Kaikkea ei voi saada elämässä. Mitä sä et ole saanu?

  • Viestiketjun aloittaja vieraaas
  • Ensimmäinen viesti
jJkd
Tukiverkot puuttuu täältäkin, äiti kuoli 11 v sitten ja isään ei ole yhteyksiä, sisaruksia ei ole. Harmittaa että omillla lapsilla on minun puoleltani vain yksi läheinen sukulainen (tätini).
 
Camel Boots
Onnellista parisuhdetta. Vaikka kyllä olen yrittänyt!

Muuten oon saanut talon, lapsen, miehiä, ystäviä, koiria, harrastuksia, unelma-ammatin, paksut hiukset, isot rinnat jne. Olen kyllä kuullut semmoisen sanonnan että kaiken saa mitä toivoo, mutta ei yhtä aikaa. Ehkä hyvä niin. Siinä vois tulla ruuhkaa jos kaikkea olis yllin kyllin. Ja ei mulla ole huippumallin vartaloa eikä kauheesti rahaakaan, mutta niitä ilman pystyn elämään. Eikä ystävät oo kaikki jääneet muuttojen myötä elämään mukaan, joten hyvä parisuhde vois olla myös ystävyyspohjaltakin. Ja terveys olis kiva pitää loppuun asti.
 
"yksinäinen"
Ystäviä. Läheisiä ystäviä ei oikeastaan ole kuin yksi :( Haaveilen "tyttöporukasta" jota minulla ei ole koskaan ollut.... Hyvä mies, koulutus, työ, lapset ja oma asunto löytyy elii muuta ei oikeastaan puutu. Mutta aikuisena on todella vaikea tutustua uusiin ihmisiin, ainakaan tuttavuusastetta pidemmälle...
 
Työtön
Töitä en ole saanut vaikka kuinka olen hakenut töitä, opiskellut ja käynyt työvoimakoulutuksissa ym. Työttömyyden myötä tietysti rahatkin loppuu. Myös itsetunto on huono, kun tuntuu, että en kelpaa mihinkään.
 
"Anonyymi"
Voisi vastata mitä olen menettänyt syynä raha, olen siis vasta 18:
Minulla ei ole ollut harrastusta, eikä liioiminkaan koskaan kavereita
Kuntoni on huono, olen päässyt lihavuuden yli mutta voimaa ei kartu
Aikaa kodin ulkopuolella on tuskin ollut mitä sitä nyt kirjostossa nyhjäämässä tai pyörälenkillä
Tuntuu että vaatteet on aina loppu, rikki tai jääneet pieniksi
Enkuuntele musiikki, enkä käy elokuvissa, enkä pelaa netissä
Usein tuntuu ettei aika riittäisi mihinkään vaikka sitä todellisuudessa on liikaakin
 
kaiken
Olen saanut kaiken, mistä olen joskus haaveillut. Talon, miehen, lapsen, hyvän työn ja koulutuksen, ulkonäköä tarpeeksi jne. Melkein kaiken olen kuitenkin myös menettänyt. Loppuelämä menee sitten kai kuolemaa odottaessa.
 
Unelmieni työtä, sellaista työpaikkaa, johon olisi ihana mennä joka aamu. :whistle:

(Mutta minulla sentään on työpaikka, johon mennä joka aamu, ja jonka avulla kykenen elättämään itseni ja perheeni.)
 

Yhteistyössä