Keta sinä niitä käytät ni kai sä itseki tiedät mistä niitä saa ja mitä maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä olet ostanut ja mitä maksanut?
En asu Suomessa, haluaisin kuulla mitä ne siellä maksaa ja mistä saa? Pitääkö esim. tilata netistä tms.Alkuperäinen kirjoittaja ??:Keta sinä niitä käytät ni kai sä itseki tiedät mistä niitä saa ja mitä maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä olet ostanut ja mitä maksanut?
Tilaatko Jenkeistä?Alkuperäinen kirjoittaja alma:Mä käytän Paljon olen ostanut Juicyn omasta kaupasta Lontoosta ja sitten Stockmannilta. Netistäkin tilailen välillä
Joskus olen tilannut, mutta pääasiassa ostan kyllä suoraan kaupastaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Tilaatko Jenkeistä?Alkuperäinen kirjoittaja alma:Mä käytän Paljon olen ostanut Juicyn omasta kaupasta Lontoosta ja sitten Stockmannilta. Netistäkin tilailen välillä
Eli siis Suomessa myydään Juicyn verkkapukuja jossain? Missä?Alkuperäinen kirjoittaja a l m a:Joskus olen tilannut, mutta pääasiassa ostan kyllä suoraan kaupastaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Tilaatko Jenkeistä?Alkuperäinen kirjoittaja alma:Mä käytän Paljon olen ostanut Juicyn omasta kaupasta Lontoosta ja sitten Stockmannilta. Netistäkin tilailen välillä
Helsingin Stockmannilla on ainakin ollutAlkuperäinen kirjoittaja ap:Eli siis Suomessa myydään Juicyn verkkapukuja jossain? Missä?Alkuperäinen kirjoittaja a l m a:Joskus olen tilannut, mutta pääasiassa ostan kyllä suoraan kaupastaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Tilaatko Jenkeistä?Alkuperäinen kirjoittaja alma:Mä käytän Paljon olen ostanut Juicyn omasta kaupasta Lontoosta ja sitten Stockmannilta. Netistäkin tilailen välillä
No voi damn. Ajattelin täältä ostaa halvalla Juicyn verkkapukuja myydä vaikka Huutonetissä niitä. Mutta näköjään voi unohtaa..Alkuperäinen kirjoittaja a l m a:Helsingin Stockmannilla on ainakin ollutAlkuperäinen kirjoittaja ap:Eli siis Suomessa myydään Juicyn verkkapukuja jossain? Missä?Alkuperäinen kirjoittaja a l m a:Joskus olen tilannut, mutta pääasiassa ostan kyllä suoraan kaupastaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Tilaatko Jenkeistä?Alkuperäinen kirjoittaja alma:Mä käytän Paljon olen ostanut Juicyn omasta kaupasta Lontoosta ja sitten Stockmannilta. Netistäkin tilailen välillä
Paitsi, että mitä tarkalleen tarkoitat verkkapuvulla?Alkuperäinen kirjoittaja a l m a:Helsingin Stockmannilla on ainakin ollutAlkuperäinen kirjoittaja ap:Eli siis Suomessa myydään Juicyn verkkapukuja jossain? Missä?Alkuperäinen kirjoittaja a l m a:Joskus olen tilannut, mutta pääasiassa ostan kyllä suoraan kaupastaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Tilaatko Jenkeistä?Alkuperäinen kirjoittaja alma:Mä käytän Paljon olen ostanut Juicyn omasta kaupasta Lontoosta ja sitten Stockmannilta. Netistäkin tilailen välillä
Juu, näitä kyllä on ollut myynnissä muistaakseni myös Suomessa Verkka-sana sai vaan vielä epäileväiseksiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Näitä velour-pukuja. Oon itse aivan rakastunut näihin:
http://www.juicycouture.com/shoponline/women/apparel/tracksuits/velour/pg1