Kaikille TEILLE jotka sanovat EI sikuinfluenssa rokotteelle!

kaikenlaista
Alkuperäinen kirjoittaja TuttiPulloSoppaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kaikenlaista:
Pitäisköhän sun keskittyä ihan vaan omaan elämääsi?

Mä en voi vieläkään mitenkään käsittää, että on olemassa ihmisiä, joille toisten tekemiset ja tekemättä jättämiset muodostavat koko elämän sisällön. Ei ole varmasti helppoa tuokaan, yrittää kontrolloida muita ihmisiä keinolla millä hyvänsä. Vaikka sitten pelottelemalla tai väheksymällä.

Ensinnäkin toisten ihmisten tekemiset tai tekemättä jättämiset ei vaikuta kyl yhtään mun kaljan hintaan!! Enkä ole kontroilloimassa tai holhoomassa ketään, vai oletko sinä kenties kontroilloitavissa?? -Tuskin!! Lähinnä pointtini oli todellakin se ettei tarvis lukea YHTÄKÄÄN tekstiä missä sanotaan että "Olisipa otettu rokote"! Se olisi ikävää luettavaa..
Mieti nyt vähän sun asennettas. Sun tekstistä paistaa selkeästi läpi se, että sun mielestä sä olet oikeassa ja vain sun mielipiteet ja päätelmät asioista on ainoa totuus.

Mitäs sitten, jos tulevassa käykin niin että rokotteen ottajat itkee että "eipä oltais koskaan otettu rokotetta!". Tai mitäs jos kukaan ei koskaan tulevassa itkekään kummankaan asian takia, mitäs jos me kaikki jäädäänkin henkiin rokotteesta huolimatta? Mitäs sä sitten meinaat tehdä?

Sun teksti nimenomaan on holhoamista ja kontrolloimista ja aivopesua, pelottelua ja uhkailua jossitteluilla.

Edelleen kehoitan sua keskittymään ihan vain omaan elämääsi ja omiin ongelmiisi, sulla taitaa niitä löytyä ihan omastakin takaa riittämiin.
 
Lipton^
Meijän perhe ei ota rokotetta. Syitä on muutama, mutta ykskään niistä ei ole nuita normivaikutuksia koskeva. En tuomitse niitä, jotka ottavat. Jokaisen perheen oma vastuu, mitä sitten ikinä päättääkin tehdä
 
niin juu
niin ja miksi lääkefirmat haluvat narrata alaikäiset lääkkeiden orjiksi? kukaa ei saa sanoa totuutta esim. masennuslääkkeiden sivuvaikutuksista, tai siitä että niihin jää koukkuun kuten huumeisiin.

ja nyt olen kuullut että lapsia aletaan kouluissa narrata käyttämään lääkitysta salassa vanhemmilta.

jotenkin tuntuu, että meidän valtiovalta ja päättäjät ovat vietävissä kuin pässit narussa. en tajua miksi. mikä niitä vaivaa?
usalle ei kukaan sano ei.
usa.han tekee sen lääkkeen jota suomessa pääosin ostettu. ujsalainen firma.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja ei :
Miksi ottaisin??
Sikainfulenssa ei ole sen tappavampi kuin normaali kausi-infulenssa!En ole ottanu kausi-infulenssa rokotetta enkä ota sikainfulenssa rokotettakaan.
samaa mieltä. täysin samanlainen on, vaikkei ole tappanut niin montaa kun kausi-influenssa. varmasti tarvitaan paljon tehohoitoa normaalin kausi-influenssan takia. ainoa ero on että tämä leviää nopeammin, joten ihmiset tarvitsevat tehohoitoa samaan aikaan enemmän kuin kausi-influenssassa.
 
Lipton^
Ainiin, olemme koko porukka todennäköisesti nyt siksiksessä. Tyttären luokasta yli puolet pois ja joista muutama on todettu testein possunuhaksi. Kantani ei siltikään ole muuttunut. Tääläl me sairastellaan ja arkeen palaillaan, kunhan sairaus antaa myöten
 
vieras
Ottaisin kernaasti rokotteen jos saisin sen suht nopeasti. Olen hoitoalalla ja rokote on luvattu meille antaa joulun jälkeen. Kyseistä tautia on tällä alueella jo tosi paljon, mm. kouluissa ja päiväkodeissa, ja ihmettelen oikeesti miten pystyn välttelemään melkein sinne vuoden vaihteeseen asti terveenä? luultavastihan tässä käy niin että rokotetta en sitten enää tarvitse...
 
ihan tavallinen flunssa
osa ihmisistä on aina saanut flunssasta vaarallisia jälkitauteja. jos esim. ei lepää kun on sairas, voi tulla jälkitauteja, tai näin olen kuullut.

jostain syystä nyt on terveydenhoito niin ruuhkautunut, että eism. suomessa ei pieni lapsi päässyt hoitoon keuhkokuumetta sairastaessaan.

eli mitenkään ei poikkea influessasta, mutta terveydenhuolto ja media rummuttava sikapossulunssaa, ja jättävät kertomatta että jälkitaudit ova taina olleet hengenvaarallisia. ennen vaan niissä sai hoitoa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei vois vähempää kiinnostaa. Jos sairastun pysyn kotona, jos kuolen ei voi mitään.
Ei tuo haittaa, kun aikuinen päättää elämästään. Johdomukaisuuden nimissä eutanasia tulisi tosin laillistaa. Mutta lapset on jo eri asia. Tämä on täysin verrattavissa Jehovan Todistajien kieltäytymiseen verensiirroista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Alkuperäinen kirjoittaja ei :
Miksi ottaisin??
Sikainfulenssa ei ole sen tappavampi kuin normaali kausi-infulenssa!En ole ottanu kausi-infulenssa rokotetta enkä ota sikainfulenssa rokotettakaan.
älä omi mun nikkiä.. http://www.sikainfluenssa.fi/rokote/haittavaikutukset/ kivaa luettavaa
Eihän toi kauheesti eronnut esmes buranan haittavaikutuksista.. =) Samanlainen lista löytyy sieltäkin.. =)
 
ei
Alkuperäinen kirjoittaja TuttiPulloSoppaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Alkuperäinen kirjoittaja ei :
Miksi ottaisin??
Sikainfulenssa ei ole sen tappavampi kuin normaali kausi-infulenssa!En ole ottanu kausi-infulenssa rokotetta enkä ota sikainfulenssa rokotettakaan.
älä omi mun nikkiä.. http://www.sikainfluenssa.fi/rokote/haittavaikutukset/ kivaa luettavaa
Eihän toi kauheesti eronnut esmes buranan haittavaikutuksista.. =) Samanlainen lista löytyy sieltäkin.. =)
Rokotetta testataan vasta käytön aikana

Euroopan lääkevirasto on ilmoittanut, ettei sikainfluenssarokotteen turvallisuudesta ole saatavissa riittävästi tietoa, ja on siksi velvoittanut rokotteen valmistajan keräämään tietoa rokotteen ihmisille aiheuttamista ongelmista rokotteen käytön aikana. (Lähde: EMEA/540835/2009)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei vois vähempää kiinnostaa. Jos sairastun pysyn kotona, jos kuolen ei voi mitään.
Ei tuo haittaa, kun aikuinen päättää elämästään. Johdomukaisuuden nimissä eutanasia tulisi tosin laillistaa. Mutta lapset on jo eri asia. Tämä on täysin verrattavissa Jehovan Todistajien kieltäytymiseen verensiirroista.
Näinpä!!! Viisaan naisen/miehen puhetta!! :)
 
Äiti
Minä olen miettinyt sitä että kuinkahan moni näistä rokotteesta kieltäytyjistä ja rokotteen haittavaikutuksilla pelottelijoista oikeasti on ihmisiä jotka pelkäävät neuloja/rokotteita ja koettavat tuota kautta itselleen selittää että on enemmän kuin hyvä jättää se yksi ylimääräinen piikki ottamatta? ;)
 
just juu
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Minä olen miettinyt sitä että kuinkahan moni näistä rokotteesta kieltäytyjistä ja rokotteen haittavaikutuksilla pelottelijoista oikeasti on ihmisiä jotka pelkäävät neuloja/rokotteita ja koettavat tuota kautta itselleen selittää että on enemmän kuin hyvä jättää se yksi ylimääräinen piikki ottamatta? ;)
tuo nyt on ihan naurettava ajatus. Että joku oikeasti uskoo, että rokotteella pelastaa itsensä ja lapsensa mutta ei ota kun pelkää neuloja. hehheh. typerä ajatus.
Minä en ota koska mielestäni koko juttu on lääkefirmojen lobbausta ja sikapossujutut oli päätetty jo ennen kuin niistä oli kuultukaan. sitä ennen oli päätetty että nyt kutsutaan flunssaa possuflunssaksi ja tehdään siihen isot lääkkeet ja saadaan maniaaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Minä olen miettinyt sitä että kuinkahan moni näistä rokotteesta kieltäytyjistä ja rokotteen haittavaikutuksilla pelottelijoista oikeasti on ihmisiä jotka pelkäävät neuloja/rokotteita ja koettavat tuota kautta itselleen selittää että on enemmän kuin hyvä jättää se yksi ylimääräinen piikki ottamatta? ;)

Toivottavasti ei kovin moni.. varsinkaan jos lapset jää rokottamatta oman piikkikammon vuoksi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja just juu:
Minä en ota koska mielestäni koko juttu on lääkefirmojen lobbausta ja sikapossujutut oli päätetty jo ennen kuin niistä oli kuultukaan. sitä ennen oli päätetty että nyt kutsutaan flunssaa possuflunssaksi ja tehdään siihen isot lääkkeet ja saadaan maniaaa...
Ja laitatko vielä sille selityksen että miten Suomen laboratoriot on manipuloitu/lahjottu/kiristetty tekemään valheellisia H1N1 diagnooseja. Kun koko tauti on lääkefirmojen keksintöä.
 
Njet njet
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja just juu:
Minä en ota koska mielestäni koko juttu on lääkefirmojen lobbausta ja sikapossujutut oli päätetty jo ennen kuin niistä oli kuultukaan. sitä ennen oli päätetty että nyt kutsutaan flunssaa possuflunssaksi ja tehdään siihen isot lääkkeet ja saadaan maniaaa...
Ja laitatko vielä sille selityksen että miten Suomen laboratoriot on manipuloitu/lahjottu/kiristetty tekemään valheellisia H1N1 diagnooseja. Kun koko tauti on lääkefirmojen keksintöä.
Ootko tosiaan sinäkin noin naiivi? Lue ja ota selvää. Raha ihmisiä liikuttaa, eikä valitettavasti sun terveys, vaikka siinä illuusiossa elätkin. Meinaatko ettei THL hyvää motivaatiota saanut siitä 6 minjoonasta eurosta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Njet njet:
Ootko tosiaan sinäkin noin naiivi? Lue ja ota selvää. Raha ihmisiä liikuttaa, eikä valitettavasti sun terveys, vaikka siinä illuusiossa elätkin. Meinaatko ettei THL hyvää motivaatiota saanut siitä 6 minjoonasta eurosta?
Mutta vastaisitko tuohon kysymykseen? Palataan sitten sinun salaliitoteoriaasi.
 
Njet njet


Kyllähän netistä paskaa löytyy eikä tarvitse edes paljoa kaivella:http://www.kansallissosialismi.org/1900.php
Uskotko pölhö tähänkin?[/quote]

Lääkitys ottamatta? Vai miten kummassa oot NOIN sekaisin. Säälin ja halveksun sua syvästi joka solullani.

Sä et ole edes ihminen, vaan ohjelmoitu robotti. Otan osaa.
 
noh
Musta tuntuu, että teki sitä tuon rokotteen suhteen mitä tahansa, niin huojentunein mielin sitä päätöstä ei ole voinut tehdä. Mä loppujen lopuksi pyörsin aiemman ei-rokotetta -päätökseni ja soitin esikoisen kouluth:lle, että pojalle saa pistää sen. Samoin kaksi muuta lastamme tullaan rokottamaan. Itse sen sijaan en ota rokotetta, vaikka sitä jossain vaiheessa tällaiselle riskirymättömälle tarjottaisiinkin. Mies taas tuossa tilanteessa olisi ottamassa rokotteen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei vois vähempää kiinnostaa. Jos sairastun pysyn kotona, jos kuolen ei voi mitään.
Ei tuo haittaa, kun aikuinen päättää elämästään. Johdomukaisuuden nimissä eutanasia tulisi tosin laillistaa. Mutta lapset on jo eri asia. Tämä on täysin verrattavissa Jehovan Todistajien kieltäytymiseen verensiirroista.
Kannatan kyllä eutanasiaa. Minusta on suuri vääryys, että vakavasti sairaat ihmiset joutuvat kärsimään kivusta varsinkin jos ei parannusta enää ole. Aika jännä, että mulla on samanlaisia ajatuksia Jehovien kanssa. Itse koen, että olen sinut kuoleman kanssa. Jos mä possuflunssaan sairastun niin lupaan olla valittamatta asiasta. Lisään, että en tietääkseni puhunut mitään lapsista ja muista ihmisistä vain ja ainoastaan itsestäni. Mun puolesta muuta voi rokotuttaa itsensä, mun kantani on not my cup of tea. En ole koskaan ottanut mitään flunssarokotuksia enkä vesirokkorokotuksia.
 
Njet njet
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Njet njet:
Ootko tosiaan sinäkin noin naiivi? Lue ja ota selvää. Raha ihmisiä liikuttaa, eikä valitettavasti sun terveys, vaikka siinä illuusiossa elätkin. Meinaatko ettei THL hyvää motivaatiota saanut siitä 6 minjoonasta eurosta?
Mutta vastaisitko tuohon kysymykseen? Palataan sitten sinun salaliitoteoriaasi.
Mikä ihmeen salaliittoteoria? Missä maailmassa sä elät? Uskomattomuus huipoussaan kyllä.
 

Yhteistyössä