Peräkylän juoruämmät

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Maalla on yleisesti ihan mukava asua, mutta tänään tuli taas se varjopuoli esiin.
Niin; naapuri kaatoi pihaltaan tuossa syyskuussa muutaman puun ja kysyi ihan asiallisesti, että sopiiko jo puut kaadetaan osittain meidän puolelle. (muuten olisivat kaatuneet heidän talonsa päälle)
Sanoi, että niistä tehdään polttopuita.
No ei siinä mitään, keskusteltiin asiallisesti ja annoin luvan.
No toissapäivänä menin ihan asiallisesti kysymään, että voisinko auttaa puiden teossa polttopuiksi. (niin siis puu oli lojunut siinä jo 3kk!) . Tuli tiukka vastaus :"Kyllä mää puuni hoidan" ja ovi nenän edestä kiinni.
Tänään sitten töissä kuulin, että naapuri on pistänyt vähän juttua liikkeelle;
olen kuulemma pikkuporvarillinen sovinistijuntti, joka ei osaa pitää omista asioistaan huolta ja joka kasvattaa huonosti käyttäytyviä kakaroita vaimonsa kanssa. Ja taidettiin me olla rasistejakin.
Voi vittu nää pikkukylien juoruämmät on ******stä!

Mä oon ajatellut, et jos puu kaadetaan jonkun toisen tontille, niin et se viedään kumminkin oman tontin puolelle jo saman päivän aikana, mieluiten saman tien.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25279926:
Minusta sinä voit sen puun pilkkoa vaikka itsellesi polttopuiksi, jos se on siinä vieläkin.

No joo, mä en kyllä tarvitse polttopuita; öljylämmitys ja takkaa ei ole.
Mutta itte se täytyy varmaan pilkkoa, kun ei tuo mulkero saa sitä minnekään vietyä. Kauhea poruhan siitä varmaan syntyy, jos sen pilkon, vaikka veisin puut heille...

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25280071:
eiköhän tuollaisia löydy kylästä kuin kylästä ja kaupungista kuin kaupungista

Niin, mutta pienessä kaupungissa kaikki tuntee toisensa ja kohta koko kylä tietää; tai luulee tietävänsä...

Pistä moottorisahalla palasiksi ja heitä pöllit naapurin puolelle.

Tämä oli vähän suunnitelmissa.

Pilkot puut hänen poissa ollessaan, pinoat ne siististä hänen pihalleen suojaan ja laitat päälle joulukortin jossa toivotat lämmintä joulua. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja tulisia hiiliä pään päälle;25280175:
Pilkot puut hänen poissa ollessaan, pinoat ne siististä hänen pihalleen suojaan ja laitat päälle joulukortin jossa toivotat lämmintä joulua. ;)

Pitää siis herätä aika ajoissa, se mulukku lähtee joskus aamukuudelta töihin :D

Yhteistyössä