Veit sanat suustani. Juuri tuon suunsoiton vuoksi en minäkään ole juuri viitsinyt osallistua. Aiemmin olen todella paljon pitänyt ruokahaasteesta, mutta varmaan viimeiset kolme kuukautta on muutama yksilö pilannut ketjun haukkumisellaan. Harmillinen juttu tosiaan.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28353201:Ei nyt sentään mene elämä pilalle sen vuoksi, mutta mulla on hyvin harvoin enää fiilistä osallistua koko ruokahaasteeseen juuri siksi, että niissä haasteissa joku toteuttaa itseään vittuilemalla muille. Harmi, sillä noi haasteet ovat pyörineet jo yli vuoden ajan ja aiemmin niissä oli aika paljon osallistujiakin.
Mä en ole lukenut kyseistä ketjua mutta heti alkoi vituttamaan kun puhuttiin lihapiirakasta.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28353265:No jos tällä palstalla maitolasi on vaarallinen murha-ase, niin eikö lihapiirakkakin nyt vähintään ärsytä.
Onko lihapiirakka nyt uusi lehtipihvi ja pepsi? Se yhdistelmähän on kauan pitänyt paikkaa siellä ärsyttävien kärjessä.Mä en ole lukenut kyseistä ketjua mutta heti alkoi vituttamaan kun puhuttiin lihapiirakasta.
Laita paistettuna niin tulee sellanen uus kiva twisti siihen lihapiirakkaan!Mua ei ärsytä mutta kysyisin että laitetaanko ne kananmunat siis ihan raakana siihen täytteeseen vai keitettyinä ja silputtuina?
itse laittaisin raakana, sitoo täytettä.Mua ei ärsytä mutta kysyisin että laitetaanko ne kananmunat siis ihan raakana siihen täytteeseen vai keitettyinä ja silputtuina?
raakanaMua ei ärsytä mutta kysyisin että laitetaanko ne kananmunat siis ihan raakana siihen täytteeseen vai keitettyinä ja silputtuina?