Käytätkö alushousuja?

  • Viestiketjun aloittaja "Nappi"
  • Ensimmäinen viesti
Nytkin ilman
Sen verran fetismiä minussa on, että joskus jätän pikkarit veks. Varsinkin kesällä. Voin jopa vilauttaa.
Rakastan pitää sukkahousuja paljaaltaan ilman pikkareita, ja jos sää sallii, niin kuljen myös paljaat leggingsit päällä. Jokin paita peittämässä hiukan pakaroita ja edustaa.
 
"hmm"
AINA. Ehkä ällöintä ikinä jos jotain housujen lahjetta pitkin valahtais valkovuotoa :x ja muutenkin, helpompi vaihtaa pikkuhousut päivittäin kuin pestä päällyshousut joka käytön jälkeen. Säästyy aika paljon pyykkäyskertojakin, yksien esim. farkkujen viemään tilanmäärään mahtuu koneeseen varmaan 30 pikkuhousut
 
"Vieras"
[QUOTE="hmm";25908470]AINA. Ehkä ällöintä ikinä jos jotain housujen lahjetta pitkin valahtais valkovuotoa :x ja muutenkin, helpompi vaihtaa pikkuhousut päivittäin kuin pestä päällyshousut joka käytön jälkeen. Säästyy aika paljon pyykkäyskertojakin, yksien esim. farkkujen viemään tilanmäärään mahtuu koneeseen varmaan 30 pikkuhousut[/QUOTE]

Paljonko sulta sitä tulee??? Ei mulla ainakaan ole missään valkovuodossa kun jätän alkkarit pois...
 
"hmm"
[QUOTE="Vieras";25908488]Paljonko sulta sitä tulee??? Ei mulla ainakaan ole missään valkovuodossa kun jätän alkkarit pois...[/QUOTE]

No ihan sen verran että parin tunnin päästä näkyy housuissa pieni jälki. Varmaan noin teelusikallinen vuorokaudessa? Pikkuhousuissa se ei haittaa kun ne on helppo vaihtaa, mut päällyshousuissa? yök.
 
käytän todellaki, mulla kans jotai valkovuotoo tulee jokapäivä vähän, alkkareissaki aina pikkuhousunsuoja sen takia, en vois kuvitellakka lähteväni ihmistenilmoille ilman alkkareita tai ees ilman sitä suojaa :O
 

Yhteistyössä