Kaikkein kaunein

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En aio katsella peiliin mutta lehmän päästän kohta kevään koittaessa vapaille laitumille. Kirmatkoot siellä 100+ kiloa puolelta toiselle huojuen onnellisena(?) vapaana lehmänä.

Minä olen jo aloittanut ravintoloissa sillä silmällä katselun. Pari madetta on tarttunut koukkuun, kerran tuli mädit laskettua kumpaankin mutta laskin kummankin takaisin hölmömpää onkijaa odottamaan. Nyt ei kelpaa kuin paras A-luokka, rasvaprosentti on oltava sopivan alhainen eikä mitään merkkiä eläinmaailman hyväksytä (kanat, lehmät & lahnat älkööt vaivautuko). Tämä kukonpoika aikoo etsiä itselleen kohta-ex naisen täydellisen vastakohdan. Elämä opettaa, kiireen ei saa antaa pilata metsästystä. On laukaistava vasta kun tarpeeksi hyvä saalis on tähtäimessä.

MIkä sinun oma rasvaprosentti on?
Meinaan tässä vaan auttaa sua kartoittamaan vähän että minkälaiseen eläjään sulla rahkeet riittää..
Enemmän kuin monesti on kuultu kun HIRVEÄ VANHA LÄSKI UKKO; JOLLA ON KUKKAKAALINOKKA JA PIENI PILI, arvostelee naisten ulkonäköä täysin suvereenisti.

No näinhän sille omalle rakkaalle tietysti sanotaan. Ja se uskoo silmät onnesta soikeana. ap:n mies on tollo kun ei tätä tajua. Taitaa olla ap miehen ensimmäinen nainen. Elämä tai viimeistään siperia opettaa. Mutta ihan oikeasti ajattelen kyllä Vanessa Forsmania tai Elina Nurmea kun työntelen takaapäin menemään....Ääneen en kyllä tätä kertoisi....

En kaipaa apuasi, kiitos vaan. Aion hoitaa kartoituksen ihan kaikessa rauhassa vuoden 2006 aikana. Kuten sanottu kartoitus on päässyt hyvään alkuun mutta paria ensimmäistä kanaa en huolinut.

Ensimmäisen viat:
- Liikaa rasvaa (oli onnistunut peittämään pukeutumisella
mutta totuus tuli kyllä ilmi kun vaatteet vähenivät).
- Ei sytyttänyt sängyssä, voi tosin olla että ulkonäkö oli
pohjimmiltaan tässäkin vikana
Toisen viat:
- Ulkonäkö ok (nostin rimaa edellisen pettymyksen jälkeen,
kaikki rajatapaukset tippuvat nyt armotta)
- Sotkuinen koti
- Kaksi lasta (paljastui vasta hänen kämpillään,
ravintolassa oli vaiennut asiasta)
- Maksuhäiriöitä (paljastui myös vasta kämpillään kun
selitteli virttynyttä sohvaansa)

Uskon tietäväni missä menee raja jota parempaa ei kannata tavoitella. Ja ihan lisätietona, supliikkimies saa naisilta paljon anteeksi ulkonäköpuolella. Supliikkinaisen on turha uneksia vastaavasta ulkonäkötasoituksesta.

Miksi julkkiskaunokaisille ja taviksille on eri asteikot? Eikö mielestäsi todellakaan ""tavikset"" pärjää kauneudessa julkkisnaisille? Tämä ihmetyttää kovasti jo sen takia, että se julkkisnaisten kauneus on useimmiten todella kovan työn takana. Jos sama vaiva nähtäisiin tavis-naisen kauneuden eteen, uskoisin heidän kilpailevan täysin samalla mitta-asteikolla.

Eri asia on tietysti sitten se, että kellä ""taviksella"" on rahaa tai halua kirurgisiin toimenpiteisiin kauneuden tähden. Mutta keinotekoinen kauneus ei omasta mielestäni taas ole oikeaa kauneutta.

Kerran eräs tuttu mies kehui Pamela Anderssonia miehelleni. Yllätyin kun mies tokaisi, että sehän on ihan hirveä harakka ilman meikkiä. Luulin itse, että hän olisi sokea näille vähemmän kauniille Pamela-kuville.

Itse niputan kyllä samaan kastiin niin julkkis- kuin tavismiehetkin. Kyllä tuolla ihan tavallisilla kaduilla saattaa kävellä vastaan paremman näköisiä miehiä kuin julkkismiehet. Ja mitä omaan mieheen tulee, voittaa taatusti mielestäni Brad Pittit ja muut muka-komeat miehet. Ei varmaan monen muun mielestä, mutta hänen ulkonäkönsä miellyttää juuri minua.

Sitä taas en ymmärrä lainkaan, että jos miehen naisihanne on joku isotissi-amatsoni-blondi, miksi hän ottaa pienikokoisen ja -rintaisen tumman naisen ja haikailee sitten niiden naisihanteensa mukaisten naisten perään.

Mulle on aina ollut tärkeää, että olisin mieheni mielestä se kaikkein kaunein ja ihanin, ja se lähti ihan miehistä itsestään. Jo teini-ikäisenä pojat käyttivät juuri tuota ""olet kaunein näkemäni tyttö"" -lausetta, joka sitten muutti minunkin ajatusmaailmani ennen pitkää kovin ulkonäkökeskeiseksi.

Nyt olen kuitenkin yrittänyt ruveta ajattelemaan asiaa hieman realistisemmin kun ikää on yli 30v. Enhän kai esim. 60-vuotiaana voi tosissani kuvitella pärjääväni fyysisessä kauneudessa 20-vuotiaalle. Tai sitten tarvitsee etsiä 100-vuotias mies, jonka mielestä olen todella nuori ja simpsakka :)

Huvittavia nuo pullistelijat, jotka kertoo naisenjahtauksestaan.
MITÄ ne täällä elleissä sitten tekee??- kun ei kerran apua kaipaa ja kaiken tietää- elämä hymyilee ja hyvin menee. NIIN VARMAAN JOO :D:D:D:

Muista en tiedä mutta minä ainakin kuluttan täällä aikaa, niin työ kuin vapaa sellaista. Lupaan kadota (ainakin iltat jätän väliin, työaikana on pakko keksiä jotain ajankulua) kunhan valas vaihtuu kireää pikku pyöriäiseen jota voi illat puikottaa.

Tiedoksi kaikille! Minä en ole kirjoittanut noita nimelläni olevia juttuja. Mikä lie ihme häirikkö niitä raapustellut aikansa kuluksi. Kyllähän te minut tiedätte, olen impotentti pikkupili joka ei saa edes oikealta kädeltään kun on niin ruma. Ja huomasitte varmasti että kirjoitustyylimme on aivan eri. Minä jaksan rustata satoja rivejä täyttä roskaa kun tuo pilailija taas osaa tiivistää asiansa todella naseviksi ja iskeviksi paketeiksi.

Kysyin mieheltäni äsken tämän ketjun plaraamisen jälkeen kuka hänen mielestään on kaunein nainen ja tollo vastaa ""en mä tiedä, kuka sun mielestä sit on?"".

Siitä huolimatta että tiedän olevani hyvännäköinen ja saavani huomiota muilta miehiltä haluaisin olla miehelleni se kaikkien kaunein. Niin hän on minun silmissäni.

Sehän tämän jutun pointti oli. Voi vitsi mikä tomppeli mies mulla onkaan.

Olisit sinä hieno mies Inhorealisti, jos sinulla olisi varaa ostaa parinkymmenen euron näppis, jossa olisi ÄÄÄ-pilkut.
VITUTTAA suomalaista lukea tällaista äidinkielen RAISKAUSTA.

Yhteistyössä