kahden pienen lapsen kanssa Turusta, Silja vai Viking?

• Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti
pohtija
Eli iltalaivalla ollaan lähdössä ja luultavasti viikonloppuna. Lapset on 2,5v ja 6kk. Kummalle laivalle kannattaa lähteä? Onko Isabellan lastenhuonetta uudistettu jotenkin viime aikoina?

Ei mitään käytännön eroa mun mielestä.

Europan lastenhuoneessa on aina maailmanlopun meininki :D, kamala ryysis ja jono esim. kasvomaalaukseen. Isabellalla on ollut leppoisampaa. Pallomeret ja lelut on mun mielestä molemmissa samaa tasoa.

Kyy
Itse oon ollu siljalla viimeksi lapsena (europa) ja hauskaa oli. Silloin oli vielä ainakin lastenhoitajatkin leikkipaikassa eli lapset saattoi jättää sinne.

Lasten kanssa käyty vikingillä ja musta oli aikas huonosti toteutettu se leikkipaikka kun oli yhdessä nurkassa, jossa kaikki vanhemmat parveilivat ovella kenkämeren keskellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Itse oon ollu siljalla viimeksi lapsena (europa) ja hauskaa oli. Silloin oli vielä ainakin lastenhoitajatkin leikkipaikassa eli lapset saattoi jättää sinne.

Lasten kanssa käyty vikingillä ja musta oli aikas huonosti toteutettu se leikkipaikka kun oli yhdessä nurkassa, jossa kaikki vanhemmat parveilivat ovella kenkämeren keskellä.
Isabellalla on kyllä kengät oven ulkopuolella, ja vanhemmille sohvat/penkit leikkihuoneen sisällä seinänvierustalla...

Ei oo lastenhoitajia kummallakaan laivalla, vaan vanhemmat itse vahtii jälkikasvuaan =)

minä
Itse olimme vähän aikaa sitten Viking Linellä. Siellä ainakin lapsille koko päivän ohjelmaa. Ville Vikinki oli hetken paikalla. Piirustuskilpailu, bingo, askartelua, laululeikkejä, Jäätelökestit, taikuri.

pohtija
Viking luultavasti muuten halvempi hyttihinnaltaan ja jos buffettiin mennään, niin myös siellä. Mutta se kuva siitä leikkihuoneesta oli paljon huonompi mitä Siljalla (jos se siis edelleen on Isabellalla siellä ruokapaikan reunalla ).

Sagwa harmaana
Yhtä kälyisiä ne on kummatkin ;). Eniten tykkään Europan lastenhuoneesta, tilaa ja tekemistä riittää. Ei olla kaikkein ruuhkaisimpina aikoina vissiin käytykään. Galaxyn leikkihuone on ihan onnettoman pieni. Viikkarilla ollaan käyty vuonna 2004 viimeksi, mielestäni lastenhuone oli pieni ja hölmössä paikassa. Vanhemmat jättävät jälkikasvunsa sinne ja painuvat siihen kahvilaan. Meno on sitten sen mukaista. Tai oli ainakin silloin.

Eli, me käydään aina Europalla kun Turusta lähdetään :D.

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:

Isabellalla on kyllä kengät oven ulkopuolella, ja vanhemmille sohvat/penkit leikkihuoneen sisällä seinänvierustalla...

Ei oo lastenhoitajia kummallakaan laivalla, vaan vanhemmat itse vahtii jälkikasvuaan =)
Niin mä vähän veikkasinkin, ettei enää ole sellaista palvelua kuin ennen vanhaan. :D Ja siellä vikingillä se lastenhuone oli niin täynnä ja koko käytävä ettei kaikki vanhemmat millään mahtuneet niille sohville sinne sisäpuolella.

Yhteistyössä