Oioi, tuolla samalla vaivalla kun kikkailisin altaalla ja virittelisin alapääsuihkua, kun koko vessa olisi jo yltä päältä vedessä, olen jo pyyhkäissyt suihkuunAlkuperäinen kirjoittaja AulisKotityöläinen:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Ihan pakko käydä joka päivä! Muuten haisee, se on saletti *nimerkillä haiseva duunikaveri*
Ei oo mikään pakko mennä suihkuun, vaan kainalot voi pestä altaalla ja alapään alapesusuihkulla vesassa. Ja tottakai paidat ja alushousut vaihdetaan joka päivä, vaikka useammankin kerran jos on tarvis Niin ja tukankin pesin tänään kylppärin altaan suihkulla...
samaa ajattelin. Miksi ei voi samalla vaivaa, tai helpommin itseasiassa mennä ihan suihkuun?Alkuperäinen kirjoittaja jep:Oioi, tuolla samalla vaivalla kun kikkailisin altaalla ja virittelisin alapääsuihkua, kun koko vessa olisi jo yltä päältä vedessä, olen jo pyyhkäissyt suihkuunAlkuperäinen kirjoittaja AulisKotityöläinen:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Ihan pakko käydä joka päivä! Muuten haisee, se on saletti *nimerkillä haiseva duunikaveri*
Ei oo mikään pakko mennä suihkuun, vaan kainalot voi pestä altaalla ja alapään alapesusuihkulla vesassa. Ja tottakai paidat ja alushousut vaihdetaan joka päivä, vaikka useammankin kerran jos on tarvis Niin ja tukankin pesin tänään kylppärin altaan suihkulla...
Hygieniasta voi huolehtia ilman suihkuakin, ääliö.Alkuperäinen kirjoittaja normijamppa:Käyn todellakin ja kaksi kertaa. Enkä tee mitään raskasta työtä tms. Kyllä se vaan on niin että aikuinen ihminen alkaa erittään pahoja hajuja jopa alle vuorokaudessa olis sitten hikoillut tai ei. YÖK sanon minä semmosille jotka ei huolehdi hygieniastaan päivittäin! Ne kyllä haistaa kaukaa. Ja iho pysyy hyvänä kun sitä suihkun jälkeen perusvoiteella rasvaa! Tämä siis itsestään huolehtivan naisihmisen näkökulma
Heh, en voi olla kommentoimatta tuollaista vastausta, että eikö olisi jo helpompaa käydä ihan "reilusti" suihkussa jos altaassa pesee kainalot ja hiukset ja pöntöllä alapään??Alkuperäinen kirjoittaja AulisKotityöläinen:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Ihan pakko käydä joka päivä! Muuten haisee, se on saletti *nimerkillä haiseva duunikaveri*
Koska ei voi, kun talvikuiva iho kutisee ihan ilman turhia suihkujakin. Ja rasvaaminen pelkästään sen takia, että on muka helpompaa käydä kokonaan suihkussa kainaloiden ja alapääpeesun takia, on mun mielestä ihan järjenköyhää touhua .Terve iho ei tunnu kuivalta tai karhealta eikä tarvii rasvaa, sanoo ihotautilääkäriAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:samaa ajattelin. Miksi ei voi samalla vaivaa, tai helpommin itseasiassa mennä ihan suihkuun?Alkuperäinen kirjoittaja jep:Oioi, tuolla samalla vaivalla kun kikkailisin altaalla ja virittelisin alapääsuihkua, kun koko vessa olisi jo yltä päältä vedessä, olen jo pyyhkäissyt suihkuunAlkuperäinen kirjoittaja AulisKotityöläinen:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Ihan pakko käydä joka päivä! Muuten haisee, se on saletti *nimerkillä haiseva duunikaveri*
Mieletsäni kauheaa veden tuhlausta suihkutella kahdestikin, jos ei ole edes hikoillut! Ymmärrän, että jos on urheillut tai on likaisessa työssä, niin täytyy suihkutella joka päivä tai vaikka useamminkin päivässä, mutta oikeesti, jos ei ole tehnyt edes mitään, niin mitä pestävää ihmisessä on??? Ai joo, ne rasvat, jotka levitti edellisen suihkun jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja normijamppa:Käyn todellakin ja kaksi kertaa. Enkä tee mitään raskasta työtä tms. Kyllä se vaan on niin että aikuinen ihminen alkaa erittään pahoja hajuja jopa alle vuorokaudessa olis sitten hikoillut tai ei. YÖK sanon minä semmosille jotka ei huolehdi hygieniastaan päivittäin! Ne kyllä haistaa kaukaa. Ja iho pysyy hyvänä kun sitä suihkun jälkeen perusvoiteella rasvaa! Tämä siis itsestään huolehtivan naisihmisen näkökulma
Alkuperäinen kirjoittaja normijamppa:Käyn todellakin ja kaksi kertaa. Enkä tee mitään raskasta työtä tms. Kyllä se vaan on niin että aikuinen ihminen alkaa erittään pahoja hajuja jopa alle vuorokaudessa olis sitten hikoillut tai ei. YÖK sanon minä semmosille jotka ei huolehdi hygieniastaan päivittäin! Ne kyllä haistaa kaukaa. Ja iho pysyy hyvänä kun sitä suihkun jälkeen perusvoiteella rasvaa! Tämä siis itsestään huolehtivan naisihmisen näkökulma
Peesi..Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:peesi tälle.Alkuperäinen kirjoittaja AulsiKotityöläinen:En, kuivuu iho liikaa varsinkin talvella.