Käytiin tänään ravintolassa(kiroilua)

voi päivää
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:
Ei tullukaan uni vielä, niin tulin koneelle.
Mutta mä en ainakaan missään kohtaa oo sanonu, että huoltoasema on ravintola. Lähinnä olisin halunnu pihvini kypsänä, huolimatta siitä, että pilaako se JONKUN MIELESTÄ pihvin. Useimmiten otan pihvin mediumina, mutta niin teen ravintolassa.
Alunperin tässä ketjussa oli kyse huonosta palvelusta ja siitä, ettei saa sitä mitä pyytää.
Olet kyllä sikäli oikeassa, että asiakkaalle pitää tarjota sitä, mitä asiakas pyytää. Jos asiakas haluaa lohkoperunansa karrelle poltettuina, pihvinsä kumimatoksi paistettuna ja salaattinsa ilman kasviksia, se pitäisi hänelle tuoda.


Mun mielestä ei pitäisi tuoda.
Minun mielestä asiakaspalvelu ylettyy määrättyyn pisteeseen saakka, mutta tässä se ylittyisi. Menköön kotiinsa polttamaan pihvinsä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Mentiin sitten pizza huttiin syömään hemmetti.
Kaveri sai muutama vuosi sitten kunnon palkankorotuksen. Sanoi silloiselle miehelleen tarjoavansa viikonloppuna ruuat miehen valitsemassa paikassa.

Lauantai tuli. Mies halusi autogrillille. Muu ei kelvannut, koska miehelle oli luvattu, että hän saa valita paikan.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja pihvi:
kävin kurkkaamassa aiolin (sellainen violetti valkosipulimajoneesiputkilo) sisältöä, eikä siinäollut mitään maitoperäiseen viittaavaa.
Ei kaikissa majoneeseissa olekaan. Joissakin on. Ravintolassa et voi tietää, onko vai eikö. Siksi pitää varautua siihe, etät on. Paitsi jos sua ei haittaa, että liiikut paskat housussa.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja pihvi:
Onko nuo laktoosimajoneesit jotain kevytversioita?
Se riippuu pikemminkin valmistajasta kuin keveydestä. Yleensä halvemmat majoneesit sisältävät laktoosia. Sama juttu muissakin edullisissa tuotteissa. Esim salaatinkastikkeissa saattaa olla lisättyä laktoosia. Mausteseoksissa, pussikeitoissa, erilaisissa valmisliemissä on lähes aina lisättyä laktoosia.


 
vieras
Vaikka itsekin olen elintarvikealalla, söisin kyllä mieluiten omat pihvini well done - varsinkin näissä syömäpaikoissa, joissa en voi olla hygieniasta jne. täysin varma. Liha kuin liha voi sisältää jotain, mistä saa ruokamyrkytyksen, täysin kypsennettynä vaara on pienempi. Varsinkin possussa on helposti matoja ja muuta ällöä :S

Hienostelua ja typerää inttämistä, jotta oikea pihvi on sellainen ja sellainen.. Asiakas päättää ja hänen tulee saada haluamansa, vaikka kuinka olisi kokin mielipide eriävä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:
|O
Mulle kävi torstaina niin, että mentiin yhelle huoltoasemalle syömään. Molemmat otti sit jotain pihviä, miehellä possua ja mulla härkää.
Sit kun ne annokset tuli, mä meinasin syödä omaa pihviäni. Leikkasin siitä palasen ja katoin, että eihän tää oo ees kypsä. Joskus oon ottanu mediuminakin, mut nyt olisin ottanu kypsänä. Sitä ei kyl kysytty kassalla enkä sitä sitten itsekään muistanu sanoa.
Joka tapauksessa, menin sit kassalle sanomaan, että olisin ottanut tämän kypsänä. Juu, ei siinä mitään, sain sen sit uudestaan, mutta ei se toisellakaan kertaa ollu kypsää. Ei siinäkään vielä mitään, mut kun ei se ollu sitä kolmannellakaan kertaa!!! |O
Siinä vaiheessa mä sanoin, että haluan rahat takasin. Sainkin ne sitten, mutta olisin toivonu ees pahottelua, mutta ei tullu sitäkään, muusta puhumattakaan. Sit tää, joka ne ruoat teki, oli kuulemma siellä sisällä huitonu pää punaisena ja selittäny jotain, mies vaan kertoi.
Jeps, mutta eipähän huoltsikalla mun mielestä kannata odottaakaan ravintolatasoista ruokaa... Ne on mättölöitä vaan. Sitä paitsi härkä/nauta jätetään tavallisesti medikaksi, joten ihan oikeenlaisena oot sen alunperin saanu, kun et kerta kypsänä pyytäny. Ei oo "ravintolan" vika, jos asiakas ei älyä esittää erikoistoiveitaan...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikka itsekin olen elintarvikealalla, söisin kyllä mieluiten omat pihvini well done - varsinkin näissä syömäpaikoissa, joissa en voi olla hygieniasta jne. täysin varma. Liha kuin liha voi sisältää jotain, mistä saa ruokamyrkytyksen, täysin kypsennettynä vaara on pienempi. Varsinkin possussa on helposti matoja ja muuta ällöä :S

Hienostelua ja typerää inttämistä, jotta oikea pihvi on sellainen ja sellainen.. Asiakas päättää ja hänen tulee saada haluamansa, vaikka kuinka olisi kokin mielipide eriävä.
Eihän possua kukaan mediumina tarjoakaan... :/ Ja kyllä, asiakas päättää, ottaako pihvin mediumina vai ei, mutta pitää älytä esittää tämä erikoistoive tilatessa, eikä vasta sit kun ruoka on jo pöydässä.

 

Yhteistyössä