J
Johanna
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:Voi kerro miullekin jotain!
Voisitko? Kaiva jotain, mielellään positiivistä viime kuukausien jälkeen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:Voi kerro miullekin jotain!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olet kultainen kun vastasit vieläKiitos
Alkuperäinen kirjoittaja mööh:Mä kans haluisin kuulla, jos jaksat vielä... :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:Voi kerro miullekin jotain!
Voitko vielä kertoa, liittyykö työhön vai perheeseen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja iu:Jooko. Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja iu:Tänne kans vois.
Tulet kokemaan pettymyksiä lähiaikoina. Kannattaa varautua henkisesti. Kun saat tietää, luota vaistoihisi
Alkuperäinen kirjoittaja Ommom:Alkuperäinen kirjoittaja Ommom:Tännetänne =)
Menikö ohi =(
Alkuperäinen kirjoittaja iu:Voitko vielä kertoa, liittyykö työhön vai perheeseen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja iu:Jooko. Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja iu:Tänne kans vois.
Tulet kokemaan pettymyksiä lähiaikoina. Kannattaa varautua henkisesti. Kun saat tietää, luota vaistoihisi
Alkuperäinen kirjoittaja mööh:Alkuperäinen kirjoittaja mööh:Mä kans haluisin kuulla, jos jaksat vielä... :wave:
Vielä oottelen!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:Voi kerro miullekin jotain!
Luvassa ei ole ihan vielä positiivista. paitsi yksi asia, joka saa sinut unohtamaan osan taakasta. Olet upea ihminen. Olet onnellinen mutta kenen kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ainakin mieltä painaa huonot välit siskoon ja äitiin tällähetkellä, mut ei tunnu projektilta. Toinen mikä tulee mieleen kouluun hakeminen tai työpaikan vaihto äitiysloman jälkeen...
Alkuperäinen kirjoittaja näetkö?:meneekö tämä raskaus hyvin? kumpi tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mööh:Alkuperäinen kirjoittaja mööh:Mä kans haluisin kuulla, jos jaksat vielä... :wave:
Vielä oottelen!![]()
Saatat säikähtää jotain uskomatonta keskiviikkona iltapäivällä. älä kuitenkaan kerro sitä heti eräälle.
Alkuperäinen kirjoittaja hjh:Alkuperäinen kirjoittaja mie:mullekin![]()
:wave: