P
pohtija
Vieras
Eli iltalaivalla ollaan lähdössä ja luultavasti viikonloppuna. Lapset on 2,5v ja 6kk. Kummalle laivalle kannattaa lähteä? Onko Isabellan lastenhuonetta uudistettu jotenkin viime aikoina?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Itse oon ollu siljalla viimeksi lapsena (europa) ja hauskaa oli. Silloin oli vielä ainakin lastenhoitajatkin leikkipaikassa eli lapset saattoi jättää sinne.
Lasten kanssa käyty vikingillä ja musta oli aikas huonosti toteutettu se leikkipaikka kun oli yhdessä nurkassa, jossa kaikki vanhemmat parveilivat ovella kenkämeren keskellä.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Itse oon ollu siljalla viimeksi lapsena (europa) ja hauskaa oli. Silloin oli vielä ainakin lastenhoitajatkin leikkipaikassa eli lapset saattoi jättää sinne.
Lasten kanssa käyty vikingillä ja musta oli aikas huonosti toteutettu se leikkipaikka kun oli yhdessä nurkassa, jossa kaikki vanhemmat parveilivat ovella kenkämeren keskellä.
Isabellalla on kyllä kengät oven ulkopuolella, ja vanhemmille sohvat/penkit leikkihuoneen sisällä seinänvierustalla...
Ei oo lastenhoitajia kummallakaan laivalla, vaan vanhemmat itse vahtii jälkikasvuaan =)