tee niin, ni suuttu ja kääns asian nyt niin päin että minä en häntä tänne halua

nyt soitti taas ja sano et mun pitäis laittaa lapset autoon ja mennä hakemaan hänet. sanoin etten todellakaa tee niin, ni suuttu ja kääns asian nyt niin päin että minä en häntä tänne halua

Just. En voi sanoa muuta ku että voimia sulle! :halaus:

Alkuperäinen kirjoittaja appelsiini:

Just. En voi sanoa muuta ku että voimia sulle! :halaus:

näin piti olla :hug:

"kaveri" laitto viestin että mun ukko lähti kuulemma hänen ukkonsa ja sen kaverin mukaan, mutta samalla ukko soittaa mulle ja sanoo että kaverit teki reilut ja lähti keskenään menemään. "kaveri" on edelleen baarissa ja mies siis jossain ulkona..

mä en oikeesti voi tehä sitä lapsille että herättäisin ne kyytiin ja hakisin ukon, mutta vaikka ukko tosi paskasti tekiki ni en haluis et se pyörii koko yön tuolla keskustassa..

mutta tän "kaverin" annan kyllä huomenna kuulla kunniansa ja sit voi jäädä miettii että kannattiko

ja vielä sanoisin, että vaikka se mies sua pettäisi,niin mitä sitten? Ei se lihan pala siellä haarojen välissä siitä mihinkään kulu. Kunhan vaan muistaa käyttää kortsua ettei taudit leviä. Ei se ole maailman loppu jos seksiä harrastaa. Sehän olis vain irtoseksiä, eikä rakkautta ja rakastelua, kuten parisuhteessa

Ihan turhaan mietit mitä on mahdollisesti tekemässä nyt koska se että molemmat raportoi sulle olinpaikkaansa kertoo vain siitä että se mitä pelkäsit, on jo tapahtunut. Ne todennäköisesti veti pikaiset baarin vessassa ja nyt katuu sitä molemmat. Miehes on kyllä pässi. Ja niin olet sinäkin jos "kaveri" meinaat vielä kaverina pitään.

"kaveri" lähetti viestin että on menossa mökilleen yöksi ja pyysi mun ilmottamaan ukolle että odottaa häntä siinä baarin ulko puolella ni hän voi ottaa ukon mukaan mökilleen yöksi.

soitin ukolle ja sanoin että meinaako mennä tän "kaverin" mökille ja kuulemma ei meinaa, mutta siihen en usko.. pyysin että lainais siltä sen verran rahaa että pääsee taksilla kotiin..

sain selville just meinaan että tää "kaveri" on käyny panemassa oman ukkonsa kaveria ihan tässä lähiaikana , joten en usko et sil todellakaan on puhtaat jauhot pussissa, mutta en nyt viitti alkaa sille selvittää tätä kun ei kuitenkaan tajua kun on kännissä

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Ihan turhaan mietit mitä on mahdollisesti tekemässä nyt koska se että molemmat raportoi sulle olinpaikkaansa kertoo vain siitä että se mitä pelkäsit, on jo tapahtunut. Ne todennäköisesti veti pikaiset baarin vessassa ja nyt katuu sitä molemmat. Miehes on kyllä pässi. Ja niin olet sinäkin jos "kaveri" meinaat vielä kaverina pitään.

mies ei oo päässy yhteenkään baariin sisään koska on niin kännissä..
ja kaverina en aijo pitää , mutta jos nyt saisin sen lainaamaan ukolle taksi rahat ni huomenna kun on selvinpäin niin saa kuulla kunniansa ja saa olla ex kaveri