Käytiin tänään ravintolassa(kiroilua)

10 minuuttia jonotettiin pöytää. Puoli tuntia ruokaa mitä sitten tuli vain yksi annos. Olin hiukan suu auki ja tarjoilija sanoi että toinen tulee hetken päästä. Kuvittelin tietenkin että käy vaan hakemassa mutta ei.
Kesti ja kesti. Miehen ruoka ehti jo seistä pöydässä aika kauan kunnes sanoin että syö vaan. Kävin sitten valittamassa kun viereinen pöytä sai ruuat ennen minua. Sanoi että laittaa minut jonon edelle |O MINÄHÄN OLIN JO JONON EDELLÄ. Sitten kun vihdoin ja viimein sain ruokani niin siinä oli väärät perunat...että ketutti :kieh: Sain kuitenkin ne oikeatkin.

|O
Mulle kävi torstaina niin, että mentiin yhelle huoltoasemalle syömään. Molemmat otti sit jotain pihviä, miehellä possua ja mulla härkää.
Sit kun ne annokset tuli, mä meinasin syödä omaa pihviäni. Leikkasin siitä palasen ja katoin, että eihän tää oo ees kypsä. Joskus oon ottanu mediuminakin, mut nyt olisin ottanu kypsänä. Sitä ei kyl kysytty kassalla enkä sitä sitten itsekään muistanu sanoa.
Joka tapauksessa, menin sit kassalle sanomaan, että olisin ottanut tämän kypsänä. Juu, ei siinä mitään, sain sen sit uudestaan, mutta ei se toisellakaan kertaa ollu kypsää. Ei siinäkään vielä mitään, mut kun ei se ollu sitä kolmannellakaan kertaa!!! |O
Siinä vaiheessa mä sanoin, että haluan rahat takasin. Sainkin ne sitten, mutta olisin toivonu ees pahottelua, mutta ei tullu sitäkään, muusta puhumattakaan. Sit tää, joka ne ruoat teki, oli kuulemma siellä sisällä huitonu pää punaisena ja selittäny jotain, mies vaan kertoi.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
|O |O |O |O |O |O piru vie minnuu ottaa päästä nytten teiän molempien puolesta!!!

ei kait se asiakkaan vika oo jos ei kokki osaa paistaa pihviä kypsäksi!
Niinpä. Sit se "kokki" ei ees sanonu kolmannella kertaa ole hyvä, vaan suurinpiirtein heitti sen lautasen siihen pöydälle ja lähti nopeesti pois. |O

Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Harvemmin huoltoaseman kokit on kokkeja. Ne on vaan niitä työntekijöitä joita on opetettu paistamaan niin ja näin ruokaa. Teboililla ja ABC:llä on tosin oikeat kokit.
Ei tääkään mikään kokki ollu. Käytiin muuten Teboililla. :whistle:

Tulee mieleen yks äitienpäivä...Mä juhlakaluna sain ruuan viimeisenä, toiset jo melkein syönneinä, vääril perunoilla ja sit siinä oli vie jotain muuta häikkää se oli kyl ihan älytön.. Kyl mä siitä sit jotain hyvitystä sain mut oli se vaan veemäinen... Huoltsikal syötiin...

Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:
Harvemmin huoltoaseman kokit on kokkeja. Ne on vaan niitä työntekijöitä joita on opetettu paistamaan niin ja näin ruokaa. Teboililla ja ABC:llä on tosin oikeat kokit.
Ei tääkään mikään kokki ollu. Käytiin muuten Teboililla. :whistle:
Monelta kävitte ja oliko iso paikka?
Noin 17.30 enkä paikan koosta sinänsä osaa sanoa. Mut ei oo yötä myöten auki ja ruokaa ei saa enää klo 18 jälkeen. Ja siis päivällä siellä on ihan kokki.

Alkuperäinen kirjoittaja pihvi:
Tietenki pihvi pitäs saada kypsänä jos sen niin haluaa, mutta nauta kannattaa vetää mediumina. On se niin paljon parempaa sellaisena, mehukasta.
Ja sehän jätetään mediumiks, ellei asiakas toivo toisin.
Tosin tässä tapauksessa sen olis sit toisella kertaa jo pitänyt tosiaan olla kypsä. Ja viimestään kolmannella :D

me oltiin eräässä "amerikkalaisessa" ravintolassa (ketju) ,mentiin puoli kahdeksan aikaan illalla ja paikka meni vasta klo.21 kiinni.
tilattiin ruuat,otettiin jotain pihviä tms. ja niiden kanssa perunapaistosta.
ensinnäkin perunapaistos oli JÄÄSSÄ :eek: ja pihvit maistui oudolta.
ne pihvit oli ulkoa ihan tummat ja sisältä raakaa !
Kokin kommentti oli "ei voi mitään!" ja tarjoilija sano "voidaan tuoda sitten vaikka ilmainen jälkkäri"
siis wtf!kaikkien pihvit oli paistettu päin peetä ja luultavasti tosi pjaskasella parilalla ja kaverin paistos oli jäässä..siitä hyvästä täysi laskutus ja ilmaset jälkiruuat vaikka 4:stä ihmisestä 3olis saanu vaan paistoksen syödäkseen.
me tehtiin sitten legendaariset,käveltiin ulos sieltä,ei syöty eikä myöskään maksettu.
ja tää on tosi.

arvaa ollaanko käyty sen jälkeen kyseisen ketjun ravintoloissa?
tiedän että näin ei voi käydä kun kerran ja toisesa paikassa tai toisella kertaa oltais saatu hyvää ruokaa mutta aina tuo tapaus on takaraivossa

Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Alkuperäinen kirjoittaja pihvi:
Tietenki pihvi pitäs saada kypsänä jos sen niin haluaa, mutta nauta kannattaa vetää mediumina. On se niin paljon parempaa sellaisena, mehukasta.
Ja sehän jätetään mediumiks, ellei asiakas toivo toisin.
Tosin tässä tapauksessa sen olis sit toisella kertaa jo pitänyt tosiaan olla kypsä. Ja viimestään kolmannella :D
Noin mäkin sen asian muistelin.

Minua vaan niin kokkina(muutenkin) sylettää käydä syömässä jos saa paskaa että teksi itse aina mieli mennä vääntämään ne ruuat. Vielä kun on itse tottunut hirveeseen kiireeseen niin ihmettelen miten sitä ei voi tuollaista pikku bössistä handlata.
Ja sitten on minusta niin paha virhe tuoda pöytäseuran ruuat eri aikaa.

Itse tein tuossa lisätienestit silmissä kiiluen huoltsikalla yövuoroja. Voin vaan sanoa että harva siellä osaa mitään tehdä. Onnesta hihkui kun kerroin että olen kokki ja sitten harmistuivat kun kuulivat että teen vaan yövuoroa.
Mä oon kans opiskellut kokiksi, mut ikinä sitä työtä en oo tehny. Mut yhessä kahvilassa, kun olin töissä, niin yks paikan omistajista sanoi, että näkee kyllä, että oon opiskellut alaa, ku siivosin erilailla kuin muut. Tosin mä en halunnu vaan seistä ja tuijottaa seiniä. :)

Minua vaan niin kokkina(muutenkin) sylettää käydä syömässä jos saa paskaa että teksi itse aina mieli mennä vääntämään ne ruuat. Vielä kun on itse tottunut hirveeseen kiireeseen niin ihmettelen miten sitä ei voi tuollaista pikku bössistä handlata.
Joo, mulla on ihan samat fiilikset, vaikken tosiaan töissä ookaan ollu, mut kyl alaa on tullu nähtyä sillon työharjoittelussa.

edes sillä teboililla jossa olin töissä niin ei tehty näin..joskus jotain makkaraperunoita väänsin viidelle niin kyllä ne kaikki viis vietiin samaan aikaan..pidettiin vaan niitä edellisiä lämpimänä.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

edes sillä teboililla jossa olin töissä niin ei tehty näin..joskus jotain makkaraperunoita väänsin viidelle niin kyllä ne kaikki viis vietiin samaan aikaan..pidettiin vaan niitä edellisiä lämpimänä.
Teboilista muuten. Harmittaa, ku pari Teboilia, joilla oon käyny, niin on ollu hirveen töykeitä ne työntekijät. Tai en tiedä, oliko töykeitä, mutta sit äärimmäisen ujoja tai jotain. Pikkusen semmosia tylyjä. Eikä se oo ollu edes yhdestä kerrasta kiinni. Vähän harmittaa, ku muutenkin tuntuu nykyään saavan niin huonoa palvelua, vaikka itte yrittäis olla ystävällinen. :|

jybis harmailee kun tää heitti mut ulos
Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

oon huomannu ton saman...oiskohan niin leipiintyneitä?samaa puurtamista päivästä toiseen?ite lopetin ne hommat koska hommaa oli vaikka muille jakaa ja palkka oli mitä oli..
olin kahvion puolella "keski kokosella" tebarilla töissä ja mun hommiin kuulu lattioiden pesu,tiskit,as.palvelu,kahvion työt,vessat,limuhyllyjen täyttö,sämpylöiden teko jne. asiakkaita oli kokoajan ja aikaa 7tuntia..niinjuu jasitten tuo lounashaude piti korjata pois ja pestä se allas sekä tyhjentää.
nää siis joka päivä ja palkaa alle 9e tunti.

Teboilista muuten. Harmittaa, ku pari Teboilia, joilla oon käyny, niin on ollu hirveen töykeitä ne työntekijät. Tai en tiedä, oliko töykeitä, mutta sit äärimmäisen ujoja tai jotain. Pikkusen semmosia tylyjä. Eikä se oo ollu edes yhdestä kerrasta kiinni. Vähän harmittaa, ku muutenkin tuntuu nykyään saavan niin huonoa palvelua, vaikka itte yrittäis olla ystävällinen. :|

Yhteistyössä