Käytkö joka päivä suihkussa?

  • Viestiketjun aloittaja Shower
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Shower:
Jos käyt, niin miksi ja jos et käy, niin miksi et? :) Mä en välttämättä käy, jos en yhtään ole päivän aikana hikoillut.
Käyn joskus kaksiki kertaa jos siltä tuntuu!Iho ei kuivu vaikka kävisin neljäki kertaa!
 
Jollen ehdi jokapäivä niin jokatoinen ainakin. Kuolanen ja lähmänen taapero on omiaan tuottamaan suihkun tarvetta ja muutenkin mukava olo. Mulla ei oo koskaan tepsiny toi hiustenpesun harvennus, ne rasvoittuvat jokatapauksessa vaikka pesisi jokapäivä/harvemmin. Hyvä kuntoset ovat vaikka pesis päivittäin.
 
S
No en todellakaan käy. Kerran tai kaksi riittää jos sattuu olemaan sellainen viikko ettei ole ehtinyt urheilemaan. Hikiliikunnan jälkeen toki joka kerta. Joka päivä olisi älytöntä veden ja ajan tuhlausta.
 
Annu
Joka ainoa päivä käyn suihkussa! TIETENKIN! Nyt minä ymmärrän, miksi jotkut haisee niin pahalle. Itse siihen hajuun varmasti tottuu, mutta siis käsittämätöntä nykyaikana.
 
S
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Joka ainoa päivä käyn suihkussa! TIETENKIN! Nyt minä ymmärrän, miksi jotkut haisee niin pahalle. Itse siihen hajuun varmasti tottuu, mutta siis käsittämätöntä nykyaikana.
Minä kun luulen että se paha haju johtuu ennekaikkea niistä kerpeleen hajuvesistä. Joillakin tuntuu olevan tarve levitellä niitä niin että kymmenen metrin säteellä on niin kova dunkkies että hyvä kun pystyy hengittämään.

Voi olla että joillakin alkaa iho haista jos ei käy päivittäin tai joka toinen päivä suihkussa. Onneksi en itse kuulu tähän joukkoon.
 
Käyn suihkussa joka aamu, joskus myös iltaisin. Hygienian vuoksi ja muutenkin mun aamuihin kuuluu aamusuihku. Mulla menisi melkeinpä sama määrä vettä, jos pesen kainalot lavuaarin yllä ja alapään pöntöllä. Suihkussa olen juuri sen aikaa, kun peseytyminen vaatii, en kauempaa.
 
vieras
No, jokapäiväinen pesuhan kuuluu asiaan. Mun mielestä normaalia hygieniaan liittyvää touhua. Hiukset pesen vain joka toinen päivä, mutta muuten saatan käydä suihkussa aamuin illoin, tulee niin raikas ja ja ihana olo. Veden hinta ei todellakaan ole niin korkea, että se rajoittaisi suihkussa käyntiä.
 
vieras
En todellakaan käy - saunan lämmitys päivittäin, huh :(. Ja samaan aikaan puhutaan ekologisuudesta ja kestovaippailusta paatoksella... Käyn suihkussa 2-3krt/vko. Saunassa krt/vko. Alapesun teen päivittäin. Ja takaan, etten haise tai kulje rasvaisella tukalla... Kuntoilun jälkeen käyn tietysti tai, jos olen likaantunut muuten. Kuukautisten aikaan voin käydä päivittäin, muuten en.
 
vierailija
Käyn joka toinen päivä, kainalot pesaisen päivittäin lavuaarin yllä ja alapään pöntöllä. Siihen menee niin vähän aikaa ettei puhettakaan että suihkussa kävisi samassa ajassa, saati käyttäisi yhtä vähän vettä.

Atooppinen ihoni ei kestä päivittäistä lutrausta, joka toinen päivä kun käy niin joutuu vain satunnaisesti rasvaamaan kuivimpia paikkoja. Jos joka päivä suihkuttelee, niin joutuu rasvaamaan yltä päältä.
 

Yhteistyössä