Alkuperäinen kirjoittaja Katja37:
Olen kokeillut. Kammottavaa oli, etsittiin miesystävän kanssa kokeilumielessä kaveria nettipalstalta ja päädyttiin hotelliin. Kundi oli lopulta kuin puhelinpylväs, yhtä kiinnostunut minusta tai mistään yleensäkään, yritin siinä sitten hoitaa jutun niin että kaikki sais jotain ja lopputulos oli, että kaikkihan sai kyllä paitsi minä en. Olin lopulta aivan puhki ja umpivihainen.
Kaikkien pitää ainakin haluta juttua yhtä paljon, muuten käy kalpaten. Ei mulle mitään pahoja fiiliksiä jäänyt, mutta tiedän ettei se nyt niin auvoista välttämättä ole, ja sopivaa seuraa asiaan on vaikea löytää.
Katja olen vilpittömästi pahoillani puolestasi. Sinä osasit kuvitella, että siinä on sitä jotakin ja petyit. Näinkin voi käydä.
Minä olen aina panostanut näihin sessioihin kaiken. Esim. En koskaan ota vakipoikaystäävääni mukaan juttuihin, sillä siitä ei hyvä seuraa pitkän päälle. Olen joskus kokeillut ja vaikka homma on mennyt jotensakin hyvin, paistaa jonkinlainen mustasukkaisuus aina myöhemmissä puheissa.
Parasta on häipyä tuntemattomalle paikkakunnalle ja katsoa mitä paikalliset uroot pystyvät tarjoamaan. Tietenkin on myös erittäin tärkeää, että sinä olet laittanut itsesi viimeisen päälle trimmiin. Esim. peppusi on niin puhdas ettei pieninkään hippu pääse luikahtamaan esille ja olet sen tietenkin myös asianmukaisesti öljynnyt kovaakin käyttöä varten.
Minulla on hieman ongelmia pimperoni kanssa, joka ei ole niin pieni, kuin ulkoisesta olemuksestani voisi kuvitella. Parin lapsen synnytys ja varsinkin aikaisemmat sukupuolikokemukset ovat tehneet siitä melko tilavan. Kaksi mulkkua mahtuu hyvin sinnekkin.
Suurin haaveeni olisikin kaksi isoa A;ssa ja yksi normaalikokoinen n. 16-18cm B;ssä ja kaikki jyskyttäisi eri tahtia sisälläni ja minä tietenkin hiplaisin samalla klitoristani varmistaakseni ne taivasosaanikin suuremmat huikeat hekumat ja järisyttävät voimakkaat täydelliset orgasmit, joita ilman en enään voi enkä halua elää.
Kuten tuossa aikaisemmin kerroin, ehkä tämä ei sovi kaikille tytöille, eivätkä tietenkään kaikki edes halua kokea sellaisia tuntoja, mutta te siskot jotka kiinoostuitte rohkeasti vain kokeilemaan.
Elämä on niin lyhyt ja aika kuluu liian nopeasti, jääpähän ainakin jotain, jota palvelutalossa kiikkustuolissa muistella, vaikkei siitä ehkä lapsenlapsille paljon viitsikkään kertoa.