T
tossuliini
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla on ollut puhevika lapsesta asti, ilmeisesti tullut synnytyksen aikana joku juttu mistä se on kotosin, äidillä kesti mun synnyttäminen 36 tuntia ja olin perätilassa eikä siihen aikaan vauvoja käännetty (v.57)....
siis kui vanha sä oot???
ja miks sä alat puolustella ja kerää sääli pisteitä...se joka töitä haluaa se sitä saa ja laiska kertoo selityksen...
Miksi sä haluat ilkeillä mulle? Mulla on ihan tarpeeksi ollut vaikeaa lapsesta asti ja olen saanut kuulla kaikenlaista, olen ollut koulukiusattu ala-asteelta asti, revi siitä huumoria, mua ei tosin naurata yhtään. Jos ei töitä ole saanut niin minkäs minä sille voin, mulla on kuitenkin rajoitukset mihin sovellun ja mihin en ja nykyään mun ikäisten on enää aika vaikea päästä töihin, sanotaan että on liian vanha ja sitten kun olet sairas ilman omaa syytään niin vielä hanakammin sanotaan että sori nyt ei ole töitä yms.
Ja mitä niistä säälipisteistä niin en mä niitä kerjää vaan haluan tosiaan ihmisten tietävän että mä en tosiaankaan ole sellanen joksi mua joku harmaa luulee, esim sinä. Että sairaus ei ole mun omaa syytä eikä sitä voi valita kelle tulee mitäkin. Kun/jos sä jonakin päivänä sairastut vakavasti niin toivon että mietit näitä mitä olen kirjottanut tähän niin silloin tiedät miltä musta tuntuu kun kuulee tuollaisia sanoja ihmisten suusta.