H
harmaana
Vieras
Suhteessa on asiat mennyt pieleen jo pitkään, mies ei ole halunnut puhua ongelmista. Huono rahatilanne ja olemattomat tukijoukot lastenhoidossa ovat aiheuttaneet hirveän stressin molemmille, lisäksi mies käyttää hirveästi alkoholia (kuulemma ei kestä tilannetta muuten). Väkivaltainen ei ole onneksi koskaan ollut, mutta nyt on alkanut äksyillä lapsillekin. Alkoholin takia seksi on jäänyt, koska minä en halua harrastaa seksiä kun toinen on ympäripäissään ja itse selvänä.
Minä opiskelen toisella paikkakunnalla, mutta eron jälkeen minulla ei ole varaa pitää autoa. Lasten vuoksi en halua muuttaa lähemmäs koulua, koska lasten hoitopaikat ovat täällä. En tiedä mistä saan rahat takuuvuokraan tai välttämättömiin hankintoihin, minulla ei ole edes ketään, joka tavaramme muuttaisi pois täältä.
Olen niin rikki enkä näe miten selviän tästä tilanteesta
Voi kun olisin joskus arvannut että näinkin voi käydä.
Minä opiskelen toisella paikkakunnalla, mutta eron jälkeen minulla ei ole varaa pitää autoa. Lasten vuoksi en halua muuttaa lähemmäs koulua, koska lasten hoitopaikat ovat täällä. En tiedä mistä saan rahat takuuvuokraan tai välttämättömiin hankintoihin, minulla ei ole edes ketään, joka tavaramme muuttaisi pois täältä.
Olen niin rikki enkä näe miten selviän tästä tilanteesta