vieras
Minkäikäinen lapsemme on, kun joudumme viemään hänet hoitoon kun molemmat palaamme töihin?
Jep. Ihan oikeessa olet sen suhteen, että miettikää mitä kysytte. En edes kaikkeen halua vastata. Minulta on hyvä vaatia koko totuus oli se sitten raakaa tai ei. Yleensä jätän asian auki, sen takia etten vedä liikaa asiaa auki itse. se saattaa koskettaa ja kipeää. Tiedän kyllä ihmisistä paljon. eri asia on mihin itse uskot.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei haloo ettei kai oikeesti usko tätä pellee. Puhuu paskaa sen minkä ehtii. Unohtakaa koko ennustaja. Ihan sama kuin kuka meistä alkais moista paskaa pyörittää. Siis oikeesti! Pari kyssärii ja ihan päin sitä vastaukset. Miettikää mitä kysytte.
.Alkuperäinen kirjoittaja ap:2011 puhutte asiaa eteenpäin ja 2012 toukokuun kauniina päivänä sovitte hääpäivänAlkuperäinen kirjoittaja noentäsminä:kivaa.. Millonhan suunnilleen...? kauan odotellut.. tän nykyisen kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja noentäsminä:pääsenkö ikkinä naimisiin??
ei pitkään aikaan. sairastuu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:upAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuttaako äitini vielä? Koska?
2,5vAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkäikäinen lapsemme on, kun joudumme viemään hänet hoitoon kun molemmat palaamme töihin?
nostan tämänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä lapsuuden paras ystäväni (olemme sittemmin riitautuneet verisesti, emmekä ole olleet vuosiin puhe, tai muissakaan väleissä keskenämme ) ajattelee minusta?
Eikä!!! Ei kai mitään vakavaa ...Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei pitkään aikaan. sairastuu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:upAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuttaako äitini vielä? Koska?
En suosittele tapaamisiin hänen kanssaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nostan tämänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä lapsuuden paras ystäväni (olemme sittemmin riitautuneet verisesti, emmekä ole olleet vuosiin puhe, tai muissakaan väleissä keskenämme ) ajattelee minusta?
Ei kuoleman vakavaa. Vaikuttaa jaksamiseenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä!!! Ei kai mitään vakavaa ...Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei pitkään aikaan. sairastuu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:upAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuttaako äitini vielä? Koska?
Et vastannut kysymykseeni...Mitä ajattelee? Mikset suosittele tapaamiseen? Mitä tällöin tapahtuisi?Alkuperäinen kirjoittaja ap:En suosittele tapaamisiin hänen kanssaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nostan tämänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä lapsuuden paras ystäväni (olemme sittemmin riitautuneet verisesti, emmekä ole olleet vuosiin puhe, tai muissakaan väleissä keskenämme ) ajattelee minusta?
HÖ. Tulethan huomenna jatkamaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos teille. Pakko jo lopettaa.
Voin toki tulla. Nimellä kuu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:HÖ. Tulethan huomenna jatkamaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos teille. Pakko jo lopettaa.
No tuohan selviää mun profiilista. Kiitos kumminkin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vauvan tuoksuja... Olet onnellinenAlkuperäinen kirjoittaja Empuuu::wave:
öö.. olet piilottanu sun profiilin? vai miksei näy?Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:No tuohan selviää mun profiilista. Kiitos kumminkin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vauvan tuoksuja... Olet onnellinenAlkuperäinen kirjoittaja Empuuu::wave:
Siis MENESTYMÄÄN uran ja JÄÄDÄÄNKÖ tähän...tuli virheitä kun nopsaan yritän sohia...Alkuperäinen kirjoittaja kissa2:Oisko ap paikalla?!
Mitä mun mies ajattelee meitin elämästä nyt just ja mitä haluaa tulevalta - miten tuleva menee? Jäädäänlö tähän asumaan vai tuleeko muuttoa/uutta taloa vielä?
Entä mun työura, saanko sen uran menetymään johon just nyt tähtään, onko kirjoittaminen mun juttu?