kahdelle ekalle!

• Viestiketjun aloittaja kuu
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei haloo ettei kai oikeesti usko tätä pellee. Puhuu paskaa sen minkä ehtii. Unohtakaa koko ennustaja. Ihan sama kuin kuka meistä alkais moista paskaa pyörittää. Siis oikeesti! Pari kyssärii ja ihan päin sitä vastaukset. Miettikää mitä kysytte.
Jep. Ihan oikeessa olet sen suhteen, että miettikää mitä kysytte. En edes kaikkeen halua vastata. Minulta on hyvä vaatia koko totuus oli se sitten raakaa tai ei. Yleensä jätän asian auki, sen takia etten vedä liikaa asiaa auki itse. se saattaa koskettaa ja kipeää. Tiedän kyllä ihmisistä paljon. eri asia on mihin itse uskot.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitä lapsuuden paras ystäväni (olemme sittemmin riitautuneet verisesti, emmekä ole olleet vuosiin puhe, tai muissakaan väleissä keskenämme ) ajattelee minusta?
nostan tämän
En suosittele tapaamisiin hänen kanssaan.
Et vastannut kysymykseeni...Mitä ajattelee? Mikset suosittele tapaamiseen? Mitä tällöin tapahtuisi?

kissa2
Oisko ap paikalla?!
Mitä mun mies ajattelee meitin elämästä nyt just ja mitä haluaa tulevalta - miten tuleva menee? Jäädäänlö tähän asumaan vai tuleeko muuttoa/uutta taloa vielä?
Entä mun työura, saanko sen uran menetymään johon just nyt tähtään, onko kirjoittaminen mun juttu?

kissa2
Alkuperäinen kirjoittaja kissa2:
Oisko ap paikalla?!
Mitä mun mies ajattelee meitin elämästä nyt just ja mitä haluaa tulevalta - miten tuleva menee? Jäädäänlö tähän asumaan vai tuleeko muuttoa/uutta taloa vielä?
Entä mun työura, saanko sen uran menetymään johon just nyt tähtään, onko kirjoittaminen mun juttu?
Siis MENESTYMÄÄN uran ja JÄÄDÄÄNKÖ tähän...tuli virheitä kun nopsaan yritän sohia...:(

minim
Mä haluun kysyä ihmissuhteistani - mitä anoppi ajattelee musta nykyisin ja miksi?'
Entä miten näät suhteet mieheni veljen ja hänen kihlattunsa kanssa siis niiden suhteen minuun?

Yhteistyössä