Johanna
Voisitko? Kaiva jotain, mielellään positiivistä viime kuukausien jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:Voi kerro miullekin jotain!
Voisitko? Kaiva jotain, mielellään positiivistä viime kuukausien jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:Voi kerro miullekin jotain!
Sinulle voin kertoa, että et luota kykyihisi tarpeeksi. Otatko sen pienen projektin kaapista ja tee se valmiiksiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Olet kultainen kun vastasit vielä Kiitos
Vielä oottelen!Alkuperäinen kirjoittaja mööh:Mä kans haluisin kuulla, jos jaksat vielä... :wave:
Luvassa ei ole ihan vielä positiivista. paitsi yksi asia, joka saa sinut unohtamaan osan taakasta. Olet upea ihminen. Olet onnellinen mutta kenen kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:Voisitko? Kaiva jotain, mielellään positiivistä viime kuukausien jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:Voi kerro miullekin jotain!
Voitko vielä kertoa, liittyykö työhön vai perheeseen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tulet kokemaan pettymyksiä lähiaikoina. Kannattaa varautua henkisesti. Kun saat tietää, luota vaistoihisiAlkuperäinen kirjoittaja iu:Jooko. Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja iu:Tänne kans vois.
Luulisin, että haet jotain sinulle kuulumatonta. Anteeksi. saattaa kuulostaa kornilta. mietihän onko ajatuksissasi ollut jotain erikoistaAlkuperäinen kirjoittaja Ommom:Menikö ohi =(Alkuperäinen kirjoittaja Ommom:Tännetänne =)
perheAlkuperäinen kirjoittaja iu:Voitko vielä kertoa, liittyykö työhön vai perheeseen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tulet kokemaan pettymyksiä lähiaikoina. Kannattaa varautua henkisesti. Kun saat tietää, luota vaistoihisiAlkuperäinen kirjoittaja iu:Jooko. Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja iu:Tänne kans vois.
Saatat säikähtää jotain uskomatonta keskiviikkona iltapäivällä. älä kuitenkaan kerro sitä heti eräälle.Alkuperäinen kirjoittaja mööh:Vielä oottelen!Alkuperäinen kirjoittaja mööh:Mä kans haluisin kuulla, jos jaksat vielä... :wave:
Hmm... Pystyykö tätä valottamaan yhtään enempää? Kiitos jo tästä, jospa joskus vielä kirkastuu. Ja jos vielä näet, saanko koskaan välejä lapseni isän kanssa hyviksi?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Luvassa ei ole ihan vielä positiivista. paitsi yksi asia, joka saa sinut unohtamaan osan taakasta. Olet upea ihminen. Olet onnellinen mutta kenen kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:Voisitko? Kaiva jotain, mielellään positiivistä viime kuukausien jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:Voi kerro miullekin jotain!
Jos haluat välien paranevan, siitä tulee projekti. Älä vaihda työtä ainakaan. saat enemmän iloa koulusta tulevaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ainakin mieltä painaa huonot välit siskoon ja äitiin tällähetkellä, mut ei tunnu projektilta. Toinen mikä tulee mieleen kouluun hakeminen tai työpaikan vaihto äitiysloman jälkeen...
No poika tietysti. Pikkuine, ihana. painaa n. 3670gAlkuperäinen kirjoittaja näetkö?:meneekö tämä raskaus hyvin? kumpi tulee?
Kiitti! Keskiviikkoa odotellessa, toivottavasti positiivinen säikähdys...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Saatat säikähtää jotain uskomatonta keskiviikkona iltapäivällä. älä kuitenkaan kerro sitä heti eräälle.Alkuperäinen kirjoittaja mööh:Vielä oottelen!Alkuperäinen kirjoittaja mööh:Mä kans haluisin kuulla, jos jaksat vielä... :wave:
etkö halua minulle mitään sanoa?Alkuperäinen kirjoittaja hjh::wave:Alkuperäinen kirjoittaja mie:mullekin