Blume
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:Joo kayn, tamponin kanssa Ei oo ikina ollu mtn ongelmaa.
Vaihtaa tamponin ennen ja jalkeen uintia.
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:Joo kayn, tamponin kanssa Ei oo ikina ollu mtn ongelmaa.
Vaihtaa tamponin ennen ja jalkeen uintia.
Mul on iha sama ongelma.. Huomenna pitäis uida kolmetuntia ja menkat.. Ja ku ne vasta alko nyt täl viikol et en oo mitää tampooneja käytelly. Pitääkö mun nyt perua koko reissu sen takia? Enää ei oo runsasta vuotoo.Alkuperäinen kirjoittaja -_-:Oon 13v ja haluisin mennä tänään uimahalliin ,mut voinko käyttää sen n3h tampoonia??
Mul on iha sama ongelma.. Huomenna pitäis uida kolmetuntia ja menkat.. Ja ku ne vasta alko nyt täl viikol et en oo mitää tampooneja käytelly. Pitääkö mun nyt perua koko reissu sen takia? Enää ei oo runsasta vuotoo.Alkuperäinen kirjoittaja -_-:Oon 13v ja haluisin mennä tänään uimahalliin ,mut voinko käyttää sen n3h tampoonia??
Ilman muuta voi.voiko menkkojen aikana uida jos käyttää siteitä, kun vihdin työkeskuksesta on pakko lähtä uimaan keskiviikkona.
Et voi mennä siteen kanssa.Voinko mennä uimahallissa altaaseen side bikineissä vierastan vähän tuota tampoonia, en omista kuukuppia ja nolottaa et kun meen suihkuu ni se tampoonin naru puskee ulos? Pikavastausta!!