Kaikille tiedoksi että 2v aikana olen juonut yhteensä 5 siideriä ja sit toinen juttu et saanko mä peruuttaa/siirtää tupareita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Pidä nyt vaan ne tuparit kyl se fiilis sieltä tulee

Ei tule, mä vaan sen tiedän sisimmässäni.
Mitä mä sanon kavereille, et miksen halua niitä tänne dokaamaan?
Silloin kun joutu kattomaan miehen juomista, niin itellä oli kanssa hinku päästä jonnee, mut nyt kun ei ole tarvinnut juomista katsoa, niin enää ei teekään mieli mennä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Pidä nyt vaan ne tuparit kyl se fiilis sieltä tulee

Ei tule, mä vaan sen tiedän sisimmässäni.
Mitä mä sanon kavereille, et miksen halua niitä tänne dokaamaan?
Silloin kun joutu kattomaan miehen juomista, niin itellä oli kanssa hinku päästä jonnee, mut nyt kun ei ole tarvinnut juomista katsoa, niin enää ei teekään mieli mennä :D

Sitten vaan sanot suoraan :D kyllä se sulta onnistuu

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Kyllä sinuna joko pitäisin alkottomat juhlat (kyllä, sekin voi olla hauskaa) tai sitten siirrät kekkereitä. Tiedän ettet mua usko, mutta sinäkin olet vielä vasta toipumassa ongelmasta nimeltä alkoholismi, olethan alkoholistin läheinen.

Juu, lapsetkin tykkäis kun pidetään perheen kesken kekkerit, syödään hyvin ja seurustellaan ihmisten kera :D

teeppä kokonaisesta kaalista koktailtikkujuttu ja sit teet hyytelöjuttuja, maistuu lapsille :D http://liemessa.blogspot.com/2006/11/jell-o-hyytel.html :p (sekä viinan kans mut siitä nyt ei puhuttu :snotty: ) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Kyllä sinuna joko pitäisin alkottomat juhlat (kyllä, sekin voi olla hauskaa) tai sitten siirrät kekkereitä. Tiedän ettet mua usko, mutta sinäkin olet vielä vasta toipumassa ongelmasta nimeltä alkoholismi, olethan alkoholistin läheinen.

Juu, lapsetkin tykkäis kun pidetään perheen kesken kekkerit, syödään hyvin ja seurustellaan ihmisten kera :D

teeppä kokonaisesta kaalista koktailtikkujuttu ja sit teet hyytelöjuttuja, maistuu lapsille :D http://liemessa.blogspot.com/2006/11/jell-o-hyytel.html :p (sekä viinan kans mut siitä nyt ei puhuttu :snotty: ) ;)

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:

:laugh:

älä naura siä mä jo epäilin olevani raskaana ku ihme himo tullu hyytelöön |O ja nimenomaan viinan kans :o

Yhteistyössä