Kaikki ei niin korkeasti kouluttautuneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunnan akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kunnan akka

Vieras
Mikä koulutus sulla on ja mitä teette työksenne ja paljon saatte palkkaa? Minä itse olen merkonomi ja kunnalla sihteerinä kyllä harmittaa ettei tullu luettua aikanaan...

Somistajan/stailistin töitä teen. Pohjana yo-merkonomi ja taide+markkinointi opintoja.
Liksa on ihan hyvä ja töitäkin pääsee jo valikoimaan :) Ala on niin oma, ettei harmita yhtään etten lukenutkaan tohtoriksi..

Ylioppilas ja Lähihoitaja. Teen työtä lastenhoitajana päiväkodissa, lähtöpalkka 1833€/kk. Ei mua oikeastaan harmita, saatan kyllä tulevaisuudessa palata koulunpenkille hakemaan lisähaastetta.

Suurtalouskokki ja palkka täysin taulukon mukainen ja maksimi yli kymmenen vuoden kokemuksen mukaan vain 11.16 € tunti.
Koulutus 2vuotta nuorena amista, sitten 1,5(lue3, koska tein sen pikana)vuotta aikuiskoulua. Että pätevä olen ja liksa huonohko. Kertokaa se palkka toki, ei teittii kukaan tunne.

Täällä kanssa ei niin korkeasti koulutettu. Ylioppilastutkinto aikoinaan opiskeltu. Kaupassa olen ollut kauan osastomyyjänä, eli siis laitan tavaraa hyllyyn, en harrasta kassalla olemista... Joskus jotain muitakin töitä tehty, mutta tätä lähinnä. Ja kyllä harmittaa minuakin, etten lukenut. Onneksi työttömyydestä (ainakaan vielä) ei ole tarvinnut kärsiä.

Ylioppilas tietty ja laboratoriohoitaja (nykyisin siis bioanalyytikko). Palkka ihan kvtesin mukainen eli reilu pari tuhatta. Seuraavaksi ajattelin kouluttautua aromaterapeutiksi. Katotaan mitä kaikkea hörhöhommia tässä vielä keksinkään! :saint:

Merkantti, merkonomi, lähihoitaja.

Lähihoitajan hommia teen kunnallisella puolella, palkka ei ole kummoinen työmäärään nähden :(
Peruspalkka+lisät.

Harmitellut olen monet kerrat sitä, etten lähtenyt "lukemaan enemmän", koska päätä olisi ollut lukea. Vaikka eihän tuo ole myöhäistä vieläkään :)

Yhteistyössä