kai kierukka on edelleen paikallaan...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kierukka ollut nyt pari vuotta, aikaisemmin olen tuntenut aina silloin tällöin langat ja paikallaan on ollut. Nyt en ole reiluun kuukauteen lankoja tuntenut. Voinko siis luottaa, että se on edelleen paikoillaan, kun on jo melkein kaksi vuotta ollut vai voiko se vielä tässä vaiheessa lähteä pois?

Ei mullakaan langat ole tuntuneet varmaan puoleen vuoteen. Terkka sanoi että on harvinaista että kierukka lähtisi paikaltaan, langat voivat olla siellä " piilossa ".

[QUOTE="vieras";23083998]No minäpä en luottais enää ehkäisytehoon.

Sen takiihan niit lankoja koplaillana kk jälkeen,et tietää onks kierukka oikein paikallaan.[/QUOTE]

Minkä kuukautisten...?

Ei mullakaan langat ole tuntuneet varmaan puoleen vuoteen. Terkka sanoi että on harvinaista että kierukka lähtisi paikaltaan, langat voivat olla siellä " piilossa ".

Meilläkin terkka sanoi että on harvainaista että lähtee pois paikoiltaan kun minulla lähti. En tosin enää uskaltais luottaa kierukkaan kun se 3 kk:n jälkeen irtosi.
Kahdelle kaverilleni kun kerroin irtoamisesta ni totesivat "ai sullakin?!"
Molemmat tunsivat myös 2-3 muuta joilla oli myös samoihin aikoihin irronnut..

Meilläkin terkka sanoi että on harvainaista että lähtee pois paikoiltaan kun minulla lähti. En tosin enää uskaltais luottaa kierukkaan kun se 3 kk:n jälkeen irtosi.
Kahdelle kaverilleni kun kerroin irtoamisesta ni totesivat "ai sullakin?!"
Molemmat tunsivat myös 2-3 muuta joilla oli myös samoihin aikoihin irronnut..

Entä kuinka yleistä on, että lähtisi vasta kahden vuoden jälkeen?

[QUOTE="vieras";23083998]No minäpä en luottais enää ehkäisytehoon.

Sen takiihan niit lankoja koplaillana kk jälkeen,et tietää onks kierukka oikein paikallaan.[/QUOTE]

Minä en ole missään vaiheessa tuntenut lankoja, koska on leikattu niin lyhyeksi. (kierukka ollut nyt puolisen vuotta)
Ja kyllä, kierukka on edelleen paikallaan.

Yhteistyössä