?
.........
Vieras
miten teillä on varaa kahden lapsen päiväkotimaksuihin? Kun tuntuu, että yhdenkin on aika paljon, sen 250e/kk niin mitäs sitten, kun pitäs kahden maksaa?
Kun on tässä asuntolainaa, iso yhtiövastike jne ..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
hah, no on se minusta kyllä aika paljon..mut mikä tässä elämässä ei maksaisi. On se melkee 500e KUUKAUDESSA. Mielestäni iso raha . Ja hyvin on ollut rahaa niin asuntolainaan ja vastikkeeseen sekä yhden lapsen tarhamaksuun, vauvakuume on suuri mutta huolestuttaa tuo tarhamaksu jo etukäteen.
![]()
Voithan sä yrittää palkata hoitajan halvemmalla kotiin.Tai jäädä itse hoitamaan lapsia.
Mä en tiedä mikä sitten olisi halpaa jos lapsenhoidosta 1,50 tunnissa on liikaa, kun siihen saa vielä ne ruuatkin. Ilmaiseksiko kaikki pitäisi tulla? Hoitomaksut on vielä porrastettukin eli toi on maksimi, pienillä tuloilla pienempi maksu. Alkaa pikkuhiljaa tympiä tämä että kaikki pitäis tulla ilmaiseksi. Ihan oikeesti ellei ole varaa hankkia lapsia ja hoitaa maksuja, älkää tehkö niitä. Jos asumiskulut on ylimitoitettu, kannattaa vähän miettiä pitäiskö vaihtaa halvempaan asuntoon.
hah, no on se minusta kyllä aika paljon..mut mikä tässä elämässä ei maksaisi. On se melkee 500e KUUKAUDESSA. Mielestäni iso raha . Ja hyvin on ollut rahaa niin asuntolainaan ja vastikkeeseen sekä yhden lapsen tarhamaksuun, vauvakuume on suuri mutta huolestuttaa tuo tarhamaksu jo etukäteen.
![]()
mulla kahdenlapsen hoito 0e/kk. opiskelija "yh". mitäs siihen sanotte?