kahdelle ekalle!

• Viestiketjun aloittaja kuu
  • Ensimmäinen viesti
höpö höpö
höpö höpö juttuja. täällä yks "ennustaja" ennusti että seuraava lapsi tulee olemaan iltatähti. ikää mulla silloin 21v ja yksi lapsi. nyt ikää 22v ja lapsia 2 =)

Sanna
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Hei

:) Miltä elämäni tulee näyttämään, vähän paikoillaan kaikki ja sellainen tunne kuin jotain pitäisi tehdä
Kärsimätön luonne olen :) Näkyykö elämässäni jotain positiivista tulevaisuudessa tai negatiivista, jonka voisi sitten yrittää korjata.
Olenko ihan väärällä tiellä

ap
Hei

:) Miltä elämäni tulee näyttämään, vähän paikoillaan kaikki ja sellainen tunne kuin jotain pitäisi tehdä
Kärsimätön luonne olen :) Näkyykö elämässäni jotain positiivista tulevaisuudessa tai negatiivista, jonka voisi sitten yrittää korjata.
Ehei.. Et ole väärällä tiellä. päin vastoin ihan oikealla :) Se ottaa aikansa kyllä siis se, että tunnet sen olevan oikea. Älä tee nyt mitään. Kesällä osta se ihana juttu itse. Katso silmiin toista. Vedä syvään henkeä ja nauti.

Sanna
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hei

Ehei.. Et ole väärällä tiellä. päin vastoin ihan oikealla :) Se ottaa aikansa kyllä siis se, että tunnet sen olevan oikea. Älä tee nyt mitään. Kesällä osta se ihana juttu itse. Katso silmiin toista. Vedä syvään henkeä ja nauti.
Kiitos. Tuntuu siltä kuin pitäisi tehdä radikaali muutos elämässä. Tuntuu kuin kaikki olisi pielessä ja olisin erkautunut läheisestä rakkaasta ihmisestäni.
Mutta jatkan eteenpäin, jos se vielä tästä

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos teille. Olitte upeita. Olen ennustanut 15v ja katsotaan miten teidän käy. Hyvää jatkoa kaikille tasapuolisesti ja anteeksi jos en jokaiselle kerinny vastaamaan :(
Höh! Olisit vielä mun avainkysymykseeni vastannut :(

Yhteistyössä