Käytätkö koskaan miehesi vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Sucre
  • Ensimmäinen viesti
Sucre
Minä tykkään lainata joskus sen t-paitoja ja villatakkeja. :heart: Vaikkei päältä päin uskois, että meille menee samankokoiset vaatteet. minä olen pieni ja pyöreä ja mies on hiukan pidempi ja hoikka. Se tykkää L-kokosista paidoista ja puseroista, kun hartiat on niin leveät. mutta on meillä kyllä vyötärön ympäryskin sama. Epäreilua, että se näyttää paremmalta sillä ku mulla. :kieh: :D Kerran ostin vahingossa itelleni miesten housut, mutta kotona huomasin että ne oli pöljän malliset, koko aika meinas perse vilahtaa. Mies kokeili ja ne sopi sille ihan täysin, mutta sen persus näytti kummalta niissä ja sanoi että tuntuivat kummilta. :LOL:

Miehellä on pari puseroa, joita mie saatan lainailla joskus. Tosin mies ei oikeen pidä siitä, että mie hiihhtelen menemään sen puseroissa.

Ai juu, ja miehen tossuilla tai kengillä ja kumppareilla mie käyn usein postilaatikolla tai saunalla.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:
Kenkiä aina postia hakiessa. Mun jalka on kokoa 36 ja miehellä joku 43 :LOL:
Mä kanssa! On vaan myös huonoja kokemuksia, miehelläni myös aika lailla suurempi jalka ja kerran onnistuneesti kompastuin omiin jalkoihini miehen isot kengät jalassani. Silti vaan uskollisesti miehen kengillä tallaan.

T-paitoja kyllä harvase viikko... kiva mennä nukumaan kun on iso paita päällä mikä ei kiristä :D

Niin juu ja läpsyköitä käytän tupakille mentäessä... ne on niiiin isot et saa nopeesti jalkaan. Lompsuttaahan niillä täytyy, mut eipä se oo menoo haitannu :D

Sucre
Juu, ei minunkaan ukkoni mitenkään innoissaan ole, että sen paitoja lainailen. :LOL: Ja mieki joskus sen kenkiä tai sandaaleja kun vien roskat ja haen postin tai käyn muuten jotain äkästä pihalla. Ne isommat on jotenki niin helppo sujauttaa jalkaan ku alkaa omia ihan vetämään ja sitomaan.. :whistle: Siitä ei kyllä mies valita, paitsi jos olen tallannu lenkkarin lyttyyn.

...
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:
Raskausaikana lainasin miehen toppahousuja muutaman kerran ja joskus saatan lainata t-paitaa yökkäriksi.

Mies on kokoa xxxl/58 ja kenkä 47, minun kokoni 42 ja popo 39, joten miehen vaatteet ovat melkoisen reiluja :D

Sulla sitten mies lihava? Sex se ei varmaankaan ole kivaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:
Raskausaikana lainasin miehen toppahousuja muutaman kerran ja joskus saatan lainata t-paitaa yökkäriksi.

Mies on kokoa xxxl/58 ja kenkä 47, minun kokoni 42 ja popo 39, joten miehen vaatteet ovat melkoisen reiluja :D

Sulla sitten mies lihava? Sex se ei varmaankaan ole kivaa?
Ilmeisesti sinä tiedät sen parhaiten?
Minkä vaatekoon arvelet olevan sopiva harteikkaalle reilu 190cm mittaiselle?

Tuulihousut olen ominut kun ei ite käytä ja minä en löydä tarpeeksi pitkiä itelleni kaupasta (miksi miesten housuissa on aina pidemmät lahkeet??). Yhden hupparin anto ite mulle kun ei mahtunut hänelle enää, käytän ihan mielelläni, siinä kylläkin lukee Batistini rinnan kohdalla mutta se ei minua ainakaan haittaa. :D

Yhteistyössä