Kaikki joita ärsyttää lihapiirakka jonka tein vkon ruokahaasteeseen

  • Viestiketjun aloittaja lucifer
  • Ensimmäinen viesti
lucifer
[QUOTE="vieras";28353022]No voi että, eipä sinullakaan paljon elämää ole tään palstan ulkopuolella:D[/QUOTE]voi kuule on, mutta tuo ininä pilaa hyvän ketjun mikä muilla on. jos joku kerran on niin vitun paska niin miksi pilata muiden elämä sen takia . vittuilkoon tässä niin ei tarvi muiden kärsiä ja lukea hiiren piipitystä. ja paskakärpäsen pörinää.
 
vswq
:p Kävin tsekkaamassa, vois itsekin koittaa väsätä tuollaista viikonloppuna, jauheliha vaan täytyy vaihtaa toiseen elukkaan.

Toivottavasti ei ole järkky etikettimoka kommentoida, vaikkei mulla valitettavaa ollutkaan. :D
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";28353101]Huh huh, aika huolestuttavaa, jos elämä menee pilalle kaksplussan ketjun mennessä pilalle :D
En siis puolustele ketjujen pilaajia, mutta silti....[/QUOTE]

Ei nyt sentään mene elämä pilalle sen vuoksi, mutta mulla on hyvin harvoin enää fiilistä osallistua koko ruokahaasteeseen juuri siksi, että niissä haasteissa joku toteuttaa itseään vittuilemalla muille. Harmi, sillä noi haasteet ovat pyörineet jo yli vuoden ajan ja aiemmin niissä oli aika paljon osallistujiakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28353201:
Ei nyt sentään mene elämä pilalle sen vuoksi, mutta mulla on hyvin harvoin enää fiilistä osallistua koko ruokahaasteeseen juuri siksi, että niissä haasteissa joku toteuttaa itseään vittuilemalla muille. Harmi, sillä noi haasteet ovat pyörineet jo yli vuoden ajan ja aiemmin niissä oli aika paljon osallistujiakin.
Veit sanat suustani. Juuri tuon suunsoiton vuoksi en minäkään ole juuri viitsinyt osallistua. Aiemmin olen todella paljon pitänyt ruokahaasteesta, mutta varmaan viimeiset kolme kuukautta on muutama yksilö pilannut ketjun haukkumisellaan. Harmillinen juttu tosiaan.
 
lucifer
[QUOTE="vieras";28353423]Laita paistettuna niin tulee sellanen uus kiva twisti siihen lihapiirakkaan![/QUOTE]itseasiassa ei hullumpi idea, lisäksi vois laittaa väliin ensin tuota lihatäytettä, lenkkiä, ja vaikka noi paistetut munat ja loppu liha täytteen.... pitääpä kokeilla seuraavaksi tuota. juustoa paksusti munan päälle vielä....
 
  • Tykkää
Reactions: Marakatti

Yhteistyössä