vieras
Et siis vastaa minulle lapsettomalle jolle lupasit kolme lasta!!!!!!!!!!!!!!! Hyppää järveen ja lopeta tuo pelleily.
Sinussa on voimaa rutosti. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:Mä oon jääny jo monta kertaa välistä...Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:Juhuu :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:jookos?Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:Viittisitkö mulle vielä ennustaa?
ja 2poikaa sekä sijaislapsi läheltäAlkuperäinen kirjoittaja mie:Niin mitä tuoda ilmi?? siis mie oikeesti haaveilen suuresta perheestä..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sinusta näen kohtalotoverin sinulle tulee 1 poika :heart:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kerrotko miullekkin jotain? Tuleeko meille vielä lapsia? jos tulee niin tyttö vai poika?
Kiitos
ja tekisi vielä mieli tuoda ilmi, ettää... oletko halukas suurperheen äidiksi??
Tulee, mutta useiden vuosien päästä ja selviät siitäAlkuperäinen kirjoittaja .:Vieläkö tämä sairaus tulee takaisin?
ja sinun mieliksesi.. en hyppääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Et siis vastaa minulle lapsettomalle jolle lupasit kolme lasta!!!!!!!!!!!!!!! Hyppää järveen ja lopeta tuo pelleily.
Kiitos! Tää oli aika jännä,ku teen paljon erilaisia käsitöitä lapsille (mattoja,verhoja,petivaatteita,pehmoleluja yms.) ja tällähetkellä on kesken satumetsä huoneen tekeminen mun tytöille.Enkä todellakaan hyödy kädentaidoistani niin paljon,ku voisin,ku hoidan kotona omat lapset. Aika nappiin meni tää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sinussa on voimaa rutosti. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:Mä oon jääny jo monta kertaa välistä...Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:Juhuu :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:jookos?Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:Viittisitkö mulle vielä ennustaa?
Olet taitava, lahjakas.. mikset hyödy siitä? tai hyödyt mutta et tarpeeksi? Lapsesi on myös tuleva taitava.
Lokakuun lapsi, elokuun tyttö nämä ovat sinun unelmasiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, missä kuussa olen syntynyt?
Höh. Luulin oikeasti että näet asioita . Olen syntynyt toukokuussa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lokakuun lapsi, elokuun tyttö nämä ovat sinun unelmasiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, missä kuussa olen syntynyt?
Kiitos paljon vastauksesta! Eli onko sijaislapsi vieraan vai tutun lapsi?Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja 2poikaa sekä sijaislapsi läheltäAlkuperäinen kirjoittaja mie:Niin mitä tuoda ilmi?? siis mie oikeesti haaveilen suuresta perheestä..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sinusta näen kohtalotoverin sinulle tulee 1 poika :heart:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kerrotko miullekkin jotain? Tuleeko meille vielä lapsia? jos tulee niin tyttö vai poika?
Kiitos
tarkoitin unelmia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höh. Luulin oikeasti että näet asioita . Olen syntynyt toukokuussa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lokakuun lapsi, elokuun tyttö nämä ovat sinun unelmasiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, missä kuussa olen syntynyt?
kivaa.. Millonhan suunnilleen...? kauan odotellut.. tän nykyisen kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja noentäsminä:pääsenkö ikkinä naimisiin??
Jos lääkäreihin on uskomista niin tiesinkin sen ettei tää tauti tapa, mut sairaalarumbaa en enää jaksais. Aika näyttää, vaikka epätodennäköistä piti uusiutumisen olla...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tulee, mutta useiden vuosien päästä ja selviät siitäAlkuperäinen kirjoittaja .:Vieläkö tämä sairaus tulee takaisin?
Näen tutun lapsen mutta voi olla myös vieraamman tutun tiedän, että teillä onnistaa. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kiitos paljon vastauksesta! Eli onko sijaislapsi vieraan vai tutun lapsi?Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja 2poikaa sekä sijaislapsi läheltäAlkuperäinen kirjoittaja mie:Niin mitä tuoda ilmi?? siis mie oikeesti haaveilen suuresta perheestä..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sinusta näen kohtalotoverin sinulle tulee 1 poika :heart:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kerrotko miullekkin jotain? Tuleeko meille vielä lapsia? jos tulee niin tyttö vai poika?
Kiitos
Tää on jo aika outoa, oon nimittäin miehelleni puhunut että alettais kouluttautumaan sijaisperheeksi
MITÄ UNELMIA? OLEN SYNTYNYT TOUKOKUUSSA, EN ELOKUUSSA!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:tarkoitin unelmia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höh. Luulin oikeasti että näet asioita . Olen syntynyt toukokuussa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lokakuun lapsi, elokuun tyttö nämä ovat sinun unelmasiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, missä kuussa olen syntynyt?
2011 puhutte asiaa eteenpäin ja 2012 toukokuun kauniina päivänä sovitte hääpäivänAlkuperäinen kirjoittaja noentäsminä:kivaa.. Millonhan suunnilleen...? kauan odotellut.. tän nykyisen kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja noentäsminä:pääsenkö ikkinä naimisiin??
toki :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:Hei,sen verran vielä jos jaksat ennustaa,niin saankohan mä vielä lisää lapsia?