Seurustelen miehen kanssa joka on minua kaksi vuotta nuorempi. Miehelle on tullut tavaksi joka käänteessä ottaa ikäni ja ikäeromme puheeksi ja ihmetellä että voi hitto, täytätkö sä jo niin paljon ensi vuonna jne. Huumorilla alkuun lähtenyt naljailu on jatkunut koko seurustelumme ajan (yli kaksi vuotta) eikä minua ainakaan enää naurata yhtään. Hän heittää samaa läppää myös kavereilleen ja puhuu minusta mielestäni epäarvostavaan sävyyn käyttäen vanha-sanaa usein sanomisissaan. Aluksi minua nämä puheet vain hymyilittivät mutta nyt alkaa jo tulla raja vastaan.
Mitä tässä on takana? Onko miehellä itsellään joku ikäkriisi menossa vai yrittääkö polkea itsetuntoani maanrakoon? Alkaa oikeesti vi-uttaa tuollainen käytös. Sitäpaitsi mies puhuu jo itseään pussiin, alkoi naljailla iästäni kun olin sen ikäinen kun hän nyt. Eli onko hän mielestään "vanha äijä"? Ei taida katsoa asiaa siltä kantilta että tulee sitä ikää hänellekin lisää koko ajan, ei täällä ikinuoreksi kukaan jää.
Hei!
Joo... tämä ketä tahansa jossain vaiheessa ottaa päähän...
Tästä tullut jo varmasti paljon kommenteja, ym... Voisin sanoa vain se, että kannattaisiko hänen katsoa peiliin? HÄNon valinnut sinut, seurustelee sinun kanssa ja sängyssäkin on... ja varmasti tyytyväinen ja rakastunutkin... jos koko ajan epätyytväinen sinun ikäsi... miten hän voi näitä kaikkia tehdä ( ym)???
Mulla oli vielä hassumpi, jos tämä sinua hymylyttäisi vähän...
Ex-mieheni ei ehkä tarkan tietänyt iästäni (olen häntä 8 kk nuorempi) ja joskus kun tarkisti ikäni tai miten asia minikin... sanoi: No ei vaimo voi olla noin vanha!!! pitäisi olla 5 vuotta nuorempa... Ei kovin usein tai paljon sitä samaa sanonut... mutta tunsin, että ei ole tyytyväinen, että olen "noin vanha"...
Otetaan kaikki vähän huumorilla ja lähetetään "nuoria" miehiä niin pitkälle kun pippuri kasvaa, jos ei he parantaa käytöksestänsä
Mukavaa viikonloppua sinulle!