Kaikkea ei voi saada elämässä. Mitä sä et ole saanu?

  • Viestiketjun aloittaja vieraaas
  • Ensimmäinen viesti
Tuttu tarina
Moi, mäkin haluaisin uuden miehhen. Nykyi8sen kans ollaan oltu vuodesta - 87 tai 88, pitkä aika siis. Mäkään en ole saanut sellaista elämää tai parisuhdetta, jonka olisin halunnut. Meillä ei ole ollut hyellyttä enää pitkään aikaan. Biologisesti mulla ei ole enää paljon aikaa, kun oon 43. Mäkin haluaisin jotain uutta, tää suhde on jumittanut paikoillaan ja vuoskaudet.
 
[QUOTE="Heinekeeni";30408006]Jos sulla oikeesti on paska ukko niin mikä estää hakemasta parempaa?[/QUOTE]se että luotto miehiin on mennyt täysin, en huoli enää ketään. Olis väärin sekä itseä että sitä miestä kohtaan aloittaa mitään suhdetta, koska koko ajan pelkäisi, että toinen pettää
 
"viiden äiti"
En ole saanut omistusasuntoa tai maallista mammonaa. Olen kuitenkin saanut toiveideni mukaan ainakin kolme lasta (on 5), jotka olen saanut hoitaa itse ja miehen joka rakastaa minua ja tykkää olla kotona! Olen onnellinen ihminen, ihan omalla mittarillani.
 
kahden muksun äiti
Kokonaista perhettä. Olin aina ajatellut että kun mennään naimisiin ja saadaan lapset, niin siinä sitten ollaan. Tulikin avioero ja jäin yksin lasten kanssa. Elämää ei aina voi suunnitella etukäteen.
 

Yhteistyössä