kelju koo
Näkyykö mitään?Alkuperäinen kirjoittaja kelju koo:Hep! Mieki tahon
Näkyykö mitään?Alkuperäinen kirjoittaja kelju koo:Hep! Mieki tahon
Saat viel 2 vauvaaAlkuperäinen kirjoittaja Miranda83:viimenen kerta..?Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83::wave: mulle ei oo kukaan ikinä ennustanut..näkyykö mitään?
Hassua, oon muutaman kerran tällasiin osallistunu ja kertaakaan ei ennustettu. No, ehkä sekin kertoo jo tarpeeksi. Kiitos siis siitä ja mukavaa vappua.Alkuperäinen kirjoittaja Anitra:Hukunko massoihin?Alkuperäinen kirjoittaja Anitra:Minulle näkyykö mitään? Olisi mukava.
Vaaleanpunainen paitaAlkuperäinen kirjoittaja tellu:Haluan tietääAlkuperäinen kirjoittaja ap:Nippanappa laskettuna syntyy tai.. 1 päivän just yli sukupuoli on............................. ???? haluatko tietää?Alkuperäinen kirjoittaja tellu:mitenkä... milloin meidän vauva syntyy, ennen vai jälkeen lasketun ajan
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Saat viel 2 vauvaaAlkuperäinen kirjoittaja Miranda83:viimenen kerta..?Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83::wave: mulle ei oo kukaan ikinä ennustanut..näkyykö mitään?
Kärsimätön luonne olen Näkyykö elämässäni jotain positiivista tulevaisuudessa tai negatiivista, jonka voisi sitten yrittää korjata.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:Hei
Miltä elämäni tulee näyttämään, vähän paikoillaan kaikki ja sellainen tunne kuin jotain pitäisi tehdä
Laitoin kyllä sulle vastauksen.Alkuperäinen kirjoittaja Anitra:Hassua, oon muutaman kerran tällasiin osallistunu ja kertaakaan ei ennustettu. No, ehkä sekin kertoo jo tarpeeksi. Kiitos siis siitä ja mukavaa vappua.Alkuperäinen kirjoittaja Anitra:Hukunko massoihin?Alkuperäinen kirjoittaja Anitra:Minulle näkyykö mitään? Olisi mukava.
Ehei.. Et ole väärällä tiellä. päin vastoin ihan oikealla Se ottaa aikansa kyllä siis se, että tunnet sen olevan oikea. Älä tee nyt mitään. Kesällä osta se ihana juttu itse. Katso silmiin toista. Vedä syvään henkeä ja nauti.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:Kärsimätön luonne olen Näkyykö elämässäni jotain positiivista tulevaisuudessa tai negatiivista, jonka voisi sitten yrittää korjata.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:Hei
Miltä elämäni tulee näyttämään, vähän paikoillaan kaikki ja sellainen tunne kuin jotain pitäisi tehdä
Olenko ihan väärällä tiellä
Kyllä. Lapsia tulee, kun vaan toivot ja teet kaikkesiAlkuperäinen kirjoittaja säde:näkyisikö mullekin jotain? Lisää lapsia ehkä??
Kiitos. Tuntuu siltä kuin pitäisi tehdä radikaali muutos elämässä. Tuntuu kuin kaikki olisi pielessä ja olisin erkautunut läheisestä rakkaasta ihmisestäni.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ehei.. Et ole väärällä tiellä. päin vastoin ihan oikealla Se ottaa aikansa kyllä siis se, että tunnet sen olevan oikea. Älä tee nyt mitään. Kesällä osta se ihana juttu itse. Katso silmiin toista. Vedä syvään henkeä ja nauti.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:Kärsimätön luonne olen Näkyykö elämässäni jotain positiivista tulevaisuudessa tai negatiivista, jonka voisi sitten yrittää korjata.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:Hei
Olenko ihan väärällä tiellä
Höh! Olisit vielä mun avainkysymykseeni vastannutAlkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos teille. Olitte upeita. Olen ennustanut 15v ja katsotaan miten teidän käy. Hyvää jatkoa kaikille tasapuolisesti ja anteeksi jos en jokaiselle kerinny vastaamaan
Pakko jatkaa.. kaksoset.. Tulevaisuus on ihmeellinen!Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:mua jäi mietityttään et koska ne 2 vauvaa saan..
kun on vähän sovittu et tää lapsiluku ois tässä
kiitos kuitenkin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pakko jatkaa.. kaksoset.. Tulevaisuus on ihmeellinen!Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:mua jäi mietityttään et koska ne 2 vauvaa saan..
kun on vähän sovittu et tää lapsiluku ois tässä
kiitos kuitenkin
Kysäskääpä eräästä tavarakauppa liikkeestä. Jos ei tulosta tuu niin sen pihalla länteen päin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä miehen kadonnut avainnippu on?