Käyttekö uimassa jos menkat?

  • Viestiketjun aloittaja puolukka
  • Ensimmäinen viesti
Omena
Alkuperäinen kirjoittaja -_-:
Oon 13v ja haluisin mennä tänään uimahalliin ,mut voinko käyttää sen n3h tampoonia??
Mul on iha sama ongelma.. Huomenna pitäis uida kolmetuntia ja menkat.. Ja ku ne vasta alko nyt täl viikol et en oo mitää tampooneja käytelly. Pitääkö mun nyt perua koko reissu sen takia? Enää ei oo runsasta vuotoo.
 
Omena
Alkuperäinen kirjoittaja -_-:
Oon 13v ja haluisin mennä tänään uimahalliin ,mut voinko käyttää sen n3h tampoonia??
Mul on iha sama ongelma.. Huomenna pitäis uida kolmetuntia ja menkat.. Ja ku ne vasta alko nyt täl viikol et en oo mitää tampooneja käytelly. Pitääkö mun nyt perua koko reissu sen takia? Enää ei oo runsasta vuotoo.
 
Omena
Ihan varmana kyllä meen uimaa! En mä sitä voi perua. Ei kai se nyt nii paljoo haittaa jos mul ei oo enää ku tiputtelua. Ei kai se ny kolmen tunnin aikana haittaa.. Välil sitä voi mennä vessaa putsailee jos nii käy, ei siitä varmaa suurta vahinkoo tuu.
 
lottis
kuukuppi on käytössä, siltikin vierastan ajatusta uimisesta menkkojen aikana. oon mä kokeillu kylläkin, sekä tampoonin että kupin kanssa ja ei mitään vuotoja tullut ohi, mutta silti. :/
 
menkka uimari x)
Kävin uimassa toissapäivänä kun oli menkkojen viimeinen päivä Siis ihan uimahallissa ilman tamponia eikä tullu verivanaa peräs ne menkat mulla ainakin loppuu siksi aikaa kun oon vedessä.
 
kyllä
normaalisti käyn uimassa, oli menkat tai ei. En edes muista mitä tamponeja käytin, jotain asettimella varustettuja ja suht halpoja. Tosin muistaakseni tampaxista mulla jäi joskus "karvas maku" Ennen ja jälkeen uimista kun vaihtaa tamponin niin eiköhän pärjää.
 
vierailija
Voinko mennä uimahallissa altaaseen side bikineissä vierastan vähän tuota tampoonia, en omista kuukuppia ja nolottaa et kun meen suihkuu ni se tampoonin naru puskee ulos? Pikavastausta!!
 
vierailija
Eli auttakaa nopeasti!!olen huomenna menossa kylpylään ja menkat pukkaa päälle!:(olen kertonut äidilleni mutta olen isälläni niin sille pitäisi vielä kertoa!enkä uskalla:(pikavastauksii kiitos
 

Yhteistyössä