Kai mie oon sitten kohtuuton, mutta ketuttaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Nyt mie en enää kestä tätä!! Kerroin pari päivää sitten, että mies on kolmen viikon kesälomansa aikana menossa kahdeksi viikonlopuksi kaverinsa mökille äijäporukassa. Ja nyt noiden päälle tuli vielä yhdeksi viikonlopuksi puusavotta \|O \|O Eli on sitten kotona peräti yhden viikonlopun :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 10:01 annnas kirjoitti:
Itse töissä tai ei, jos teillä on lapsia minusta miehen kuuluisi viettää aikaa heidän kanssaan.

Lasten kanssa mies kerkiää viettaa aikaa viikolla, kun ovat kaikki lomalla. Mutta miehen mielestä olen siis kohtuuton, kun kiukuttelin noista kahdesta mökkiviikonlopusta. Hän ei muka sais mennä ikinä mihinkään ja kehtas vielä verrata minun päivän pituisia kisareissuja koko viikonlopun mittaiseen ryyppyreissuun :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 10:05 Soluttautuja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 10:01 annnas kirjoitti:
Itse töissä tai ei, jos teillä on lapsia minusta miehen kuuluisi viettää aikaa heidän kanssaan.

Lasten kanssa mies kerkiää viettaa aikaa viikolla, kun ovat kaikki lomalla. Mutta miehen mielestä olen siis kohtuuton, kun kiukuttelin noista kahdesta mökkiviikonlopusta. Hän ei muka sais mennä ikinä mihinkään ja kehtas vielä verrata minun päivän pituisia kisareissuja koko viikonlopun mittaiseen ryyppyreissuun :headwall:

Ai sori luin väärin, luin että on kaksi viikkoa mökillä, ei viikonloppua :ashamed:

Mutta siltikin ymmärrän sinun pointtisi erittäin hyvin. Meillä joskus samanlaista. Olisi varmasti mukava käydä kaksistaankin jossain viikonloppuna.

mitäs jos tuumaat miehelle, et lapset lähtee sinne mökille mukaan, kas kun sä haluat rentoutuun baariin raskaan työviikon jälkeen sillon viikonloppuna. nythän sulla nääs on hyvää tilaisuutta sellaseen yksinrentoutumiseen, kun mies on pois kotoa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 11:01 vieras kirjoitti:
mitäs jos tuumaat miehelle, et lapset lähtee sinne mökille mukaan, kas kun sä haluat rentoutuun baariin raskaan työviikon jälkeen sillon viikonloppuna. nythän sulla nääs on hyvää tilaisuutta sellaseen yksinrentoutumiseen, kun mies on pois kotoa.

En jaksa energiaani tuohon tuhlata, kun tiedän, ettei siitä oo mitään hyötyä :/ V.ituttaa vaan kun minun mielipiteellä ei oo ikinä mitään väliä, ja jos joku miehen meno ei mulle käy, niin nipotan ihan turhasta :kieh:

Jatkan vielä tätä kun niin paljon suututtaa \|O \|O Sanoin siis miehelle tuosta, että minun mielestä se on vähän liikaa, kun on 3 viikonloppua peräkkäin pois kotoa. En kuitenkaan sanonut, että ei sais mennä, mutta mielestäni minulla on kuitenkin oikus olla nyreissäni ja surullinenkin tilanteesa. Niin mies veti ihan hirveet pultit :o Huusi, ettei muka ikinä saa käydä missään ja häntä ei haittais vaikka minä oisin viisi viikonloppua putkeen pois kotoa. On se samperi kumma, kun ei saa edes mielipidettään sanoa :headwall: :(

No minäpä sitten olen onnentyttö kun minun mieheni viettää kaiken vapaa-aikansa kotona.
Pienenä yksityiskohtana mainittakoon että hän on kotimaassa vapaalla n. 6 päivää kk. :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 13:13 Soluttautuja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 13:11 vicy kirjoitti:
Koitappa mennä viitenä peräkkäisenä viikonloppuna johonkin ja jätä okkus lasten kanssa kotiin... ;)

Tämän jälkeen voisin muuten mennäkin, mutta kuinkas meet, kun mies on lauantait töissä \|O

No ilmankos olikin sitten niin auliisti "päästämässä" vaikka viideksi viikonlopuksi putkeen... :whistle:

onko teillä jotain kyläpaikkaa esim. mummolaa minne voisitte mennä niiksi viikonlopuiksi kyläilemään kun miehesikin on reissuillaan. et se tajuaa et ette te missään kaapissa elä silloin ku se poissa vaan te keksitte omaa kivaa tekemistä. tai joku huvipuistoretki silloin, vois miestä harmittaa ku ei pääse katsomaan lasten iloa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 13:16 valkosuklaakinuski kirjoitti:
onko teillä jotain kyläpaikkaa esim. mummolaa minne voisitte mennä niiksi viikonlopuiksi kyläilemään kun miehesikin on reissuillaan. et se tajuaa et ette te missään kaapissa elä silloin ku se poissa vaan te keksitte omaa kivaa tekemistä. tai joku huvipuistoretki silloin, vois miestä harmittaa ku ei pääse katsomaan lasten iloa...

Eipä meillä oikein oo mitään paikkaa mihin mennä. Ja kun oon viikot töissä, niin ei oiken jaksa viikonlopuksi mihinkään rahtautua tämän lauman (2 lasta + 3 koiraa) kanssa :/

Kuulosta ihan h.elvetin tutulta \|O
Meillä kans tapellaan ensi viikon menoista, kun molemmilla olisi menoa.No mies tietenkin vähättelee mun menoa :snotty: lisäksi hänellä paljon enemmän näitä kodin ulkopuolisia menoja, mulla tosi harvoin sellaisia mihin haluan mennä ja lapset ei voi tulla mukaan.En myöskään ole kieltänyt menemästä, mutta sanoin että saa hommata lapsille vahdin.Mutta sekös sitten olikin hänen mielestä kohtuutonta :headwall: Periksi en kyllä aio antaa \|O \|O \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 13:22 vieras kirjoitti:
Kuulosta ihan h.elvetin tutulta \|O
Meillä kans tapellaan ensi viikon menoista, kun molemmilla olisi menoa.No mies tietenkin vähättelee mun menoa :snotty: lisäksi hänellä paljon enemmän näitä kodin ulkopuolisia menoja, mulla tosi harvoin sellaisia mihin haluan mennä ja lapset ei voi tulla mukaan.En myöskään ole kieltänyt menemästä, mutta sanoin että saa hommata lapsille vahdin.Mutta sekös sitten olikin hänen mielestä kohtuutonta :headwall: Periksi en kyllä aio antaa \|O \|O \|O

Meillä mies on harvoin muuten menossa, mutta nyt sitten nuo kolme viikonloppua putkeen. Mutta hyvin harvoin minäkään pääsen viikolla mihinkään, kun mies on aina töissä. Monista harrastusryhmistä oon pudonnut pois :(

Onko sun mies normaalisti viikonloppuisin töissä, tai aina ne lauantait? Siinä tapauksessa ymmärrän hyvin, että haluaa päästä vähän eri kuvioihin välillä ja jos hänellä on nyt ainoat tilaisuudet esim. vuoden aikana käydä jossain, niin ei mielestäni ole yhtään kohtuutonta että on kolmena viikonloppuna peräkkäin jossain, ottaen huomioon että vain kaksi on sitä viihteellä oloa ja yhden käyttää puusavottaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 13:36 Emilyn kirjoitti:
Onko sun mies normaalisti viikonloppuisin töissä, tai aina ne lauantait? Siinä tapauksessa ymmärrän hyvin, että haluaa päästä vähän eri kuvioihin välillä ja jos hänellä on nyt ainoat tilaisuudet esim. vuoden aikana käydä jossain, niin ei mielestäni ole yhtään kohtuutonta että on kolmena viikonloppuna peräkkäin jossain, ottaen huomioon että vain kaksi on sitä viihteellä oloa ja yhden käyttää puusavottaan.

Aika usein on lauantait töissä, sunnuntait on vapaat. Mulle vaan tämä kulunut vuosi on ollut niin rankka, että ois kiva kun olisi vähän enemmän yhteistä aikaa. Mutta niin vain kaverit menee perheen edelle.. niinkuin tietokone ja telkkarikin :( Kai se perheen ja puolisoiden yhteinen aika on sitten yliarvostettua :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 13:44 Soluttautuja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 13:36 Emilyn kirjoitti:

Aika usein on lauantait töissä, sunnuntait on vapaat. Mulle vaan tämä kulunut vuosi on ollut niin rankka, että ois kiva kun olisi vähän enemmän yhteistä aikaa. Mutta niin vain kaverit menee perheen edelle.. niinkuin tietokone ja telkkarikin :( Kai se perheen ja puolisoiden yhteinen aika on sitten yliarvostettua :/

Mutta jos miehesi tapaa kavereitaan vain kahtena viikonloppuna vuodessa, niin ei se kuulosta siltä että he menevät perheen edelle..

Meillä mies käynyt tämän neljän vuoden aikana jätkien kanssa kaksi tai kolme kertaa, eikä enempää haluakaan mennä. Joten jos noin usein menisi nalkuttaisin varmaan koko ajan :ashamed:

Yhteistyössä