Käytkö joka päivä suihkussa?

  • Viestiketjun aloittaja Shower
  • Ensimmäinen viesti
lumi
En käy suihkussa joka päivä mutta en haise. Alapään pesen aamuisin ja iltaisin ison hädän jälkeen alapääsuihkulla. Kasvot puhdistan puhdistumaidolla ja kainalot huuhtaisen.
 
vierailija
Käyn todellakin ja kaksi kertaa. Enkä tee mitään raskasta työtä tms. Kyllä se vaan on niin että aikuinen ihminen alkaa erittään pahoja hajuja jopa alle vuorokaudessa olis sitten hikoillut tai ei. YÖK sanon minä semmosille jotka ei huolehdi hygieniastaan päivittäin! Ne kyllä haistaa kaukaa. Ja iho pysyy hyvänä kun sitä suihkun jälkeen perusvoiteella rasvaa! Tämä siis itsestään huolehtivan naisihmisen näkökulma :)
Perusvoiteella rasvaa niin iho ei ehi ite kehittää sitä rasvaa koska oot liian usein suihkussa mä käyn joka 3-4 päivä suihkussa nyt sulle varmasti tuli oksennus eikö no okei kiva
 
vierailija
oletteko ajatelleet, että se hiusten nopea rasvoittuminen johtuu juuri siitä liiallisesta pesemisestä.
Ja shampoota ei pidä koskaan päästää esimerkiksi jalkaterille, kun kantapäät saattavat kuivua, johtuu tästä aineesta. Palasaippuan kanssa ei mitään ongelmaa, vaikka pesisi aamuin illoin, joten pesen tukankin sellaisella, minkä tuoksusta itse tykkään. Vesi itsessään ei ole ongelma, jos siinä ei ole klooria, kuten uimahallin vesi, hyvin harvoin käyn, mutta yleisten tilojen pesuaineita en käytä koskaan. Oma saippuapala täytyy olla mukana eikä sitä muiden tarvitsekaan käyttää.(y)
 

Yhteistyössä