pohtija
Eli iltalaivalla ollaan lähdössä ja luultavasti viikonloppuna. Lapset on 2,5v ja 6kk. Kummalle laivalle kannattaa lähteä? Onko Isabellan lastenhuonetta uudistettu jotenkin viime aikoina?
Isabellalla on kyllä kengät oven ulkopuolella, ja vanhemmille sohvat/penkit leikkihuoneen sisällä seinänvierustalla...Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Itse oon ollu siljalla viimeksi lapsena (europa) ja hauskaa oli. Silloin oli vielä ainakin lastenhoitajatkin leikkipaikassa eli lapset saattoi jättää sinne.
Lasten kanssa käyty vikingillä ja musta oli aikas huonosti toteutettu se leikkipaikka kun oli yhdessä nurkassa, jossa kaikki vanhemmat parveilivat ovella kenkämeren keskellä.
Niin mä vähän veikkasinkin, ettei enää ole sellaista palvelua kuin ennen vanhaan. Ja siellä vikingillä se lastenhuone oli niin täynnä ja koko käytävä ettei kaikki vanhemmat millään mahtuneet niille sohville sinne sisäpuolella.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Isabellalla on kyllä kengät oven ulkopuolella, ja vanhemmille sohvat/penkit leikkihuoneen sisällä seinänvierustalla...Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Itse oon ollu siljalla viimeksi lapsena (europa) ja hauskaa oli. Silloin oli vielä ainakin lastenhoitajatkin leikkipaikassa eli lapset saattoi jättää sinne.
Lasten kanssa käyty vikingillä ja musta oli aikas huonosti toteutettu se leikkipaikka kun oli yhdessä nurkassa, jossa kaikki vanhemmat parveilivat ovella kenkämeren keskellä.
Ei oo lastenhoitajia kummallakaan laivalla, vaan vanhemmat itse vahtii jälkikasvuaan =)