Käyttekö uimassa jos menkat?

  • Viestiketjun aloittaja puolukka
  • Ensimmäinen viesti
jeesjees
No nii mut jos ei ollenkaan sitä tamppoonia käytä jos menkat nii nuorena että tamppooni on vaikea.. Eli mitä sitten tehdään kellään ajatusta jos on ns pakko mennä veteen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Öö:
Miten ihmeeessä te saatte sen veden sinne pimppiin menemään...

Ei mulla mitään uimavesiä pilluun mee...
Nykyään tosin en käy uimassa jos on menkat
Etkö osaa purskuttaa sillä?
:LOL: :LOL:

ihana!! :D

Mä käyn aikas harvoin uimassa,ja menkkojakaan ei ole kun hormonikierukka vienyt ne.
Mut ihan uusavutonta sakkia täällä,kun tampooneista ei tietoa ole!!??
Oon käynyt tampaxin kera uimassa kun menkat oli...
Ihan ok!
 
Nirukka
En käy, joskus kävin imukykyisen tamponin kanssa ja kastuessaan rupesi veteen sekoittunutta verta valumaan jalkoja pitkin. Hyi helv! Eikä tamponi ollut edes vaihdettaessa kovinkaan paljon verta imenyt. Uskaltaisikohan kuukupin kanssa koikeilla?
 
Sekasin
En oo käyny viel kuukautisten aikana uimas mut vois koittaa tamponia. Yleensä kuukautisten aikana käytän tamppoonii koska en luota siteisiin. Oon menossa jyväskylän ralliin ja mulla on kuukautiset. Niin jos menee järveen uimaan ja käyttää tamppoonii niin ehkei se oo niin paha ku jos on uima hallis. Vai mitä luulette?
 
Sekasin
En oo käyny viel kuukautisten aikana uimas mut vois koittaa tamponia. Yleensä kuukautisten aikana käytän tamppoonii koska en luota siteisiin. Oon menossa jyväskylän ralliin ja mulla on kuukautiset. Niin jos menee järveen uimaan ja käyttää tamppoonii niin ehkei se oo niin paha ku jos on uima hallis. Vai mitä luulette?
 
vieras
Uimahalliin en mene koskaan uimaan jos menkat mutta viimeksi lomareissulla Thaimaassa menin kyllä meriveteen uimaan (viimeiset menkkapäivät menossa). Eikä hai tullu syömään mua vaikka takaraivossa välillä soikin Tappahain tunnusmusiikki :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nirukka:
En käy, joskus kävin imukykyisen tamponin kanssa ja kastuessaan rupesi veteen sekoittunutta verta valumaan jalkoja pitkin. Hyi helv! Eikä tamponi ollut edes vaihdettaessa kovinkaan paljon verta imenyt. Uskaltaisikohan kuukupin kanssa koikeilla?
Tahtoisin tietää miten olet tampoonin alapäähäsi tunkenut, jos se on ruvennut valumaan?? :headwall: Tai ehkä sulla on niin väljät paikat, että sen takia ei ole paikoillaan pysynyt. :LOL: :LOL: :LOL:

En muutenkaan ymmärrä mikä tossa tampoonijutussa on ongelma, itse olen uimista harrastanut 15-vuotta ja aina menkkojen aikaan käytän tampoonia. Ihan hyvin on tähän asti toiminut. Eikä mitään ole valunut. Ja mulla tampooni pysyy kyllä kuivana, eli ei ime vettä.
 
vieras
En runsaimpana päivänä, mutta tihuuttamiskaudella kyllä :kieh: Mulla on kyllä kuukuppi.

Ja aatelkaa, monet vielä vahingossa nielee sitä vettä! Eritesammiossahan sitä sielä oikeestaan kellutaan.
 
yöks
Pitäisi olla joku värkintarkastus pakko naisten suihkussa, ettei altaaseen pääsis ainakaan verta vuotavia toosia. Todella yököttävää vaikka miten olisi tamppoonit tai kupit hanurissa.
 

Yhteistyössä