Käytiin tänään ravintolassa(kiroilua)

häh?
menette huoltiskalle syömään ja sitten vingutaan, että ei ollut hyvää?
oletteko kuulleet ravintoloista koskaan?
tosi juhlavaa...joku oli oikein äitienpäivälounaallakin ollut huoltoasemalla...kyllä ne on enemmänkin sellaisia tankkauspaikkoja, autojen ja ihmisten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja häh?:
menette huoltiskalle syömään ja sitten vingutaan, että ei ollut hyvää?
oletteko kuulleet ravintoloista koskaan?
tosi juhlavaa...joku oli oikein äitienpäivälounaallakin ollut huoltoasemalla...kyllä ne on enemmänkin sellaisia tankkauspaikkoja, autojen ja ihmisten.
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja häh?:
menette huoltiskalle syömään ja sitten vingutaan, että ei ollut hyvää?
oletteko kuulleet ravintoloista koskaan?
tosi juhlavaa...joku oli oikein äitienpäivälounaallakin ollut huoltoasemalla...kyllä ne on enemmänkin sellaisia tankkauspaikkoja, autojen ja ihmisten.
Me käytiinkin tankkaamassa itteemme ja autoo. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Shellillä taisi olla aloitus 9,50e jos en nyt väärin muista.
:kieh: olis pitäny mennä siis sillon shellille töihin..
mä tein sillon joskus 10päivän putkia niin että olin töissä 12-22
sit oli 1päivä vapaata ja taas.
sitten kun lähdin niin huomasin ettei mulle oltu maksettu ylitöitä puoellta vuodelta..tuli kivat lomarahat ja siihen "pikkusen ylimäärästä"
 
mulle toi tb oli eka kunnon työpaikka ja asuin osan siitä ajasta kotona eli menoja ei niinkään ollu.
sitten kun tutnipalkka nousi euroilla ja vaikka asu yksinään niin mietti että miten sitä on pärjänny kun muutin kotoa pois ja tolla tb:n liksalla elin
 
häh?
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
onhan nuo maakuntien abc:t ym melkein kun ravintoloita...
kyllä mä olen ollut aina tyytyväinen abc:n iänikuiseen lihahöystöön, jota käydään mekin aika usein vetämässä, mutta en nyt ihan huippugourmeeta silloin odotakaan, toki asiasta saa valittaa, siis jos esim, jäisiä pottuja tms. kuten joku edellä kertoi.
mikä paikka tai mikä ketju ap:lla oli? jäi kiinnostamaan?
ja teillä, jotka kävelitte ulos?
kertokaa uteliaalle. pliis.
 
joanna
en mäkää huoltikoilta liikaa odota,mutta kyllä sentään lämpösia ruokia pitäis saada. ja pihvit sellaisena miten on pyytänyt. ei tarvi olla kokki että osaa pihvin paistaa.
abc:llä oon saanut oikeen hyvää ruokaa,palvelu vaan on perseestä. paikka missä on jo vähän laatua ja on aivan mahtava palvelu ja ruoka on tampereella fransmanni. eikä ole niin kalliskaan.
 
tottakai sen osaa jo arvata ettei abc:n tms. ravintelista mitään höystö asetelmaa tule mutta kyllä sen ruuan pitäs olla syötävää.

ja se ravintola mistä me käveltiin ulos on se c:llä alkava elannon ketju,en viitti koko niema kirjottaa kun sekin taitaa olla kiellettyjen listalla ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ja se ravintola mistä me käveltiin ulos on se c:llä alkava elannon ketju,en viitti koko niema kirjottaa kun sekin taitaa olla kiellettyjen listalla ;)
Tarkoittaako se poutapilveä?
siis se all american bistro...mikä poutapilvi??(kello on niin paljon ettei pää toimi :LOL: )
meinasiksä sitä palloa jonka edessä on semmonen vaakasuora kekäle?? :LOL:
 

Yhteistyössä