Käytiin tänään ravintolassa(kiroilua)

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ja se ravintola mistä me käveltiin ulos on se c:llä alkava elannon ketju,en viitti koko niema kirjottaa kun sekin taitaa olla kiellettyjen listalla ;)
Tarkoittaako se poutapilveä?
siis se all american bistro...mikä poutapilvi??(kello on niin paljon ettei pää toimi :LOL: )
meinasiksä sitä palloa jonka edessä on semmonen vaakasuora kekäle?? :LOL:
Ajattelin Cumulusta, mutta mietinkin, ettei se ole amerikkalaistyylinen. Mut nyt googlasin ja tiedän tuonkin. :)
 
voi päivää
Siis todella!!? Eihän huoltsikat ole ravintoloita niiden varsinaisessa merkityksessä!
Ne lämmittää pakkasesta pihvit ja perunat jne, usein kokkina joku joka osaa vettä keittää..
Eli jos tankkaat autos ja ittes, sen todella teet, et syö ravintolassa, etkä siten saa ravintolatason ruokaa tai palvelua!

Toki jäiset ruoat eri aikaan on alkeellista..
Sitten pihveistä.
Pihvit paistetaan ravintolassa aina mediumina. Aina.
Kukaan itseään ja ruokaa kunnioittava kokki ei paista pihviä kypsäksi, se pilaa ruoan.
Jos asiakas välttämättä haluaa ruokansa pilattavan, kokki sen tekee raskain sydämin.-.jos tekee.
Käykää m,äkkärillä, jos ette parempaa ruokaa sittren kuitenkaan osaa arvostaa, tai syökää bensa-asemalla sitä moskaa mitä satutte saamaan.
Ravintolassa käyminen kannattaa aina ja hyvästä ruoasta sekä palvelusta kannattaa maksaa vähän enempi kuin bensiksen lounaasta.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja voi päivää:
Siis todella!!? Eihän huoltsikat ole ravintoloita niiden varsinaisessa merkityksessä!
Ne lämmittää pakkasesta pihvit ja perunat jne, usein kokkina joku joka osaa vettä keittää..
Eli jos tankkaat autos ja ittes, sen todella teet, et syö ravintolassa, etkä siten saa ravintolatason ruokaa tai palvelua!

Toki jäiset ruoat eri aikaan on alkeellista..
Sitten pihveistä.
Pihvit paistetaan ravintolassa aina mediumina. Aina.
Kukaan itseään ja ruokaa kunnioittava kokki ei paista pihviä kypsäksi, se pilaa ruoan.
Jos asiakas välttämättä haluaa ruokansa pilattavan, kokki sen tekee raskain sydämin.-.jos tekee.
Käykää m,äkkärillä, jos ette parempaa ruokaa sittren kuitenkaan osaa arvostaa, tai syökää bensa-asemalla sitä moskaa mitä satutte saamaan.
Ravintolassa käyminen kannattaa aina ja hyvästä ruoasta sekä palvelusta kannattaa maksaa vähän enempi kuin bensiksen lounaasta.
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

 
Alkuperäinen kirjoittaja voi päivää:
Siis todella!!? Eihän huoltsikat ole ravintoloita niiden varsinaisessa merkityksessä!
Ne lämmittää pakkasesta pihvit ja perunat jne, usein kokkina joku joka osaa vettä keittää..
Eli jos tankkaat autos ja ittes, sen todella teet, et syö ravintolassa, etkä siten saa ravintolatason ruokaa tai palvelua!

Toki jäiset ruoat eri aikaan on alkeellista..
Sitten pihveistä.
Pihvit paistetaan ravintolassa aina mediumina. Aina.
Kukaan itseään ja ruokaa kunnioittava kokki ei paista pihviä kypsäksi, se pilaa ruoan.
Jos asiakas välttämättä haluaa ruokansa pilattavan, kokki sen tekee raskain sydämin.-.jos tekee.
Käykää m,äkkärillä, jos ette parempaa ruokaa sittren kuitenkaan osaa arvostaa, tai syökää bensa-asemalla sitä moskaa mitä satutte saamaan.
Ravintolassa käyminen kannattaa aina ja hyvästä ruoasta sekä palvelusta kannattaa maksaa vähän enempi kuin bensiksen lounaasta.
onko chicosi sinun mielestäsi huoltoasema?maksanko chicos nimisen huoltoaseman jäisestä pasitoksesta ja puoliraa-asta JAUHELIHA pihvistä ravintohinnan?
vastaan itse,ei se ei ole bensis.ja EI en maksa ravintolahintaa jäässä olevasta ruuasta ja raa-asta pihvistä jonka PITÄÄ olla kypsä
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Minusta siellä on aina ollut ala-arvoista ruokaa ja ne annoskoot ovat :headwall:
ennen jumbon chicosista sai hyvää mutta ei sieltäkään enää..se yks kokki teki siellä ennen isoja annoksia.

uskallan nyt käyttää ketjun nimeä..voin tulla sitten harmaana illakoimaan jos tulee banni :D
 
pihvi
Ravintoloista vain erittäin harvoissa saa oikeasti hyvää ruokaa. Jos on kiinnostunut aiheesta ja viitsii panostaa, niin itse tehdyt eväät ovat usein parempia ja hinta on aivan eri luokkaa. Esim. naudan filepihvit ovat ravintoloissa usein aika huonoja ja puhun oikeista ravintoloista. Lähes poikkeuksetta liian kypsiä. Nykyään tuleekin syötyä ravintoloissa vain sellaisia ruokia, joita ei ole tullut itse tehtyä.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
onko chicosi sinun mielestäsi huoltoasema?maksanko chicos nimisen huoltoaseman jäisestä pasitoksesta ja puoliraa-asta JAUHELIHA pihvistä?
vastaan itse,ei se ei ole bensis.ja EI en maksa ravintolahintaa jäässä olevasta ruuasta ja raa-asta pihvistä jonka PITÄÄ olla kypsä
Chicosin taso on laskenut merkittävästi ihan parissa vuodessa. Myyvät kalaa piri-piri-kastikkeella ja todellisuudessa se soossi on pullosta lorautettua thai sweet chili - kastiketta. Ihan eri mantereeltakin siis. Viimeksi Chicosissa käydessäni - oli eri Chicos kuin edellisellä kerralla - kysyin tarjooilijalta, onko tämä teidän piri-piri-kastike piri-piri-kastiketta. Mihin tarjoilija nolona sanoi, että ei ole. Kiitin rehellisyydestä.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja pihvi:
Ravintoloista vain erittäin harvoissa saa oikeasti hyvää ruokaa. Jos on kiinnostunut aiheesta ja viitsii panostaa, niin itse tehdyt eväät ovat usein parempia ja hinta on aivan eri luokkaa. Esim. naudan filepihvit ovat ravintoloissa usein aika huonoja ja puhun oikeista ravintoloista. Lähes poikkeuksetta liian kypsiä. Nykyään tuleekin syötyä ravintoloissa vain sellaisia ruokia, joita ei ole tullut itse tehtyä.
Totta puhut. Suomessa on 3 kypsyysastetta, Jenkeissä oli 5. Jos Suomessa haluaa hyvän pihvin, tarjoilijalle pitää sanoa, että "erittäin raaka". Voi vielä sanoa, että pihvi otetaan käteen, sille näytetään sormella, että paistinpanu on tuolla ja sitten pihvi laitetaan lautaselle. Näin saa kutakuinkin sopivaksi paistetun pihvin.

 
voi päivää
No kaipa nuo ketjut jo ravintoloita jossain määrin ovat..ehkä..jotkut.
Me mieheni kanssa käymme syömässä ravintoloissa hyvin harvoin, ja silloin valitsemme kyllä hyviä, usein yksityisiä ruokaravintoloita, jotka tiedetään/tunnustetaan hyviksi.
Yleensä mieheni tekee mielummin ruoan kotona viimeisen päälle, pidetään niitä gourmet-iltoja kahden kynttilänvalossa mielummin niin.
Kyllä minäkin olen joskus bensa-asemalla syönyt, noin kerran/5v, ja se riittää.
Henk.koht olen mielummin nälässä kun syön huonoa ruokaa.
 
No, meil ei varmaan sillo äitienpäivänä ollu ensin tarkoitusta mennä ulos syömään, mut sit siin ajeltiin ja päätettiin et käydään syömäs...Joskus tulee ihan sellasii älynväläyksii et ei osaa suunnitellakovin paljo eukäteen...
 
vieras
Mä olin kaupungin parhaassa ravintolassa, tilasin pippuripihviä kypsänä koska olin raskaana ja verinen pihvi inhotti. Pihvi tuli pyynnöstä huolimatta punaisena, eli ei asiakkaan toivetta kuunneltu lainkaan. Mä olin liian kiltti enkä sit sanonut asiasta. Positiivista palutetta annan aina kun ruoka/palvelu on hyvää
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja voi päivää:
No kaipa nuo ketjut jo ravintoloita jossain määrin ovat..ehkä..jotkut.
Me mieheni kanssa käymme syömässä ravintoloissa hyvin harvoin, ja silloin valitsemme kyllä hyviä, usein yksityisiä ruokaravintoloita, jotka tiedetään/tunnustetaan hyviksi.
Yleensä mieheni tekee mielummin ruoan kotona viimeisen päälle, pidetään niitä gourmet-iltoja kahden kynttilänvalossa mielummin niin.
Kyllä minäkin olen joskus bensa-asemalla syönyt, noin kerran/5v, ja se riittää.
Henk.koht olen mielummin nälässä kun syön huonoa ruokaa.
Mä syön ravintoloissa usein, mutta aika harvoin lihaa. Arvostan kyllä hyviä ravintoloita, esim Meze Pointin "pyörtynyt imaami" on taivaallista enkä itse osaa valmistaa yhtä hyvää.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
yks mikä kannattaa katsastaa jos haluaa nopeesti intialaista niin elielinaukiolla,rautaieaseman uusimmassa siivessä on joku indian express..sieltä saa hyvää masalan tikkaa jne
Mun yks take away -paikoistani =) Se on Namaskaarin ravintola.

 

Yhteistyössä