Kahvi ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se hedelmä on papaija. Käytetty kuulema ehkäisyys ja abortteihin joissain kulttuureissa.
Itse olen saanut ohjeen, että raakaa papaijaa ei kannata syödä. Kypsästä ei haittaa. Mutta mutta... Nämä on nyt näitä, ei kannata hysterisoitua. Itse olen alkuraskaudessa syönyt vahingossa papaijaa, kun en tiennyt ettei saisi syödä, ja viime viikolla mysliä jonka joukossa oli kuivattua papaijaa, senkin huomasin vasta liian myöhään. Ja edelleen tuo tuolla masussa porskuttaa tyytyväisenä. Varoivainen kannattaa tietenkin olla.

katrinainen ja kirppu 24+0

Mä olen töissä firmassa, jonka koko liikeidea on kahvi.Join kahvia ainakin 5-6 mukillista (siis lattea, eli iso muki!) pelkän työpäivän aikana ja lisää vielä kotona :ashamed:
Hyvin pysyi lapsi kyydissä eikä ollut minkäänlaista riskiäkään että olisi syntynyt etuajassa tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti 79:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti 79:
Muistaako teistä kukaan muuten, että joskus olis ollu juttua jostain hedelmästä, jota ei saa syödä raskaana?

Miulla oli tästä pikkusesta hirvee himo kiiwiin ja alkuraskaudesta söin niitä oikeesti pussitolkulla... LillaSysteri sitten yhessä vaiheessa sano ettei saiskaan syödä :o En sitten koskaan tarkistanu asiaa... Himokin loppu aikanaan...

Hmmm. Ihan kuin se olis ollu joku toinen hedelmä... Miuta ärsyttää kun en muista. Jotain oli, että se (muka) aiheuttais keskenmenoja tai jotain...

oliko papaija? sitä ei ainakaan suositella raskaana oleville. aiheuttaa supistuksia muistaakseni.
Jep, papaijahan se on.

Alkuperäinen kirjoittaja joopasejoo:
Kaveri kehui, kuinka oli syönyt 1-2 pakettia maksalaatikkoa joka ikinen päivä koko raskauden ajan. Ei kuulemma vaikuttanut mitenkään lapseen.
Olihan sillä kouluun mennessä kuitenkin adhd-epäily. :o

Mutta noissahan kaupan maksalaatikoissa on loppujen lopuksi aika vähän maksaa.

Yhteistyössä