V
vieras
Vieras
Törmäsin jälleen kerran lenkillä aika nuijaan koiranomistajaan. Kuljemme usein heidän talonsa ohi ja heidän pikkuinen lattiamoppinsa on aina vapaana ja syöksyy pihalta räksyttäen kohti omaa koiraani. Minun koirani on isompi, varmaan 10 kg painavampi kuin se räksyttävä pikkurakki, eikä se todellakaan siedä kaikkia. Se on vanha narttu, joka helposti hihnassa ärähtää toisille. Koskaan se ei ole ketään vielä syönyt, mutta koira on koira, eikä siihen voi mielestäni täysin 100 % luottaa. En siis halua ottaa mitään riskejä, että koirien välille syntyisi tappelu, koska sille pikkukoiralle siinä huonosti kävisi ja minä saisin syyt niskoilleni. Tilanne on aika hullu, kun raivoisasti omaa pihaansa puolustava rakki hyökkää kohti hihnassa olevaa koiraani ja omistaja vaan tyynesti toteaa vieressä, että se tulee nyt teitä tervehtimään. :headwall:
Tänään sanoin äijälle, että tämä syö sen, älä päästä sitä lähelle. Ukolle tuli kiire pyydystää omaan koiraansa ja aika heikosti näytti koira tottelevaan. (yllätys, yllätys). Äijä huuteli mun perääni, että sulla on vihainen koira. Minun koirani ei edes kertaakaan ärähtänyt, vaikka moppi räksytti vieressä. Tulipa mieleen, että kaikille ei koiran omistaminen taida sopia. Ensinnäkin koirien irtipitäminen on kielletty ja toisekseen itse en ikinä päästäisi omaa koiraani haastamaan riitaa puolet suuremman luo. Sille pienemmälle kuitenkin todennäköisesti käy heikosti, jos tappelu tulee.
Tänään sanoin äijälle, että tämä syö sen, älä päästä sitä lähelle. Ukolle tuli kiire pyydystää omaan koiraansa ja aika heikosti näytti koira tottelevaan. (yllätys, yllätys). Äijä huuteli mun perääni, että sulla on vihainen koira. Minun koirani ei edes kertaakaan ärähtänyt, vaikka moppi räksytti vieressä. Tulipa mieleen, että kaikille ei koiran omistaminen taida sopia. Ensinnäkin koirien irtipitäminen on kielletty ja toisekseen itse en ikinä päästäisi omaa koiraani haastamaan riitaa puolet suuremman luo. Sille pienemmälle kuitenkin todennäköisesti käy heikosti, jos tappelu tulee.