Kaikkee kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hösö

Aktiivinen jäsen
03.10.2008
1 447
0
36
Tänään yks tuttu tuli kysymään että kuinka oikeen jaksat, ja että miten ihmeessä sun voimat riittää kaikkeen. Tokasin sitten että onko mulla vaihtoehtoja, pakkohan mun on jaksaa. On tässä tosiaan ero ja kaikki asiat edelleen epäselviä jne. niin en nää todella muuta tässä kun että pakkohan mun on.

Ei menny aikaakaan kun puhelin soi ja kaveri soitti että tämä samainen tuttu joka minusta niin huolissaan oli niin sanonu että olipas se nyrpeenä tänään ja suorastaan v.ttuili päin näköö :o Niin on itteensä täynnä.

Että eihän siinä, mielestäni ihan asiallisesti ilmasin mielipiteeni, ja kaikenlisäks juteltiin muustakin. Se on kyllä aivan totta että sanois mitä vaan niin se on väärin joka tapauksessa.

En tiiä, ehkä sun olis pitänyt joko a) valittaa että ei sun voimat riitäkään, rankkaa on ja yhyy tai b) vähätellä että ei tää mitään rankkaa oo...

Se, ettei rutise pienistä, vaan jaksaa ja pärjää koska on pakko, ärsyttää joskus ihmisiä.

Mietin kanssa että oisko mun pitäny sanoo että en jaksakaan. Sitten mietin että mitähän se siitä ois sanonu, että ei se varmaan huolehdi lapsistaan kun ei se mitään jaksa.

Yhteistyössä