Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26928571:Mä olen opiskelija, olenhan autokoulussa sentään.![]()
Olisit sanonu suoraan totuuden, että olet ikuisesti autokoulussa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26928571:Mä olen opiskelija, olenhan autokoulussa sentään.![]()
Sua ei olekaan hetkeen näkynyt :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26928588:Pitkästä aikaa kun nähtiin niin intaannuin ihan moikkaamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26928603:Sua ei olekaan hetkeen näkynyt :hug:
Enpä tiedä... mä olen niin tottunut jo asumaan noiden nuorten kanssa, että voisin saada ihottumaa jostain kellarihumpasta. Hevit ja muut ei hetkauta. Enkä mä muutenkaan välttämättä haluaisi tehdä kodistani - vielä - mitään kuoleman eteistäMä kyllä ennemmin ajattelisin sua sellaisen hyvässä iässä olevien naispuolisten kolhoosin pääkokkina.
Missä olis yksinelämiseen tylsistyneitä AIKUISIA naisia, vaikka jotain 60v ja silleen, jotaka asuis yhdessä
MÄ voisin ajatuksena muuttaa mun parhaan kaverin kaa yhteen jos erottais miehistämme, MUTTA
toisaalta en tiiä oltaisko SITTE enää kavereita...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26928625::hug: Kauhea ikävä on ollut =)
En oo ollut täällä enkä oikein muuallakaan netissä.. Tuolla hautausmaalla pyöriminen vie kaikki voimat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26928659:Enpä tiedä... mä olen niin tottunut jo asumaan noiden nuorten kanssa, että voisin saada ihottumaa jostain kellarihumpasta. Hevit ja muut ei hetkauta. Enkä mä muutenkaan välttämättä haluaisi tehdä kodistani - vielä - mitään kuoleman eteistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26928601:Olisit sanonu suoraan totuuden, että olet ikuisesti autokoulussa
Äh.... jos mä ikäisiäni otan, niin sitten pappoja :saint:Ei kun sellaisia Aira Samulin- hevimimmejä.
Ei mitään humppaa. =D
Onhan sitä jo Led Zeppelin-ikäisiä mummojakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26928673:Niin.... olet hankkinut sen nk elämän. HautausmaaltaJa ikävä on ollut täälläkin :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26928688:Hei, luulet sä et mulla olis varaa olla kauankin siellä uusimassa?(vaikka ökyrikas yh olenkin)
MuistanAlkuperäinen kirjoittaja Miä;26928710:Omaisista huolimatta rakastan työpaikkaaniMuistatko kun hätäilin että ei tästä mitään tuu eikä miusta mihinkään oo
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26928720:Okke, Jos saisin päättää yksikään nainen ei saisi ajokorttia
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26928718:Tuossa on ideaa!!! Kiitos :flower: Sohvasurffaajat on käyny jo aiemminkin mielessä, mutta vaihto-oppilaat ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26928744:Jostakin kumman syystä sä et sitä(kään) asiaa ole päättämässä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26928730:MuistanJa kuitenkin susta tuli ja on :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26928380:Äsken ruokaa laittaessa mietin, että tulee olemaan kokkailu tosi tylsää sen jälkeen, kun kuopus muuttaa omilleen. Luultavasti en edes viitsi itselleni mitään kokkailla. Sitten aloin pohtimaan, että entäpä jos remontoisi yläkerran kaksi isompaa makuuhuonetta ja laittaisi oviin lukot. Täällä pääkaupunkiseudulla kun on usein huutava pula asunnoista opiskelijoiden saapuessa Helsinkiin opiskelemaan, niin ottaisikin pari alivuokralaista. Vuokra vaikka 150-200 /kk, mutta sisältäisi myös ruuat. Löytyisiköhän alivuokralaisia vai haluavatko kaikki nuoret nykyisin yksiön tai kaksion?
Mikäs tuo tuollainen juttu on? Sen verran asukkaalle mulla on vaatimuksia, että sen täytyy osata olla itsekseen. Mulla on kuitenkin oma elämäni ja omat juttuni, joten olen myös pois kotoa välillä. Silloin laitan sapuskaa jääkaappiin tai voin jättää nipun lounasseteleitä pöydälle, jotta asukas voi käydä vaikka tossa paikallisessa syömässä. Mutta holhoojaksi, tukihenkilöksi tms en ryhdy.Tai jos hermo kestää niin jotain hmm ääh mikä se sana on.
Nuoria jotka ovat erityistä apua vailla?